Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

No ja mam tak samo - manual przed liftem z ACK pod maską i nie ma bata aby uzyskać tak niskie spalanie. Po prostu jest to niemożliwe.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast pisać o spalaniu powinien być założony oddzielny temat "jak ciężka jest noga".

Prawda jest taka że auto jest w stanie spalić na trasie 8,5 l. GAZU przy jeździe jak emeryt - wiem bo sam to sprawdziłem.

Wyżej to już wszystko zależy od prędkości i umiejętności kierowcy.

Najwyższa średnia jaką udało mi się uzyskać to o ile pamiętam ponad 48.

Wg mnie taki jest zakres spalania tego samochodu.

Stwierdzenia "mega ukryta oszczędność" nie rozumiem kompletnie. Na swojej instalacji zaoszczędziłem już ok. 12 000 pln. Koszty to jeden wtryskiwacz i 4 filtry oraz droższe przeglądy. Nawet jeżeli doliczy się inne niespodziewane koszty to i tak podejrzewam że niedługo kupiłbym sobie za tą kase drugiego Passata.

Przedstawianie pojedynczych przypadków lub swoich osobistych preferencji odnośnie tankowanego paliwa jest bezcelowe.

Jeżeli ktoś uważa że benzyna jest lepsza i nie potrafi tego udowodnić liczbami to są to kompletne brednie i ludzie powinni zachować je dla siebie bo jeszcze ktoś przez przypadek w nie uwierzy (mówię tutaj o ogóle krzykaczy "gaz jest do zapalniczek").

Sorry za OT :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć gdzie znajdują się te czujniki?

 

17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.

P1347 - 35-10 - - - Intermittent

 

Mam problemy z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że są tą czujniki położenia wałków , dwa z przodu , dwa z tyłu silnika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki położenia wałków w głowicy (tylko której lewej czy prawej??) / prędkości silnika to gdzieś bloku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G163 to będą czujniki halla: nr 13 i 17 na zdjęciu:

 

Bez tytułu.jpg

Na czerwono są 13-ki a na niebiesko 17..

Bez tytułu.jpg

Edytowane przez passatb5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G28 jest z boku bloku, od strony kierowcy, mniej więcej w połowie wysokości.

 

Jeśli tak nie znajdziesz to zbiorniczek wyrównawczy na bok i pod nim masz kilka wtyczek. Jasnoszara to właśnie ta od czujnika. A po kabelku dojdziesz już raczej bezproblemowo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli G163 to lewa głowica i G40 to prawa? Gdzie znajduje się czujnik G28? Dzięki wielkie za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli G163 to lewa głowica i G40 to prawa? Gdzie znajduje się czujnik G28? Dzięki wielkie za pomoc.

znowu popsułeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No od roku z tym sie mecze a teraz mam trochę czasu to to zrobię. Kupiłem już czujniczki :)ImageUploadedByTapatalk1342008863.778137.jpg

 

Nooo i czujniczek zmieniony :D w końcu żadnych błędów :D

Edytowane przez Awariall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam mały problem choć to audi a6 c5 2.4autko bez gazu.Ale może już ktoś przerabiał podobny problem.A więc tak auto poszarpuje do 3tysi tak jak by nie pracowało na wszystkie garnki świece nowe ngk podmienione kable z cewką ze sprawnego podmiana przepływki i dalej to samo oczywiście zero błędów sprawdzana kompresja wszystko ok i tylko problem występuje na drugim cylindrze tzn swieca jest wilgotna i iskra tak jak by słabsza tylko na 2 na reszcie cylindrów wszystko ok.Ktoś ma jakiś pomysł bo powoli konczą mi się pomysły. Kto pomożę wysyłam 0,7 albo zgrzewkę piwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie masz czasem uwalonej uszczelki pod pokrywą zaworową? Może właśnie na świecę na 2 cylinder dostaje się olej. Nie jest ta świeca zalana olejem jak zdejmiesz z niej kabel zapłonowy?

 

A teraz pytanie drugie... Czy w tym silniku jest moduł/moduły zapłonowe? Bo przerabiałem dokładnie taką samą akcję w 4.2 V8 - przyczyną okazał się uwalony jeden moduł zapłonowy który powodował przerwy w zapłonie na jednym z cylindrów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie masz czasem uwalonej uszczelki pod pokrywą zaworową? Może właśnie na świecę na 2 cylinder dostaje się olej. Nie jest ta świeca zalana olejem jak zdejmiesz z niej kabel zapłonowy?

 

A teraz pytanie drugie... Czy w tym silniku jest moduł/moduły zapłonowe? Bo przerabiałem dokładnie taką samą akcję w 4.2 V8 - przyczyną okazał się uwalony jeden moduł zapłonowy który powodował przerwy w zapłonie na jednym z cylindrów.

 

Pozdrawiam

 

była uwalona uszczelka i zaolejona swieca ale wymieniłem uszczelki i świece nie widziałem tam modułu tam jest cewka zespolona 5pinowa też była podwieniana z mojego 2.8 bremi ale ciągle to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto ma egr to sprawdziłbym jego, a raczej go profilaktycznie zaślepił i zobaczył jak będzie. Inna możliwość to kończące się sondy (sonda) lambda lub gdzieś słaby styk przy którymś czujniku. Jeżeli dalej będzie to samo to będziemy myśleć co może być innego. Tak sobie jeszcze myślę, że może być też gdzieś nieszczelność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli auto ma egr to sprawdziłbym jego, a raczej go profilaktycznie zaślepił i zobaczył jak będzie. Inna możliwość to kończące się sondy (sonda) lambda lub gdzieś słaby styk przy którymś czujniku. Jeżeli dalej będzie to samo to będziemy myśleć co może być innego. Tak sobie jeszcze myślę, że może być też gdzieś nieszczelność.

nie ma egra sondy wzgledem vasa są ok autko pojedzie do jetronika we wrocku na dniach się okaze co było. Nie ma nigdzie nieszczelności przekładałem połowę gratów z mojego paska i oczywiście zero błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jak wróci i napiszesz co było to będę bardzo wdzięczny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok. Jak wróci i napiszesz co było to będę bardzo wdzięczny :)

hehe dzwonił do mnie własciciel audi pojezdził w nocy auto pokulało przez 2 km a teraz wszystko jest ok i auto zapier..... Wczesniej wymieniłem w nim swiece uszczelki pod pokrywami bo wyciekał olej na swiece podmieniałem cewki z przewodami sprawdzałem kompresje czujniki wtryski paliwa podmieniałem przepływkę sprawdzałem masę oczywiscie ciągle zero błędów a auto i tak kulało .Do tej pory nie wiem co mogło być ale ważne że działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze :) Może gdzieś coś zawilgotniało po ostatnich deszczach, albo może jakaś wiązka gdzieś się przeciera. Zobaczymy jak długo będzie działać. Oczywiście mam nadzieję, że o problemie będzie można zapomnieć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze troche smieszne pytanie, ale w internecie znajduje rozne wersje odpowiedzi dlatego pytam :)

 

Ile ma passat b5 2.8 4x4 manual 0-100 ?

gdzies wyczytalem ze katalogowo 7.5, najczesciej to 7.7 a raz ze 7.9... wie ktos na 100% ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manual:

 

Sedan: 7,7

Kombi: 7,9

 

Automat:

 

Sedan: 9,7

Kombi: 10,0

 

Dane z oryginalnej instrukcji użytkowania samochodu (Dane techniczne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności