adimat1 Zgłoś #4581 Napisano 4 Marca 2017 Orientujecie się może czy w wersji 4motion łożysko w tylnym kole jest wprasowywane ? Czy trzeba całą piastę nową dawać? W sklepie jak mówił sprzedawca jest łożysko wprasowywane, ale chcę się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4582 Napisano 4 Marca 2017 Tak samo jak przednie jest wciskane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chudyyy Zgłoś #4583 Napisano 5 Marca 2017 (edytowane) Witam, niecały miesiąc temu kupiłem Passata B5FL 2.8 V6 4x4 i mam z nim kilka problemów dlatego zwracam się do użytkowników forum którzy znają te samochody w każdym calu. Wiec główne problemy są 2. 1. Przy zamykaniu bądź otwieraniu samochodu z kluczyka lewa strona (przód, bok i tył) kierunkowskazów świeci się cały czas i czasami gaśnie przy dwudziestym naciśnięciu otwierania bądź zamykania, jednak ostatnimi czasy jest coraz gorzej. Zauważyłem że jest to zależne od temperatury tj. gdy jadę samochodem w dłuższej trasie i w samochodzie się nagrzeje, nie chce zgasnąć nawet po wielu próbach, gaśnie dopiero rano gdy jest zimno i w samochodzie jest zimno. Czy ktoś wie co to może być i jak to naprawić ? Jeśli nie to czy ktoś może mi powiedzieć gdzie wgl znajduje się alarm w Passacie i czy idzie odłączyć miganie kierunkami przy otwieraniu i zamykaniu ? 2. Drugi problem to czujniki parkowania. Są to oryginalne czujniki i przy wbijaniu wstecznego słychać dźwięk sygnalizujący włączenie czujników (nie zawsze) jednak przy podjeżdżaniu do ściany żaden czujnik nie sygnalizuje przeszkody. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Edytowane 6 Marca 2017 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4584 Napisano 6 Marca 2017 Poczytaj o module komfortu i wszystkim usterkami z nim związanymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chudyyy Zgłoś #4585 Napisano 6 Marca 2017 Mogę prosić jakiś link do tematu ? Bo ta odpowiedź jest strasznie ogólnikowa i nic nie wnosi do sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adimat1 Zgłoś #4586 Napisano 13 Marca 2017 Widziała ktoś może kiedyś jakieś końcówkę wydechu coś na wzór co były w W8? Jak tak to proszę o link. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz28 Zgłoś #4587 Napisano 19 Marca 2017 Witam serdecznie wszystkich. Mam taki problem -- Po odpaleniu 2.8 v6 30v AMX słychać przez 1s jak łańcuch terkocze. Przebieg faktyczny 198.000km osobiście przyprowadziłem go z Swiss Dodam że kompletny rozrząd wymieniony, wymienione hydrauliczne napinacze na lewej i prawej głowicy wymienione, łańcuchy wymienione, zaworek zwrotny pod kolektorem ssącym też wymieniony. Łańcuchy i napinacze SWAG ; zaworek OE VW ; olej półsyntetyk Mobila, filtry Mann. Jak odpali się go i zaterkocze łańcuch to potem dalej cisza. Jak postoi z 8h to tak jak by gubił ciśnienie oleju i sytuacja się powtarza. Nie mam pojęcia co dalej z nim robić. Ściągać miskę i zabierać się za pompę oleju? W pompie są uszczelnienia i zaworki, może one nie trzymają ciśnienia? Po zrzuceniu miski obejrzą panewki, ale czy one mają pływ na nie trzymanie ciśnienia oleju? Proszę o poradę, może ktoś miał podobny problem, albo ma jakieś pomocne informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4588 Napisano 19 Marca 2017 olej półsyntetyk Mobila, Ten silnik nie toleruje półsyntetyka Tylko 5w30 lub 5w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4589 Napisano 19 Marca 2017 Od razu po wymianie tak się dzieje czy wystąpiło po jakim okresie od wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4590 Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Witam. Mam do wymiany tłumik środkowy, patrzyłem na ceny i średnio mi się to podoba... od 500 na allegro do 1400 w sklepach motoryzacyjnych... Jest możliwość puszczenia zwykłych rur prosto do tłumików końcowych, zamiast wymieniać środkow albo jakiś inny patent? Nie znam się na tym i szukam porady Edytowane 22 Marca 2017 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4591 Napisano 22 Marca 2017 Zwykłe rury można puścić ale będzie za głośno. Już bym wolał założyć od 2.0 4motion bo o wiele tańszy a nie powinien zdławić układu. Jak coś to mam za 190 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4592 Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Zwykłe rury można puścić ale będzie za głośno. Już bym wolał założyć od 2.0 4motion bo o wiele tańszy a nie powinien zdławić układu. Jak coś to mam za 190 zł dużo trzeba przerabiać czy pi razy drzwi pasuję ten od 2.0? zauważyłem że spory problem z dostępnością tych tłumików, na allegro tylko jedna aukcja a w sklepach motoryzacyjnych ceny z kosmosu Edytowane 22 Marca 2017 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz28 Zgłoś #4593 Napisano 22 Marca 2017 Od razu po wymianie tak się dzieje czy wystąpiło po jakim okresie od wymiany ? Jak go kupiłem to miał do wymiany hydrauliczne napinacze, no to zostały wymienione. To terkotanie łańcucha jest od samego początku, od razu po wymianie. Jakiś pomysł co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4594 Napisano 23 Marca 2017 czy pi razy drzwi pasuję ten od 2.0? Nie wiem ale wizualnie wygląda podobnie. - - - - - aktualizacja - - - - - Jakiś pomysł co to może być? Zmieniłeś olej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golopo Zgłoś #4595 Napisano 7 Kwietnia 2017 Kiedyś jeżdzilem z takim problemem benzyna i choć trochę czasu to trwalo to oprócz zużycia paliowa i dyskomfortu w kabinie(niedogrzanie) nie zauwazylem ujemnego wpływu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4596 Napisano 30 Maja 2017 b5 2.8 ma takie same amortyzaroty i sprężyny jak inne wersje b5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4597 Napisano 31 Maja 2017 Nie zupełnie. Inny nacisk osi niż np w 1,6. Szukaj od 2,5 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4598 Napisano 31 Maja 2017 b5 2.8 ma takie same amortyzaroty i sprężyny jak inne wersje b5? Nie zupełnie. Inny nacisk osi niż np w 1,6. Szukaj od 2,5 tdi Na tył koniecznie do wersi 4x4 jeżeli taką posiadasz. Pasuje też z audi a6 c5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4599 Napisano 31 Maja 2017 chodzi mi głównie o komfort jazdy bo u mnie jest strasznie sztywno i nisko, progi zwalniające to wyzwanie a wyzsze krawężniki to omijam szerokim łukiem na dobrą sprawe to nie wiem co u mnie siedzi może poprzedni właściciel kilka zwojów na sprężynach poucinał i jestem ciekaw czy u was tez tak nisko passat siedzi. ja mam wersje 4x4. na diagnostyce wychodzi ze amorki w dobrym stanie ponad 70% ale nei wiem czy to jest wiarygodne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4600 Napisano 31 Maja 2017 To kup najlepiej serię od 2,8. Będzie wygodnie. Możesz mieć fabrycznie 1BE ( -20mm ) lub cos dokładanego. Przy dobrym układzie kupując używki i sprzedając to co masz powinieneś jeszcze zarobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach