Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety takie są warunki sprzedaży:(

Powiedz czy wiesz jak przerobić Klima manualna na climatronic?

Tzn jaki to moze być koszt.

Nagrzewnica panel sterowania, coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używaną na allegro i działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

baaartus czy oprócz nagrzewnicy i panelu cos jeszcze trzeba wymienić??

czujnik nasłonecznienia??

czujnik temp zewnetrznej??

czy duzo z tym roboty??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
baaartus czy oprócz nagrzewnicy i panelu cos jeszcze trzeba wymienić??

czujnik nasłonecznienia??

czujnik temp zewnetrznej??

czy duzo z tym roboty??

 

przedewszystkim silniczki od sterowania nawiewiem czyli może nie samą nagrzewnice tylko jej obudowę (trzeba by sprawdzić czy jest róznica), w manualu masz linki a tu silniczki, ciekawostką jest to żę niektóre climatroniki połączone sa z funkcja dozoru wnetrza....przekonałem sie o tym sam osobiście kiedy po wymianie panelu climatronica samochód potrafił sie sam otworzyć po czasie lub uruchomić alarm bez powodu. Nie jestem pewny ale byc może moduł komfortu też, przecież tam bedzie miał zakodowany manual....do tego dochodzi czujnik temperatury zewnętrznej który jest przy nagrzewnicy i to właśnie on podaje temperature na climatronica a nie ten który jest w(za) zderzaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj zmieniłem koła na letnie, wiem że powinny być wszystkie takie same i tej samej wysokości bieżnika niestety założyłem przód 7mm a na tyle mam 5mm, co może się stać przy używaniu takiego zestawu?

Wcześnie miałem już różnice 1mm i nie było problemu, jednak teraz zauważyłem że "luz" w napędzie zniknął w stosunku do kół zimowych które są wszystkie równe, jednak mogło to być też spowodowane różnica ciśnienia w oponach jednak go nie sprawdzałem więc nie wiem tego na pewno. Teraz mam równe w wszystkich czterech

Edytowane przez eNcoM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No układy planetarne mogą sie sypnąc ale raczej nie jak to tylko róznica bieznika, jab bys załozył przód np 55 a tył balon 65 to juz by mogło cos sie stac wiadomo nie po 15km jazdy z czasem by wychodziło. Chodzi oto ze muszą byc te same opory i obroty kół.

 

---------- Dodano o 20:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:15 ----------

 

A musze sie kolegom pochwalic kupiłem narazie bo oczywiscie jak uzbieram 17tys to wruce do passata 2.8 4motion tylko po lifcie :P Golfa III GTI mam nadzieje ze sie nie pogniewacie :) wazne ze VW nawet ten golf jedzie 2.0 byna :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest bo jak pisałem zniknął luz w napędzie a był już wyczuwalny, na razie zmniejsze ciśnienie w przednich oponach może jakoś to będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od kilku tygodni jestem posiadaczem Passata B5fl 2.8 V6 z `03. Kilka lat temu miałem Passata z `98 roku z tym samym motorem, jeździłem nim 6 lat i jedyna awaria która unieruchomiła pojazd była awaria pompy paliwa w baku przy stanie 180tyś. Stąd moje pytanie, obecnie mój Passat ma 150tyś, czy awaria pomp paliwa w tych motorach to zjawisko częste czy raczej jednostkowe. Zastanawiam się czy wymienić profilaktycznie pompę...zamiennik kosztuje w hurtowni około 350 zł i trzeba czekać kilka dni.

 

---------- Dodano o 22:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:40 ----------

 

Użytkownik AWARIALL na 65 stronie tegoż wątku zamieścił zdjęcie ,które przedstawia licznik jego pojazdu przy troszkę ponad 3 tyś obrotów i prędkości 180km/h...180hz.jpg

 

U mnie przy 160km/h jest prawie 4tyś obrotów...jak to jest u was?

Edytowane przez prince

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prince Też masz Automat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam manualną skrzynie. Nie sądziłem ,ze na automacie są takie różnice...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś za coś -- masz większe obroty , ale i dwie sekundy do setki szybciej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy,

 

Mam problem z moim samochodem przejrzałem trochę wątków o LPG mam paska 01r z motorem 2,8 4motion z automatem. Instalacja gazowa to LPG Sirocco z 2008 roku. Borykam się z świecącą kontrolką silnika. Co zrobiłem na początek czytanie błędów "błąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, drugi to P0507 Problem z obrotami biegu jałowego. sytuacja jest taka ze instalacja gazowa pracuje super nawet z tym chekiem silnika, Ale gdy przełączę na PB szarpie budą. Rano jest problem z odpaleniem na 4 razy trzeba go palić bo po pierwszych trzech wchodzi na 400-500 obrotów i szapie gaśnie i za 4 razem odpala normalnienie. Gdy przemęczę się na benzynie z 5km zgaszę go na benzynie na drugi dzień odpalam bezproblemowo. Prawdopodobnie LPG rozwala mapę silnika na PB co z tym mogę zrobić ? drażni to człowieka niesamowicie tym bardziej ze jestem jeśli chodzi o sprawność samochodu pedantem. Dodam też ze podmieniane były cewki, sprawdzone świece i kable, wtryski benzynowe też sprawdziłem.

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drodzy koledzy,

 

Mam problem z moim samochodem przejrzałem trochę wątków o LPG mam paska 01r z motorem 2,8 4motion z automatem. Instalacja gazowa to LPG Sirocco z 2008 roku. Borykam się z świecącą kontrolką silnika. Co zrobiłem na początek czytanie błędów "błąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, drugi to P0507 Problem z obrotami biegu jałowego. sytuacja jest taka ze instalacja gazowa pracuje super nawet z tym chekiem silnika, Ale gdy przełączę na PB szarpie budą. Rano jest problem z odpaleniem na 4 razy trzeba go palić bo po pierwszych trzech wchodzi na 400-500 obrotów i szapie gaśnie i za 4 razem odpala normalnienie. Gdy przemęczę się na benzynie z 5km zgaszę go na benzynie na drugi dzień odpalam bezproblemowo. Prawdopodobnie LPG rozwala mapę silnika na PB co z tym mogę zrobić ? drażni to człowieka niesamowicie tym bardziej ze jestem jeśli chodzi o sprawność samochodu pedantem. Dodam też ze podmieniane były cewki, sprawdzone świece i kable, wtryski benzynowe też sprawdziłem.

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.

 

Zmień gazownika i wszystko będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama zmiana gazownika nie wystarczy. Dopisz co masz jeszcze w tym Sirocco zamontowane , jakie wtryski i jaki reduktor , a najlepiej fotka spod maski . Pewnie da się to Sirocco wystroić od biedy , ale do prawidłowego działania może sporo brakować .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień gazownika :) ja jeszcze nie wybrałem gazownika :) mam uprawnienia gazowe i naprawiam w pracy gazy mieszalnikowe z sekwencyjnymi nie mam styczności wiec pytam zgromadzonych tu co mam zrobić. Parownik skorpin st z damexu wtryski valtek czerwone. dlaczego sie nie ma dac wystroić kiedyś takie gazy były i jeździły dobrze wiec musi się dać z tym zrobić coś do porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skorion ST , czerwone waldemary i sirocco -- to w tym silniku działać nie będzie --- może w innych to chodzi ale nie w tym. Przed laty niby znajomy gaziarz wsadził mi bardzo podobny zestaw - skończyło się demontażem całości i montażem już poprawnie zupełnie czegoś innego.Ten gaz nigdy w tym samochodzie dobrze nie jeździł -- wyrzuć to zanim zniszczysz silnik i nie tylko - na początek Tech316 + Hana zielona albo Baracuda - jak sam przerzucisz graty to parę stówek zaoszczędzisz - ja nie mam uprawnień gazowych a ostatnio robiłem taką akcję u szwagra i zakończyło się sukcesem - auto smiga jak nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wymieniał ktoś z was sprzęgło w passacie? Ciężka jest skrzynia aby ją zdjąć? i ewentualnie jakieś małe podpowiedzi od czego zacząć i co przy okazji wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wymieniał ktoś z was sprzęgło w passacie? Ciężka jest skrzynia aby ją zdjąć? i ewentualnie jakieś małe podpowiedzi od czego zacząć i co przy okazji wymienić?

 

oj, panie - czy Ty wiesz do konca na czym polega wymiana sprzęgła? Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały. Sam (jeszcze nie mając doświadczenia) to będziesz tydzień robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały

 

bitch please.....

 

Wymieniałem sprzęgło z dwumasą i uszczelniaczem wałka w1.9 JTD ( moim zdaniem gorszy dostęp niż w pasku) i zajęło to ok 4 godziny na gotowo, połowę czasu pomagał kolega.

 

PS Zmień sobie na początek opis samochodu w profilu bo b7 to na pewno nie 2002 rocznik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oj, panie - czy Ty wiesz do konca na czym polega wymiana sprzęgła? Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały. Sam (jeszcze nie mając doświadczenia) to będziesz tydzień robił.

 

Jak nie masz nic mądrego do napisania to nie pisz. Wiem na czym polega wymiana sprzęgła, a to forum jest po to aby sobie podpowiadać na co uważać co może się stać i w ogóle.

 

Nawet jak bym miał sie tydzień męczyć to co? Bolało by Cie to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności