Klaatu21 Zgłoś #2281 Napisano 16 Czerwca 2012 Chodzi o to że nie kupi się już młodszego niż 8 lat. Odnośnie Twojej cordoby to ani Hans ani Helmut nie kupują najdroższej wersji Passata żeby stało w garażu . Przeważnie śmiga 30-40 tys rocznie po autostradach. Zaraz ktoś powie że lepsze 300tys po autostradzie niż 100 po Polsce. Wszystko zgoda , ale przebieg robi swoje i jak dostanie polskiej rzeczywistości to masa niespodzianek. Moją intencją jest tylko przestrzec wszystkich napalonych przed pochopnymi zakupami - Passata da się kupić w granicach 20k , jeżeli dodamy do tego polskich handlarzy i trochę niefarta to na początek można lekko dorzucić połowę wartości. Pozdr Wiesz, ja jeżdżę 11-12tys. rocznie, dlatego nie musi przerażać mnie np. 200tys. przebiegu bo ja do 300 nieprędko dobiję Ale komfort jazdy byłby zupełnie inny niż w Cordobie Teraz passaty chodzą w granicach 14-17k, roczniki 2001 a specjalnie chcę kupić w benzynie, żeby sam założyć gaz, bo to raczej będzie pewniejsze i nie będę od razy wkładał kasy w naprawy gazu a i spalanie mniejsze przy nowej instalacji Naprawa w samochodzie może się trafić zawsze. Niefart zawsze może być bo sprzedawcy rzeczywiście mogło nic się nie psuć a ty w drodze powrotnej do domu po zakupie możesz zaliczyć usterkę i już naprawiasz Ale czy ta wesja Passata jest godna polecenia? Myślę, że jest to mocny samochód, z mocną jednostką napędową, dlatego warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaatu21 Zgłoś #2282 Napisano 16 Czerwca 2012 Ja mam 2001 i 170 tys.przebiegu,a kupiłem z przebiegiem 149 tys.z Szwajcarii.Jak po roku zajechałem na przegląd to mi gościu powiedział,że niedawno ktoś zawieszenie musiał wymienic:)ja to nie byłem.Bity na 99,9% też nie był, każdym plastiku który wyciągłem (kable do wzmaka,car pc itp) jest oryginalna naklejka z datą i jakimiś numerkami,to samo lampy. Zero śladów jakiejś przykrej przeszłości.A naprawde już chyba prześwietliłem ten samochód na wylot.Rok temu kosztował mnie w granicach 6000 tys.euro.Tak więc idzie niekiedy coś dobrego trafic.A handlarzy to bym unikał z daleka,wszystko od kobiet i dziadków najlepiej jeszcze na gwincie i z sportowym wydechem;) Tak więc widać że można Ja mam zamiar kupić od prywatnej osoby także myślę że źle nie powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysta_bombasti Zgłoś #2283 Napisano 17 Czerwca 2012 A takie pytanie jaki olej lejcie do tylnego mosu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2284 Napisano 18 Czerwca 2012 A takie pytanie jaki olej lejcie do tylnego mosu? O ile dobrze pamiętam to 80W-90.Wejdź sobie na stronę Castrola,tam jest wszystko ładnie napisane. http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9033152&contentId=7060743 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysta_bombasti Zgłoś #2285 Napisano 18 Czerwca 2012 Ale jakiej klasy to jest olej GL4 czy GL5 ? Klasy tych olejów znacznie sie różnią gdyż jeden z nich zawiera wiązki które niszczą metale szlachetne stosowane w mechanizmach różnicowych samoblokujących sie takich jak torsen. Pytam bo w serwisie ten olej jest dośc drogi a o klase ltemperaturową w sumie mi nie chodzi tylko o specyfikacje lepkości i składu. W serwisie tez mi nie potrafią odpowidziec dlatego pytam bo moze ktos z was juz zmieniał olej w moście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2286 Napisano 18 Czerwca 2012 Ale jakiej klasy to jest olej GL4 czy GL5 ? Klasy tych olejów znacznie sie różnią gdyż jeden z nich zawiera wiązki które niszczą metale szlachetne stosowane w mechanizmach różnicowych samoblokujących sie takich jak torsen. Pytam bo w serwisie ten olej jest dośc drogi a o klase ltemperaturową w sumie mi nie chodzi tylko o specyfikacje lepkości i składu. W serwisie tez mi nie potrafią odpowidziec dlatego pytam bo moze ktos z was juz zmieniał olej w moście Ja zmieniałem.Zamiennik jest chyba z febi.Jutro postaram się dowiedziec,bo niewiem,czy mi się z olejem do skrzyni teraz nie miesza;) Może znajdę opakowanie jeśli coś zostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #2287 Napisano 20 Czerwca 2012 Witam poszukuje ochotnika z woj śląskiego,do sprawdzenia auta, sprzedałem swojego ACK 4x4,tip,i poszukuje czegos nowszego,niby nie dla mnie tylko dla żony,bo to ona jeżdzi passatami u nas w rodzinie,do rzeczy znalazłem auto na allegro,ale mam do niego ponad 400km,mialbym prośbe o rzucenie okiem na ten egzemplarz http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-8-4x4-alu-skora-klimatronic-C24823294.html miałem wcześniej ze szwajcarii auto teraz może być z usa,tylko broda mnie straszy że zle się jeżdzi z jedną ośką,bo niby w ogloszeniu piszą że to 4x4,ale po wydechu widać że ośka,czekam na odzew,i krótkie opinie odnośnie jazdy v-ką na jedną oś pędzoną,bo na 4 mialem,i ewentualne problemy z wersją usa,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2288 Napisano 20 Czerwca 2012 Na pierwszy rzut oka wygląda ładnie. To jest 4x4. Po prostu auta z USA mają wydech po jednej stronie . Nie wiem czy zamierzasz to gazować , ale jak tak to może być problem z wepchnięciem zbiornika w koło - w wersji USA siedzi tam pochłaniacz par. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #2289 Napisano 23 Czerwca 2012 Mam taki problem. Wczoraj pokonałem trasę ok 300 km. Dziś wsiadam do mojego paska a on nie chce zapalić. A wkładając kluczyk do stacyjki wszystko jest ok. Zabrałem się do sprawdzanie, co może być przyczyną i tak: - próbowałem na awaryjnie odpalić go na gazie - może pompa paliwa, filtr, nie odpalił, - sprawdziłem bezpieczniki, nie odpalił, - podpoiłem pod komputer, który nie pokazał błędów, - sprawdziłem bezpieczniki. Mam takie pytanie ma ktoś pomysł co to może być? Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2290 Napisano 23 Czerwca 2012 Kręci i nie odpala? Pokręć jednorazowo przez około 20 sekund. Czasem bywa że przy krótkim kręceniu nie łapie błędu, dopiero po dłuższym da się z VAGa wyczaić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #2291 Napisano 27 Czerwca 2012 Witam, nie sprawdzałem ponownie vagiem. Jutro auto pojedzie do mechanika, tak więc jak wróci naprawione to napisze co było przyczyną. Dzięki, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2292 Napisano 27 Czerwca 2012 Panowie, wymieniał ktoś może w swoim 2.8 uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2293 Napisano 28 Czerwca 2012 Panowie, wymieniał ktoś może w swoim 2.8 uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowic ? tak,nie trzeba głowic zrzucac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2294 Napisano 28 Czerwca 2012 musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2295 Napisano 28 Czerwca 2012 musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać. W zeszłym tygodniu znajomy mechanik mi wymieniał.Nie jest łatwo,ale jest to możliwe.Byłem przy tym;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2296 Napisano 29 Czerwca 2012 musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać. Witam można to ogarnąc bez ściągania głowic tylko jest trochę roboty jak coś to pisz na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #2297 Napisano 7 Lipca 2012 Witam, teśc zakupil 2003 2.8 v6 4motion i jest problem , w aucie smierdzi lekko spalenizna , poprzedni wlasciciel mowi ze to jakas uszczelka za siilnikiem i ten typ tak ma ? Czy ktos spotkal sie z czyms takim?? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2298 Napisano 7 Lipca 2012 zapewne uszczelka napinacza do wymiany. leje sie olej na wydech i smierdzi w srodku. zestaw uszczelek erlinga w focie to koszt ok140zl. wymiana..jak ktos ma troche wiedzy to ok godziny czasu.w cenie, ktora podalem jest zestaw uszczelek pod pomrywe zaworow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #2299 Napisano 7 Lipca 2012 Hm , a gdzies na necie jest fotostory moze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #2300 Napisano 10 Lipca 2012 Widzę grube wyniki spalania tutaj.. Powiem tak: - normalna jazda na trasie do 120-130km/h - spalanie okło 8l - dynamiczna i bardzo dymaniczna jazda w trasie - na 50l zrobiłem jakieś 460km czyli wychodzi 10l z hakiem a przejechałem ten dystans w około 4h w Polsce tylko, że nocą.. - miasto w zależności od nogi od 10 do 15-16l spokojnie Tyczy sie to manuala przedliftowego... Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach