Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to że nie kupi się już młodszego niż 8 lat. Odnośnie Twojej cordoby to ani Hans ani Helmut nie kupują najdroższej wersji Passata żeby stało w garażu . Przeważnie śmiga 30-40 tys rocznie po autostradach. Zaraz ktoś powie że lepsze 300tys po autostradzie niż 100 po Polsce. Wszystko zgoda , ale przebieg robi swoje i jak dostanie polskiej rzeczywistości to masa niespodzianek.

 

Moją intencją jest tylko przestrzec wszystkich napalonych przed pochopnymi zakupami - Passata da się kupić w granicach 20k , jeżeli dodamy do tego polskich handlarzy i trochę niefarta to na początek można lekko dorzucić połowę wartości.

 

Pozdr

 

Wiesz, ja jeżdżę 11-12tys. rocznie, dlatego nie musi przerażać mnie np. 200tys. przebiegu bo ja do 300 nieprędko dobiję :)

Ale komfort jazdy byłby zupełnie inny niż w Cordobie :)

Teraz passaty chodzą w granicach 14-17k, roczniki 2001 :) a specjalnie chcę kupić w benzynie, żeby sam założyć gaz, bo to raczej będzie pewniejsze i nie będę od razy wkładał kasy w naprawy gazu a i spalanie mniejsze przy nowej instalacji ;) Naprawa w samochodzie może się trafić zawsze. Niefart zawsze może być bo sprzedawcy rzeczywiście mogło nic się nie psuć a ty w drodze powrotnej do domu po zakupie możesz zaliczyć usterkę i już naprawiasz :)

 

Ale czy ta wesja Passata jest godna polecenia?:) Myślę, że jest to mocny samochód, z mocną jednostką napędową, dlatego warto ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 2001 i 170 tys.przebiegu,a kupiłem z przebiegiem 149 tys.z Szwajcarii.Jak po roku zajechałem na przegląd to mi gościu powiedział,że niedawno ktoś zawieszenie musiał wymienic:)

ja to nie byłem.Bity na 99,9% też nie był, każdym plastiku który wyciągłem (kable do wzmaka,car pc itp) jest oryginalna naklejka z datą i jakimiś numerkami,to samo lampy.

Zero śladów jakiejś przykrej przeszłości.A naprawde już chyba prześwietliłem ten samochód na wylot.Rok temu kosztował mnie w granicach 6000 tys.euro.Tak więc idzie niekiedy coś dobrego trafic.A handlarzy to bym unikał z daleka,wszystko od kobiet i dziadków najlepiej jeszcze na gwincie i z sportowym wydechem;)

 

Tak więc widać że można :) Ja mam zamiar kupić od prywatnej osoby także myślę że źle nie powinno być :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A takie pytanie jaki olej lejcie do tylnego mosu?

 

O ile dobrze pamiętam to 80W-90.Wejdź sobie na stronę Castrola,tam jest wszystko ładnie napisane.

http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9033152&contentId=7060743

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jakiej klasy to jest olej GL4 czy GL5 ? Klasy tych olejów znacznie sie różnią gdyż jeden z nich zawiera wiązki które niszczą metale szlachetne stosowane w mechanizmach różnicowych samoblokujących sie takich jak torsen. Pytam bo w serwisie ten olej jest dośc drogi a o klase ltemperaturową w sumie mi nie chodzi tylko o specyfikacje lepkości i składu. W serwisie tez mi nie potrafią odpowidziec dlatego pytam bo moze ktos z was juz zmieniał olej w moście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale jakiej klasy to jest olej GL4 czy GL5 ? Klasy tych olejów znacznie sie różnią gdyż jeden z nich zawiera wiązki które niszczą metale szlachetne stosowane w mechanizmach różnicowych samoblokujących sie takich jak torsen. Pytam bo w serwisie ten olej jest dośc drogi a o klase ltemperaturową w sumie mi nie chodzi tylko o specyfikacje lepkości i składu. W serwisie tez mi nie potrafią odpowidziec dlatego pytam bo moze ktos z was juz zmieniał olej w moście

 

Ja zmieniałem.Zamiennik jest chyba z febi.Jutro postaram się dowiedziec,bo niewiem,czy mi się z olejem do skrzyni teraz nie miesza;)

Może znajdę opakowanie jeśli coś zostało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje ochotnika z woj śląskiego,do sprawdzenia auta, sprzedałem swojego ACK 4x4,tip,i poszukuje czegos nowszego,niby nie dla mnie tylko dla żony,bo to ona jeżdzi passatami u nas w rodzinie,do rzeczy znalazłem auto na allegro,ale mam do niego ponad 400km,mialbym prośbe o rzucenie okiem na ten egzemplarz http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-8-4x4-alu-skora-klimatronic-C24823294.html miałem wcześniej ze szwajcarii auto teraz może być z usa,tylko broda mnie straszy że zle się jeżdzi z jedną ośką,bo niby w ogloszeniu piszą że to 4x4,ale po wydechu widać że ośka,czekam na odzew,i krótkie opinie odnośnie jazdy v-ką na jedną oś pędzoną,bo na 4 mialem,i ewentualne problemy z wersją usa,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka wygląda ładnie. To jest 4x4. Po prostu auta z USA mają wydech po jednej stronie . Nie wiem czy zamierzasz to gazować , ale jak tak to może być problem z wepchnięciem zbiornika w koło - w wersji USA siedzi tam pochłaniacz par.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem. Wczoraj pokonałem trasę ok 300 km. Dziś wsiadam do mojego paska a on nie chce zapalić. A wkładając kluczyk do stacyjki wszystko jest ok. Zabrałem się do sprawdzanie, co może być przyczyną i tak:

- próbowałem na awaryjnie odpalić go na gazie - może pompa paliwa, filtr, nie odpalił,

- sprawdziłem bezpieczniki, nie odpalił,

- podpoiłem pod komputer, który nie pokazał błędów,

- sprawdziłem bezpieczniki.

Mam takie pytanie ma ktoś pomysł co to może być?

Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kręci i nie odpala?

 

Pokręć jednorazowo przez około 20 sekund. Czasem bywa że przy krótkim kręceniu nie łapie błędu, dopiero po dłuższym da się z VAGa wyczaić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie sprawdzałem ponownie vagiem. Jutro auto pojedzie do mechanika, tak więc jak wróci naprawione to napisze co było przyczyną.

 

Dzięki, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wymieniał ktoś może w swoim 2.8 uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, wymieniał ktoś może w swoim 2.8 uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowic ?

tak,nie trzeba głowic zrzucac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać.

W zeszłym tygodniu znajomy mechanik mi wymieniał.Nie jest łatwo,ale jest to możliwe.Byłem przy tym;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musze kogoś w takim razie poszukać kto to zrobi. sam nei mam sprzętu, a znajomy mechanik powiedział, że mało miejsca i rozlozy, ale moze nie poskladać.

Witam można to ogarnąc bez ściągania głowic tylko jest trochę roboty jak coś to pisz na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, teśc zakupil 2003 2.8 v6 4motion i jest problem , w aucie smierdzi lekko spalenizna , poprzedni wlasciciel mowi ze to jakas uszczelka za siilnikiem i ten typ tak ma ? Czy ktos spotkal sie z czyms takim??

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapewne uszczelka napinacza do wymiany. leje sie olej na wydech i smierdzi w srodku. zestaw uszczelek erlinga w focie to koszt ok140zl. wymiana..jak ktos ma troche wiedzy to ok godziny czasu.w cenie, ktora podalem jest zestaw uszczelek pod pomrywe zaworow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm , a gdzies na necie jest fotostory moze?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę grube wyniki spalania tutaj.. :D Powiem tak:

- normalna jazda na trasie do 120-130km/h - spalanie okło 8l

- dynamiczna i bardzo dymaniczna jazda w trasie - na 50l zrobiłem jakieś 460km czyli wychodzi 10l z hakiem a przejechałem ten dystans w około 4h w Polsce tylko, że nocą..

- miasto w zależności od nogi od 10 do 15-16l spokojnie

 

Tyczy sie to manuala przedliftowego...

 

Pzdr :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności