Skocz do zawartości
Gość vw2008

Sprężyny od Sportline [-15mm]

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Moro

no ja tez planuję położyć troszkę swojego zakupiłem 18 cala koło ,coś poradzicie najlepiej fotkami i linkami ,autko w kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za informacje przyda mi się na pewno. Powtórzę pytanie dotyczące sprężyn. Czy z założenie ich na moje amortyzatory nie będzie problemu. Po wakacjach po przejechaniu kolejnych 10.000 tyś km pewnie i tak zmienię na amortyzatory na sportline ale teraz przez 2-3 miesiące czy nie wysiądzie nic innego w elementach zawieszenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki bardzo za informacje przyda mi się na pewno. Powtórzę pytanie dotyczące sprężyn. Czy z założenie ich na moje amortyzatory nie będzie problemu. Po wakacjach po przejechaniu kolejnych 10.000 tyś km pewnie i tak zmienię na amortyzatory na sportline ale teraz przez 2-3 miesiące czy nie wysiądzie nic innego w elementach zawieszenia?

Problemu nie powinno być i przy normalnej jeździe tego nie odczujesz, choć do pełni szczęścia powinno się wymienić amortyzatory, które pracują w trochę innym zakresie i z inną charakteystyką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

Matsil ty masz -15 tylko bo fajnie wygląda ,

tylko że ja mam Comforta Combi ciekawe ,czy by stał tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Matsil ty masz -15 tylko bo fajnie wygląda ,

tylko że ja mam Comforta Combi ciekawe ,czy by stał tak samo

Mam seryjne zawieszenie sportline czyli -15mm.

Na 17" letnich co prawda wygląda fajnie, ale już na zimowych 16" nie jest tak pięknie :).

Myślę, że dużo dają "pełne felgi" Macau, kiedyś przymierzałem wzór Le Mans i stał tak jakby wyżej, ale to złudzenie. Le Mans maja rzadziej szprychy.

Kolega ma sportline varianta i wygląda podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

Ja kupiłem wzór Chicago 18 ,chciałbym trochę polecieć w dół myślę ze tak jak u Ciebie by było idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupiłem wzór Chicago 18

Chyba najładniejsze 18-ki do passata. Myślę, że będzie wyglądał super, tylko obowiązkowo musisz obniżyć, inaczej wyjdzie wóz drabiniasty :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Chyba najładniejsze 18-ki do passata. Myślę, że będzie wyglądał super, tylko obowiązkowo musisz obniżyć, inaczej wyjdzie wóz drabiniasty :).

wiem ,kurcze ale ile co i jak kompletnie się nie znam na tym:D chciałbym mieć komfort w miarę jak największy :D chociaż wiem ze przy 18 to pewnie minimalny:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie możesz zobaczyć jak to -15mm w kombi wygląda.może felgi 16 cali ale jakiś pogląd będziesz miał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chciałbym mieć komfort w miarę jak największy

Kupiłeś 18-ki, chcesz niższe i twardsze zawieszenie - zapomnij :-DD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Kupiłeś 18-ki, chcesz niższe i twardsze zawieszenie - zapomnij :-DD

to mnie pocieszyłeś hehe

 

---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

 

u mnie możesz zobaczyć jak to -15mm w kombi wygląda.może felgi 16 cali ale jakiś pogląd będziesz miał :)

no i fajnie to wygląda zawsze niżej może faktycznie kupić sprężyny od sporta a nie einbacha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już nie wiem, 18" i sport czy 18" i wóz drabiniasty.

Mam sport ale na 16" i mam dzikie odczucie że jak w taczce. Tak czy owak kupie 18" :))

18" i 15mm mniej jak w highline to dopiero będzie taczka :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

No ja Paweł mam podobny dylemat, kupiłem 18 ale przy zwykłym pewnie drabina wyjdzie heeh i waham się miedzy -15 sport lub -30 einbach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co myślicie o 17 i standard zawiecha?

teoretycznie do autentycznego sporta to tylko sprężyn będzie mi brakować... :(

chociaz podobno były i sporty bez obniżenia -15mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sportline ma twardsze amorki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 18kach to albo drabina i komfort albo wygląd.

Ja jeżdżę sporo po dziurach i nie ma możliwości obniżenia... ale już się przyzwyczaiłem do drabiny ;)

 

81994700.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ja Paweł mam podobny dylemat, kupiłem 18 ale przy zwykłym pewnie drabina wyjdzie heeh i waham się miedzy -15 sport lub -30 einbach

Ja bym kupił mimo wszystko od sporta, na -30 auto będzie co prawda agresywniej wyglądać ale to zawsze sporo mniejszy prześwit i duuużo twardziej.

 

sportline ma twardsze amorki??

Amortyzatory nie są twardsze, bo taka może być tylko sprężyna.

Amortyzatory od sportline są inaczej zestrojone, chodzi o tłumienie drgań i pracują w innym zakresie.

 

Przy 18kach to albo drabina i komfort albo wygląd.

Ja jeżdżę sporo po dziurach i nie ma możliwości obniżenia... ale już się przyzwyczaiłem do drabiny

Na tym zdjęciu jeszcze tragedii nie widać, gorzej jest jak spojrzysz na auto z profilu. Z drugiej strony ciężko jest mówić o komforcie nawet przy standardowym zawieszeniu mając założone 18-ki ;). A właśnie jeżdżąc po dziurach najbardziej dostają felgi.

 

teoretycznie do autentycznego sporta to tylko sprężyn będzie mi brakować...

Teoretycznie tak, praktycznie jeszcze amortyzatorów i kilku drobnych elementów zawieszenia ;).

 

P.S. Ja muszę się kiedyś skusić na przymiarkę Chicago, bo ciekawy jestem jak wyglądałyby na moim aucie.

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Przy 18kach to albo drabina i komfort albo wygląd.

Ja jeżdżę sporo po dziurach i nie ma możliwości obniżenia... ale już się przyzwyczaiłem do drabiny ;)

 

81994700.jpg

opowiadaj jak Ci się lata na tej feli 18 ;)bo kupiłem takie same ,tylko widzę że masz czarne środki ,ja mam takie szare i faktycznie troszkę pieje;) nie wiem sam już ,na początku pośmigam na serii później będę cudował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy 18kach to albo drabina i komfort albo wygląd.

Ja jeżdżę sporo po dziurach i nie ma możliwości obniżenia... ale już się przyzwyczaiłem do drabiny

 

troche jakby miał się za chwile wywrócić :) jak na zakrętach sobie radzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
troche jakby miał się za chwile wywrócić jak na zakrętach sobie radzi?

 

Normalnie, dużo lepiej mi się jeździ na 18 niż zimowych 16.

 

Na seryjnym zawiasie naprawdę komfort jest zachowany, tzn. nie czuć tych felg.

Dziury omijam czy to na 16 czy na 18, na torowiskach zwalniam, jedynie trzeba na krawężniki uważać.

 

Wcześniej miałem Opla na 17 + sportowy zawias i plomby wypadały po Wawie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności