Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Janmory i ngk to gówno. Kupuj Beru lub bosha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Janmory i ngk to gówno. Kupuj Beru lub bosha.

 

noo nie wiemm.... Beru tak ale bosch.. miałem kilka razy przyjemnośc i jak miałbym wybierac to na pewno NGK a nie Bosch- założyć założysz ale jak masz scignąc(np zeby swiece wymienic) to sie w łapach rozłażą a słabo sie wyciąga kawałki z tych dziupli swiec w głowicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast ma złe doświadczenie z NGK. Dla mnie osobiście NGK sie zepsuło. Chyba zależy jak sie trafi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Sprzedałem niedawno swojego V6 z 98r. i szukam takiego samego tylko młodszego :P

 

Piszę w tym wątku który dotyczy tego modelu:

Więc doradźcie co wybrać:

1. Passat kombi 2.8 V6 Tiptronic z 2003r.

2. Passat kombi 2.8 V6 manual z 2003r.

Przebiegi obydwu około 210 tys. km., ceny podobne, oczywiście myślę o założeniu instalacji LPG.

 

Doradźcie pchać się w automat czy zostać przy manualu (tyle się naczytałem o plusach i minusach Tiptronika że sam nie wiem co wybrać :hehe

Proszę o opinie (no bo reszta kosztów będzie taka sama-tylko ta skrzynia, no ale z drugiej strony automat kusi::-))

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lolo.lolo ja mam 98 rok z tipronic ale ja specjalnie kupowalem z uszkodzona skrzynią.. za robote w ASB pod wrocławiem zapłaciłem 4 tys zł i zakochałem się w automacie. przy tym silniku to już daje rade, a przyjemnośc naprawde wielka ;). Kupiłem z uszkodzonym bo wiadomo ze automaty juz z takich rocznikow jak moj potrafia sie psuc.. Mysle abys poszukał uszkodzonego i cena bedzie mniejsza (po naprawie podobna) ale po naprawie bedziesz wiedzial ze masz pewne na lata auto. Choc mozna i trafic juz po naprawie i tez bedzie dobrze. Moim zdaniem automat fajna sprawa jeżeli nie myslisz juz o jakims paleniu gumy itp. Sam start od 0 km/h jest słaby, mnie 1.9 tdi 130km manual zrobiło ale jak już jedziesz z pewna predkościa to te 1.9 tdi moze sie schowac ;) Sam start troszke słaby, pozniej juz pięknie! ;)

Ja osobiście swojego sprzedaje za jakis czas ale mysle nad większym silnikiem i tylko i wylacznie AUTOMAT!

Pozdrawima

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakochałem się w automacie

 

kolego ja też mam Golfa GTI Tiptronic i też się zakochałem w automacie tylko że jak mnie myśl ogarnie że może kiedyś będę musiał robić dwie skrzynie to pomału się "odkoc***e"

No ale na razie biję się z myślami :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w tamtym roku stałem przed takim samym dylematem manual czy automat gdyz wczesniej tylko jeździłem manualem. Zdecydowałem się na automat i nie żałuje. Tiptronic pozwala na szybką jazde, jedyny minus to jak kolega wczesniej napisał start od 0 km/h niestety nie mamy w paskach launch control :)) i startujemy od najniższych obrotów, lecz dla mnie to nie jest minus. Komfort skrzyni docenisz szczególnie w miescie gdzie nie wałkujesz drązkiem co chwile redukując bieg

. Także jeżeli masz możliwość to śmiało bierz z automatem , ja nie żałuje i następne autko napewno bedzie miało automat :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy zmienialiście może przednie reflektory? jeden mam mocno zmatowiony pozatym nie działa mi już elektryczna rególacja, czy polecacie jakiś produkt który wypróbowaliscie. Odnośnie postów o automacie, ja jestem posiadaczem takiego i jestem niezmiernie zadowolony, nalezy tylko pamiętać o wymianie oleju i filrta przy kupnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestię co do reflektorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie czy zmienialiście może przednie reflektory? jeden mam mocno zmatowiony pozatym nie działa mi już elektryczna rególacja, czy polecacie jakiś produkt który wypróbowaliscie. Odnośnie postów o automacie, ja jestem posiadaczem takiego i jestem niezmiernie zadowolony, nalezy tylko pamiętać o wymianie oleju i filrta przy kupnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestię co do reflektorów.

 

jeżeli chodzi o matowe reflektory to mogę polecić to co ja zrobiłem: http://forum.vw-passat.pl/threads/12400-RENOWACJA-Kloszy-Reflektorow-Przednich?p=493795&viewfull=1#post493795

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odnośnie postów o automacie, ja jestem posiadaczem takiego i jestem niezmiernie zadowolony, nalezy tylko pamiętać o wymianie oleju i filrta przy kupnie.

 

no właśnie co do wymiany oleju w tiptronicu - auto ma przejechane 210 tys.km. bez wymiany i dolewek - i teraz co robić wymieniać czy nie (bo czytając forum opinie są podzielone) ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem dziś przepustnice, potem chciałem zrobić jej adaptację, według wskazówek znalezionych na forum, jednak w ogóle mi to nie wychodzi. Może ktoś byłby tak uprzejmy, i napisał krok po kroku jak należy to przeprowadzić w silniku AMX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie co do wymiany oleju w tiptronicu - auto ma przejechane 210 tys.km. bez wymiany i dolewek - i teraz co robić wymieniać czy nie (bo czytając forum opinie są podzielone) ???

 

Kolego niektórzy Ci powiedzią że skrzynia jest bezobsługowa i skoro karzą nie wymieniać to niewymieniają. Ja jestem odmiennego zdania gdyż po przebiegu 210 tys w skrzyni zamiast oleju może być "inna substancja" która bardziej przypomina maź niż olej. Olej w skrzyni nie tylko służy do smarowania ale takze odprowadza ciepło oraz osady które takze sie tam zberają w wyniku pracujących elementów ciernych. Pamiętajmy też że olej ulega starzeniu.Wymiana oleju w skrzyni automatycznej jest tak samo ważna jak wymiana oleju w silniku niezapominajmy o tym. Wymiana na pewno pomoze , a nie zaszkodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego niektórzy Ci powiedzią że skrzynia jest bezobsługowa i skoro karzą nie wymieniać to niewymieniają. Ja jestem odmiennego zdania gdyż po przebiegu 210 tys w skrzyni zamiast oleju może być "inna substancja" która bardziej przypomina maź niż olej. Olej w skrzyni nie tylko służy do smarowania ale takze odprowadza ciepło oraz osady które takze sie tam zberają w wyniku pracujących elementów ciernych. Pamiętajmy też że olej ulega starzeniu.Wymiana oleju w skrzyni automatycznej jest tak samo ważna jak wymiana oleju w silniku niezapominajmy o tym. Wymiana na pewno pomoze , a nie zaszkodzi

 

Ponadto z tego co się orientuję biegi zmieniane są podciśnieniem tegoż oleju poprzez jakies tam cylinderki a nie zmieniany olej powoduje ze te blokują się powodując rózne dziwne i nieporządane objawy działania skrzyni. U mnie dopóki nie zmieniłem oleju i filtra w pewnym momencie skrzynia jakby zawieszała się i przerywała wprawiając w drganie całe auto. Po zmianie oleju i filtra objawy zniknęły. Musze zaznaczyć że mój paszczak ma 15 lat i 230 tys na liczniku, niestety szalejący wskaźnik paliwa mówi ze przebieg zmieniono więc nie wiem ile do końca ma na szafie moja taczka :D, mimo wszystko nie zamieniłbym go na zaden inny samochód. Ponadto przy dobrych wiatrach mam zamiar przywrócić go do stanu idealnego, łącznie ze zmianą powłoki lakierniczej na czarny mat :D

takie mam plany

Olej nalezy chyba zmieniac w skrzyni co 60tys km a długo nie zmieniany wygląda jak galaretka z dużą ilością opiłków metalu w środku.

Edytowane przez barbeq1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ma ktoś może do pożyczenia blokady rozrządu do 2.8 v6 na dniach będę wymieniać rozrząd pompe wody wszystkie simmeringi uszczelki pokrywy uszczelki pod hydronapinaczami i pewnie jeszcze coś dojdzie .Potrzebuje dosłownie na jeden wieczór a szkoda mi obecnie wydawać kase na blokady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie

mam zamiar złożyc hak i w związku z tym moje pytanie czy jest jakaś róznica zwykły napęd na jedną oś czy syncro czym one się różnia bo oglądaąc na allegro są dwa rodzaje czy to tylko ściema z góry dzieki za odpowiedź

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka że w ośce masz z tyłu bak a w syncro tylny most i resztę napędu. Z tego powodu zapewne inaczej mocowany jest hak ;)

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko jak porównuję zdjęcia tego i tego to ogólnie niczym się nie różnią z tąd było moje pytanie :) tzn różnią się ceną :) dzięki za odpowiedź pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pokaż zdjęcia jednego i drugiego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie do samochodu wydaje się identyczne ale kształt jest troszkę inny więc bardzo możliwe (a nawet pewne) że jak kupisz zwykły to przy próbie montażu wyjdzie zonk że jakiś pierdół nie pozwala na przykręcenie. Ja bym nie ryzykował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności