Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Orientujecie się może czy w wersji 4motion łożysko w tylnym kole jest wprasowywane ? Czy trzeba całą piastę nową dawać? W sklepie jak mówił sprzedawca jest łożysko wprasowywane, ale chcę się upewnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak przednie jest wciskane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, niecały miesiąc temu kupiłem Passata B5FL 2.8 V6 4x4 i mam z nim kilka problemów dlatego zwracam się do użytkowników forum którzy znają te samochody w każdym calu. Wiec główne problemy są 2.

1. Przy zamykaniu bądź otwieraniu samochodu z kluczyka lewa strona (przód, bok i tył) kierunkowskazów świeci się cały czas i czasami gaśnie przy dwudziestym naciśnięciu otwierania bądź zamykania, jednak ostatnimi czasy jest coraz gorzej. Zauważyłem że jest to zależne od temperatury tj. gdy jadę samochodem w dłuższej trasie i w samochodzie się nagrzeje, nie chce zgasnąć nawet po wielu próbach, gaśnie dopiero rano gdy jest zimno i w samochodzie jest zimno. Czy ktoś wie co to może być i jak to naprawić ? Jeśli nie to czy ktoś może mi powiedzieć gdzie wgl znajduje się alarm w Passacie i czy idzie odłączyć miganie kierunkami przy otwieraniu i zamykaniu ?

2. Drugi problem to czujniki parkowania. Są to oryginalne czujniki i przy wbijaniu wstecznego słychać dźwięk sygnalizujący włączenie czujników (nie zawsze) jednak przy podjeżdżaniu do ściany żaden czujnik nie sygnalizuje przeszkody.

 

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o module komfortu i wszystkim usterkami z nim związanymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę prosić jakiś link do tematu ? Bo ta odpowiedź jest strasznie ogólnikowa i nic nie wnosi do sprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziała ktoś może kiedyś jakieś końcówkę wydechu coś na wzór co były w W8? Jak tak to proszę o link. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich. :)

 

Mam taki problem ---> Po odpaleniu 2.8 v6 30v AMX słychać przez 1s jak łańcuch terkocze.

Przebieg faktyczny 198.000km osobiście przyprowadziłem go z Swiss

Dodam że kompletny rozrząd wymieniony, wymienione hydrauliczne napinacze na lewej i prawej głowicy wymienione, łańcuchy wymienione, zaworek zwrotny pod kolektorem ssącym też wymieniony.

Łańcuchy i napinacze SWAG ; zaworek OE VW ; olej półsyntetyk Mobila, filtry Mann.

 

Jak odpali się go i zaterkocze łańcuch to potem dalej cisza. Jak postoi z 8h to tak jak by gubił ciśnienie oleju i sytuacja się powtarza.

 

Nie mam pojęcia co dalej z nim robić. Ściągać miskę i zabierać się za pompę oleju?

W pompie są uszczelnienia i zaworki, może one nie trzymają ciśnienia?

Po zrzuceniu miski obejrzą panewki, ale czy one mają pływ na nie trzymanie ciśnienia oleju?

 

Proszę o poradę, może ktoś miał podobny problem, albo ma jakieś pomocne informacje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej półsyntetyk Mobila,

 

Ten silnik nie toleruje półsyntetyka :) Tylko 5w30 lub 5w40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od razu po wymianie tak się dzieje czy wystąpiło po jakim okresie od wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam do wymiany tłumik środkowy, patrzyłem na ceny i średnio mi się to podoba... od 500 na allegro do 1400 w sklepach motoryzacyjnych... Jest możliwość puszczenia zwykłych rur prosto do tłumików końcowych, zamiast wymieniać środkow albo jakiś inny patent? Nie znam się na tym i szukam porady :D

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe rury można puścić ale będzie za głośno. Już bym wolał założyć od 2.0 4motion bo o wiele tańszy a nie powinien zdławić układu. Jak coś to mam za 190 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwykłe rury można puścić ale będzie za głośno. Już bym wolał założyć od 2.0 4motion bo o wiele tańszy a nie powinien zdławić układu. Jak coś to mam za 190 zł ;)

 

dużo trzeba przerabiać czy pi razy drzwi pasuję ten od 2.0?

zauważyłem że spory problem z dostępnością tych tłumików, na allegro tylko jedna aukcja a w sklepach motoryzacyjnych ceny z kosmosu :D

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od razu po wymianie tak się dzieje czy wystąpiło po jakim okresie od wymiany ?

 

 

Jak go kupiłem to miał do wymiany hydrauliczne napinacze, no to zostały wymienione.

 

To terkotanie łańcucha jest od samego początku, od razu po wymianie.

 

 

Jakiś pomysł co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy pi razy drzwi pasuję ten od 2.0?

 

Nie wiem ale wizualnie wygląda podobnie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jakiś pomysł co to może być?

 

Zmieniłeś olej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jeżdzilem z takim problemem benzyna i choć trochę czasu to trwalo to oprócz zużycia paliowa i dyskomfortu w kabinie(niedogrzanie) nie zauwazylem ujemnego wpływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b5 2.8 ma takie same amortyzaroty i sprężyny jak inne wersje b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zupełnie. Inny nacisk osi niż np w 1,6. Szukaj od 2,5 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
b5 2.8 ma takie same amortyzaroty i sprężyny jak inne wersje b5?

 

Nie zupełnie. Inny nacisk osi niż np w 1,6. Szukaj od 2,5 tdi

 

Na tył koniecznie do wersi 4x4 jeżeli taką posiadasz. Pasuje też z audi a6 c5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi głównie o komfort jazdy bo u mnie jest strasznie sztywno i nisko, progi zwalniające to wyzwanie a wyzsze krawężniki to omijam szerokim łukiem :) na dobrą sprawe to nie wiem co u mnie siedzi może poprzedni właściciel kilka zwojów na sprężynach poucinał i jestem ciekaw czy u was tez tak nisko passat siedzi. ja mam wersje 4x4. na diagnostyce wychodzi ze amorki w dobrym stanie ponad 70% ale nei wiem czy to jest wiarygodne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kup najlepiej serię od 2,8. Będzie wygodnie. Możesz mieć fabrycznie 1BE ( -20mm ) lub cos dokładanego. Przy dobrym układzie kupując używki i sprzedając to co masz powinieneś jeszcze zarobić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności