B_O_N_K Zgłoś #2301 Napisano 10 Lipca 2012 No ja mam tak samo - manual przed liftem z ACK pod maską i nie ma bata aby uzyskać tak niskie spalanie. Po prostu jest to niemożliwe. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #2302 Napisano 10 Lipca 2012 Zamiast pisać o spalaniu powinien być założony oddzielny temat "jak ciężka jest noga". Prawda jest taka że auto jest w stanie spalić na trasie 8,5 l. GAZU przy jeździe jak emeryt - wiem bo sam to sprawdziłem. Wyżej to już wszystko zależy od prędkości i umiejętności kierowcy. Najwyższa średnia jaką udało mi się uzyskać to o ile pamiętam ponad 48. Wg mnie taki jest zakres spalania tego samochodu. Stwierdzenia "mega ukryta oszczędność" nie rozumiem kompletnie. Na swojej instalacji zaoszczędziłem już ok. 12 000 pln. Koszty to jeden wtryskiwacz i 4 filtry oraz droższe przeglądy. Nawet jeżeli doliczy się inne niespodziewane koszty to i tak podejrzewam że niedługo kupiłbym sobie za tą kase drugiego Passata. Przedstawianie pojedynczych przypadków lub swoich osobistych preferencji odnośnie tankowanego paliwa jest bezcelowe. Jeżeli ktoś uważa że benzyna jest lepsza i nie potrafi tego udowodnić liczbami to są to kompletne brednie i ludzie powinni zachować je dla siebie bo jeszcze ktoś przez przypadek w nie uwierzy (mówię tutaj o ogóle krzykaczy "gaz jest do zapalniczek"). Sorry za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2303 Napisano 10 Lipca 2012 Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć gdzie znajdują się te czujniki? 17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl. P1347 - 35-10 - - - Intermittent Mam problemy z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2304 Napisano 10 Lipca 2012 Wydaje mi się że są tą czujniki położenia wałków , dwa z przodu , dwa z tyłu silnika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2305 Napisano 10 Lipca 2012 Czujniki położenia wałków w głowicy (tylko której lewej czy prawej??) / prędkości silnika to gdzieś bloku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #2306 Napisano 10 Lipca 2012 (edytowane) G163 to będą czujniki halla: nr 13 i 17 na zdjęciu: Na czerwono są 13-ki a na niebiesko 17.. Edytowane 10 Lipca 2012 przez passatb5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2307 Napisano 10 Lipca 2012 G28 jest z boku bloku, od strony kierowcy, mniej więcej w połowie wysokości. Jeśli tak nie znajdziesz to zbiorniczek wyrównawczy na bok i pod nim masz kilka wtyczek. Jasnoszara to właśnie ta od czujnika. A po kabelku dojdziesz już raczej bezproblemowo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2308 Napisano 10 Lipca 2012 Czyli G163 to lewa głowica i G40 to prawa? Gdzie znajduje się czujnik G28? Dzięki wielkie za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2309 Napisano 10 Lipca 2012 Czyli G163 to lewa głowica i G40 to prawa? Gdzie znajduje się czujnik G28? Dzięki wielkie za pomoc. znowu popsułeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2310 Napisano 11 Lipca 2012 (edytowane) No od roku z tym sie mecze a teraz mam trochę czasu to to zrobię. Kupiłem już czujniczki Nooo i czujniczek zmieniony w końcu żadnych błędów Edytowane 11 Lipca 2012 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2311 Napisano 13 Lipca 2012 witam mam mały problem choć to audi a6 c5 2.4autko bez gazu.Ale może już ktoś przerabiał podobny problem.A więc tak auto poszarpuje do 3tysi tak jak by nie pracowało na wszystkie garnki świece nowe ngk podmienione kable z cewką ze sprawnego podmiana przepływki i dalej to samo oczywiście zero błędów sprawdzana kompresja wszystko ok i tylko problem występuje na drugim cylindrze tzn swieca jest wilgotna i iskra tak jak by słabsza tylko na 2 na reszcie cylindrów wszystko ok.Ktoś ma jakiś pomysł bo powoli konczą mi się pomysły. Kto pomożę wysyłam 0,7 albo zgrzewkę piwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2312 Napisano 13 Lipca 2012 A nie masz czasem uwalonej uszczelki pod pokrywą zaworową? Może właśnie na świecę na 2 cylinder dostaje się olej. Nie jest ta świeca zalana olejem jak zdejmiesz z niej kabel zapłonowy? A teraz pytanie drugie... Czy w tym silniku jest moduł/moduły zapłonowe? Bo przerabiałem dokładnie taką samą akcję w 4.2 V8 - przyczyną okazał się uwalony jeden moduł zapłonowy który powodował przerwy w zapłonie na jednym z cylindrów. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2313 Napisano 13 Lipca 2012 A nie masz czasem uwalonej uszczelki pod pokrywą zaworową? Może właśnie na świecę na 2 cylinder dostaje się olej. Nie jest ta świeca zalana olejem jak zdejmiesz z niej kabel zapłonowy? A teraz pytanie drugie... Czy w tym silniku jest moduł/moduły zapłonowe? Bo przerabiałem dokładnie taką samą akcję w 4.2 V8 - przyczyną okazał się uwalony jeden moduł zapłonowy który powodował przerwy w zapłonie na jednym z cylindrów. Pozdrawiam była uwalona uszczelka i zaolejona swieca ale wymieniłem uszczelki i świece nie widziałem tam modułu tam jest cewka zespolona 5pinowa też była podwieniana z mojego 2.8 bremi ale ciągle to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2314 Napisano 17 Lipca 2012 Jeżeli auto ma egr to sprawdziłbym jego, a raczej go profilaktycznie zaślepił i zobaczył jak będzie. Inna możliwość to kończące się sondy (sonda) lambda lub gdzieś słaby styk przy którymś czujniku. Jeżeli dalej będzie to samo to będziemy myśleć co może być innego. Tak sobie jeszcze myślę, że może być też gdzieś nieszczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2315 Napisano 18 Lipca 2012 Jeżeli auto ma egr to sprawdziłbym jego, a raczej go profilaktycznie zaślepił i zobaczył jak będzie. Inna możliwość to kończące się sondy (sonda) lambda lub gdzieś słaby styk przy którymś czujniku. Jeżeli dalej będzie to samo to będziemy myśleć co może być innego. Tak sobie jeszcze myślę, że może być też gdzieś nieszczelność. nie ma egra sondy wzgledem vasa są ok autko pojedzie do jetronika we wrocku na dniach się okaze co było. Nie ma nigdzie nieszczelności przekładałem połowę gratów z mojego paska i oczywiście zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2316 Napisano 18 Lipca 2012 Ok. Jak wróci i napiszesz co było to będę bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2317 Napisano 20 Lipca 2012 Ok. Jak wróci i napiszesz co było to będę bardzo wdzięczny hehe dzwonił do mnie własciciel audi pojezdził w nocy auto pokulało przez 2 km a teraz wszystko jest ok i auto zapier..... Wczesniej wymieniłem w nim swiece uszczelki pod pokrywami bo wyciekał olej na swiece podmieniałem cewki z przewodami sprawdzałem kompresje czujniki wtryski paliwa podmieniałem przepływkę sprawdzałem masę oczywiscie ciągle zero błędów a auto i tak kulało .Do tej pory nie wiem co mogło być ale ważne że działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2318 Napisano 21 Lipca 2012 No to dobrze Może gdzieś coś zawilgotniało po ostatnich deszczach, albo może jakaś wiązka gdzieś się przeciera. Zobaczymy jak długo będzie działać. Oczywiście mam nadzieję, że o problemie będzie można zapomnieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro_LBN Zgłoś #2319 Napisano 25 Lipca 2012 Panowie moze troche smieszne pytanie, ale w internecie znajduje rozne wersje odpowiedzi dlatego pytam Ile ma passat b5 2.8 4x4 manual 0-100 ? gdzies wyczytalem ze katalogowo 7.5, najczesciej to 7.7 a raz ze 7.9... wie ktos na 100% ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #2320 Napisano 26 Lipca 2012 Manual: Sedan: 7,7 Kombi: 7,9 Automat: Sedan: 9,7 Kombi: 10,0 Dane z oryginalnej instrukcji użytkowania samochodu (Dane techniczne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach