Japass57 Zgłoś #1 Napisano 20 Września 2009 Witam !!! Mam B6 2.0 TDI na pompowtryskach 140 km z 2005 r. Kupiłem go w marcu tego roku w Berlinie z przebiegiem 165 tys. km Z Berlina przyjechał bez problemów na kołach i od razu odstawiłem go do zaufanego warsztatu na wymianę oleju i paska rozrządu. Już w warsztacie zaczął głośno "klekotać" i "walić" w filtr powietrza. Okazało się, że starła się jedna z krzywek na wałku rozrządu jednocześnie uszkadzając i rozszczelniając pracujący pod nią hydrauliczny popychacz. Po wymianie wałka rozrządu i hydraulicznego popychacza zrobiłem już ponad 8 tys. km i odpukać chodzi jak igła. Czy ktoś z Was spotkał się z podobną usterką ? Dodam , że na silniku jest POLAND - i jest chyba z Polkowic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2009 tak, raz jedyny ale producent partycypowal w kosztach. model 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2009 tak, raz jedyny ale producent partycypowal w kosztach. model 2006 Czy jeszcze w jakiś modelach (rocznikach) VW partycypowało odnośnie kosztów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozer Zgłoś #4 Napisano 26 Listopada 2010 Może i odkopuję trupa , ale jeszcze nie mogę założyć nowego tematu. Również Passat B6 na PD 140km , silnik 8v 140km , przebieg 109k. Razem z wałkiem poszły popychacze i coś tam jeszcze. Koszt naprawy około 4000-4500zł (w sumie więcej , bo zrobiłem jeszcze przy nim kilka rzeczy). W związku z powyższym mam pytanie : Samochód jest do odbioru od tygodnia , jednak ja jestem aktualnie za granicą i nie miałem jeszcze okazji przetestować efektów pracy warsztatu. Jednak cały czas jedna myśl nie daję mi spokoju.Od jakiś dwóch miesięcy zauważyłem znacznie podwyższone zużycie paliwa.Założyłem , że jest to efekt niskiej temperatury i silnik reaguje w ten sposób.Styl jazdy mam cały czas taki sam. Gdy zalałem Paska za 50-60zł (około 1/4 baku , tankuje na Neste) , robiłem na tym 170-210km , jednak wraz z upływem czasu pokonywanie tej samej odległości zużywało coraz więcej paliwa , aż na 1/4 baku robiłem około 100-110km.Oczywiście żadnych wycieków nie ma , etc. Moje pytanie jest następujące - czy w/w awaria mogła wpłynąć na spalanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #5 Napisano 26 Listopada 2010 Okazało się, że starła się jedna z krzywek na wałku rozrządu jednocześnie uszkadzając i rozszczelniając pracujący pod nią hydrauliczny popychacz. Miałem identyczną sytuację w audi A4 z 2004 roku. Objawy jak u Ciebie + "cykanie" zaworu. Niestety konieczna była wymiana wałka i popychaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2010 (edytowane) Koledzy opiszcie kiedy cykanie występowało ciepły czy zimny silnik??? cały czas czy tylko sporadycznie??? Czy pokażdym zapalieniu czy sporadycznie po dłuższym postoju???? Edytowane 2 Stycznia 2011 przez Angelus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #7 Napisano 19 Lipca 2015 czy wszystkie walki sie psuja czy mozna uniknac awari co zrobic jak sie popsuje i co grozi jak sie popsuje a do domu daleko ile wytrzymuja kilometrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drozdinio Zgłoś #8 Napisano 22 Lipca 2015 Witam pisze tu bo niemoge zakladac tematu.10 dni stalo auto na parkingu nieuzywane wrucilem z wakacj odpalam a tu spod maski stukanie i do tego kontrolka oleju auto po przegladzie po wymianie oleju filtrow moj silnik to 3.2 benzyna prosze o pomoc bo autko stoii niema mojego mechanika na urlopie ,co morze mniejwiecej byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monia_xxx Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2015 Witam, mam pytanie do fachowców: Wytarła się krzywka w wałku rozrządu w passacie b6 1,9tdi 105KM 2005r i auto straciło moc, i silnik wydawał dość głośny stukot. Pytanie brzmi, jakie części należy wymienić i jaka będzie orientacyjna ich cena + koszt robocizny? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2015 Witam, mam pytanie do fachowców:Wytarła się krzywka w wałku rozrządu w passacie b6 1,9tdi 105KM 2005r i auto straciło moc, i silnik wydawał dość głośny stukot. Pytanie brzmi, jakie części należy wymienić i jaka będzie orientacyjna ich cena + koszt robocizny? Pozdrawiam graty potrzebne : http://allegro.pl/walek-rozrzadu-febi-vw-passat-b5-b6-1-9tdi-pompowt-i5572782402.html To przykład na szybko z allegro bo można taniej skompletować taki zestaw A robota to jedne dzień spokojnie od rana do wieczora lecz ceny nie podam bo to rożnie biorą ( to nic skomplikowanego nie jest , ale czasem jak ktoś sie nie zna to wymyślaj ą ,że nie wiadomo ile roboty na ile dni ... ) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach