Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym kupił Assistance -- koszt śmieszny , spokój bezcenny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam z gury przepraszam za moje bledy ale od dziecinstwa mieszkam w Austri i pisze jak pisze :) no to dolaczam do malego grona posiadaczy 2.8 super auto moj ma przebieg 393tys i nadal rosnie zero wyciekow zero problemow moze dlatego ze od nowosci jezdzi i jest serwisowany na Austri kupilem go od pierwszego wlaciciela jest w stanie idealnym zero srodek zadbany skura nieprzetarta nic niestuka niepuka ale mam maly problem skrzynia ( automat ) nieraz macha obrotami przy spokojnej jezdzie czy to moze oznaczac koniec skrzyni??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł

możesz zdradzić gdzie taką cenę można dostać ? też muszę kupić kable :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kuczlaw.

Przed zakupem zapytam jeszcze Was o zdanie. Przy równomiernym, delikatnym przyspieszaniu odczuwalne szarpnięcie. Tak samo jest i na benzynie i na gazie. Najbardziej to czuć tak w zakresie 1800-2000obr/min przy 60-70km/h oraz na 4 lub 5 biegu. Jak stanę na światłach to co jakiś czas zatrzęsie budą.

Pojawiają mi się też błedy

16539 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Heating Circuit Malfunction

P0155 - 35-10 - - - Intermittent

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction

P0135 - 35-10 - - - Intermittent

Dziwne jest to, że pojawiły się błędy, jednocześnie dwóch sond a sondy, jak popatrzę na logi to działają prawidłowo w przedziale 0.1-0.8 V.

Błędy skasowałem i po jednej przejażdżce powróciły :(

Nie wiem od czego zacząć, przewody czy sondy wymieniać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim coś wymienisz to napisz jaką masz korektę w bloku 31 silnika. Nie wiem czy już pisałeś , ale co tam masz za gazik --- takie błędy i to w dwóch sondach naraz to korekty poza zakresem , albo rozjechane strony silnika od jazdy na gazie . Często jeden wtrysk niedomaga , leje za mało albo za dużo i problem gotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam pytanie do posiadaczy napędu 4x4:

Czy można podnieść jedno koło do góry i np. rozpędzić je na 2 biegu do danej prędkości aby sprawdzić czy to akurat to łożysko huczy ?? (konkretnie chodzi mi o lewe przód )

Pytam ponieważ z napędem standardowym na 2 koła można coś takiego zrobić ale co jeśli ma się 4x4 ??

Czy jest ryzyko uszkodzenia napędu przez taką próbę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, nie wskazane sa tego typu operacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wiem, nie wskazane sa tego typu operacje.

 

oki dzięki

może ktoś inny jeszcze się wypowie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można.

Nawet wysokość bieżnika opon na jednej osi ma znaczenie i wpływa na żywotność mechanizmu różnicowego ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zanim coś wymienisz to napisz jaką masz korektę w bloku 31 silnika

Damian , jechałem w sobotę do rodziny, część autostradą, później krajówką. Dzień był deszczowy i szarpało dosyć mocno, nie szarpało przez pierwsze przejechane 30-40 km, po 10 km jest już samochód zagrzany. Jak przełączałem biegi powyżej 2 tys obrotów i trzymałem go powyżej tych obrotów to rzadko szarpał. Wracając w niedzielę w dzień słoneczny, szarpanie było znacznie mniej odczuwalne i rzadsze.

Skoro szarpało jak było wilgotno a dużo mniej przy ładnej pogodzie to chyba jednak przewody ?

 

Skoro poruszamy temat korekt ,zerknij proszę na moje logi, domyślam się że chodzi Ci o korekty długo i krótko terminowe, u mnie są w 32 (długoterminowe) i 33 bloku(krótkoterminowe) . Logi zrobiłem na autostradzie http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173598.html następnie na krajowej drodze http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173600.html i dzisiaj jeszcze zrobiłem po mieście http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173661.html Nie wiem czemu, ale u mnie po odpuszczeniu nogi z gazu, korekty krótkoterminowe rosną , wskakują znacznie w górę i na chwilę są w przedziale 10-20 na plusie. Po dwóch , trzech sekundach spadają. Widać to szczególnie na logach z miasta. Nie wiem jak to opisać, jak przyspieszam na trójce, wkręcę go na wysokie obroty i zdejmę nogi z gazu to korekty od razu są na zero ale jak przyspieszam na 5 biegu delikatnie i zdejmę nogę za gazu to korekty rosną na chwilę w górę. Jeżdżąc i patrząc na korekty nie zauważyłem zależności z szarpaniem. Rosnące korekty krótkoterminowe są zapewne przyczyną dużego spalania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to zachowanie . Z tym szarpaniem to mogą być przewody - warto podjechać gdzieś w ciemne miejsce w nocy i zobaczyć czy iskry przeskakują - powinno być widać . Jak nigdy nie zmieniałeś , to prawdopodobnie mogą się kończyć , podobnie jak świeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, duzo roboty jest z wymianą świec ? W vr6 jak wymieniałem to trzeba było uważac na kilka drobiazgów a w V6 ? Na co zwrócic uwage i co może zaskoczyć ?

 

Roboty nie dużo , trzeba się zaopatrzyć w długą przedłużkę bo głęboko są , no i dobrze jakby klucz był z gumą żeby świeczkę dało się wyciągnąć z dziury i później ją wsadzić. Z trzecią jest trochę zabawy , bo przeszkadza rura od filtra do przepustnicy , ale idzie zrobić bez rozbierania wszystkiego.

 

Czasami (jak nigdy nie było robione) może się urwać przewód zapłonowy przy zdejmowaniu ze świecy - powinno się użyć takich "specjalnych" ściągajek (powinny być na wszelki wypadek zostawione na którejś fajce).

 

Świece pół roku w bagażniku jeżdżą :D no ale że mam przewody do wymiany i juz je zakupiłem to biorę się za wymianę i pytanie moje brzmi - jaki nr klucza pasuje ? Jakiś tam mam , chyba 19-tke ale wole się przygotować i nie chodzić na piechotę po sklepach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierz świecę i będziesz wiedział na 100% :) Najlepiej jest zaopatrzyć się w klucz do świec dzięki któremu łatwo wyjmiesz świecę z otworu bo inaczej możesz mieć niezłą gimnastykę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej jest zaopatrzyć się w klucz do świec dzięki któremu łatwo wyjmiesz świecę z otworu bo inaczej możesz mieć niezłą gimnastykę

 

No własnie wyżej pytałem o rozmiar klucza do świec ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

No ale nowe świece w sumie tez mogę zmierzyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie 16mm będzie pasował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wtorek zabieram się do roboty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potwierdzam , operacje robiłem tydzień temu , trochę męczarnia ale dałem radę takim kluczem http://allegro.pl/klucz-do-swiec-16m...187433554.html

 

Jak świece są stare to taki klucz ukręci się na pierwszym cylindrze. Ja używam nasadki z gumą w środku żeby swobodnie wsadzić i wyjąć świeczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności