Jump to content
Slon

Uciekajace obroty...

Recommended Posts

Witam mam problem z paskiem b2 1.8 z wtryskiem

A mianowicie po odpaleniu puki silnik sie nie nagrzeje musze trzymac gaz bo inaczej obroty spadaja do kilku set obrotow (az do zgasniecia) potym niedaje sie go odpalic przez kilka minut.

Drugi objaw to ze po przegazowaniu ostrym tak blizej maksymalnych obrotow obroty znowu leca na pysk az do zgasniecia tyle ze zostaja juz tak na stale

jedynym sposobem na ich przywrucenie jest podciagniecie linki gazu lub wkrecenie srubki przy przepustnic...

Acha i na niskich obrota silnik strasznie podskakuje z mienna czestotliwoscia.

 

Oprocz tego do pracy w czasie jazdy ani do przyspieszenia czy czegokolwiek niemam zastrzezen

 

Co z tym zrobic co to moze byc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź sterowanie wolnymi obrotami- silnik krokowy i szczelność dolotu powietrza. I napisz jaki to jest wtrysk, bo sądząc po mocy to mono.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokazal mi sie nowy objaw...

po przejechaniu trasy bydgoszcz wawa zaparkowalem zgasilem paska

dopatrzylem sie lepszego miejsca parkingowego i po przekreceniu cisza kontrolki sie zapalily a rozrusznik nic po jakis 5 minutach odpalil odrazu w drodze powrotnej potrafil dostawac lekkiej czkawki np. na piatce przy 60km/h co mu sie nie zdarzalo...

Wczoraj pojechalem do pracy w drodze powrotnej zgasl po kilku kombinacjach (podciagnieciu linki gazu odpalil ale na 1 i 2 przy 3000 obrotow musialem na posprzegle jechac po robil piekna zabke po jakichs 6 km zgasl na probe odpalenie wyciagnalem caly aku...

kumpel scholowal mnie pod dom i odziwo po wlozeniu kluczyka i obruceniu o jedna pozycje (bez odpalania sama elektryka) wskazowka obrotomierza bujala sie od 2 do 3.5 tys obrotow na wylaczonym silniku...

teraz to juz niemam zielonego pojecia co to jest!!

 

Na dolocie powietrza tzn tym szerokim gumowej rurze lecacej od wtryskow i filtra powietrz mam pekniecie.

Jak mam sprawdzic jaki to wtrysk i ten silnik krokowy??

 

---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

 

A z tego co sie dowiedzialem to mam silnik 1.8 tylko w dowodzie a pod maska mam 2.0 115km o ile to cos zmienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszem i wobec oglaszam ze rozwiazalem problem i go usunalem!!!!

Po 2.5h grzebania w kablach kabelkach itd. wkoncu po desperackiej probie odpinania wszytskich wtyczek i odpalenia paska... dopatrzylem sie ze od dolu dolotu powietrza do silnika wchodzi wezyk okolo fi20 - wezyk byl pekniety prawie na pol pod cybantem...

Po skruceniu wezyka i osadzeniu go porzadnie odpalilem i...

Musialem mocno skrecic obroty jalowe bo mial az 3500 po wyregulowaniu do 1000 jezdi plynie odzyskal moc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
(bez odpalania sama elektryka) wskazowka obrotomierza bujala sie od 2 do 3.5 tys obrotow na wylaczonym silniku...

Gratuluję, ale co z powyższym objawem? Też zniknął?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak zniknal...

ale niestety dalej skacze na 1 i 2 w okolicach 3000 obrotow...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy