Jump to content
Guest vw2008

Sprezyny od Sportline [-15mm]

    Recommended Posts

    Guest vw2008

    Witam

    Mam pytanie czy sprężyny od Sportlina będą pasować do Standardowego zawszenia bez wymiany Amortyzatorów . czy auto się obniży i jak będzie z komfortem:707: ???:confused:

    Porównanie części w ETK'ce po numerach VIN: [1.=standard , 2.- Sport]

     

    1.Sprężyna Śrubowa Przód nr. części: 1k0 411 105 BP [standard]

     

    2.Sprężyna Śrubowa Przód nr. 3c0 411 105 P [sportline]

     

    1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16

    + odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard]

     

    2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N

    PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline]

     

    Co do tyłu ta sprężyn i amortyzatorów nie pisze bo są podobne :)

    A odbijaki amora z tyłu są 133 w stand. i 118 w Sporcie

     

    Pozdr. i podziękowania Matsil'owi za numer VIN :)

    Edited by vw2008

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0TDI-PD 170KM
    Rok prod: 2008

    Pasują bez problemu.

    Ja mam EIBACHA niebieskiego - 35mm na orginalnych amorach + felgi 18 i jest ok

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    Pasują bez problemu.

    Ja mam EIBACHA niebieskiego - 35mm na orginalnych amorach + felgi 18 i jest ok

     

    Bartek, jak Ci sie jeździ na tym zawieszeniu? Z felgami 18" musi wyglądać super, ale też pewnie jest strasznie twardo. Jak bym nie miał żony i dzieci, to bym się też skusił :).

    Swoją drogą przy obniżeniu auta o 35mm warto byłoby pomyśleć o krótszych amortyzatorach, te oryginalne nie pracują w optymalnym dla siebie zakresie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest vw2008

    Czyli zaryzykować i wziac te ori sprężyny -15mm od Sporta [bez amorow]?:)

    Pozdr.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0TDI-PD 170KM
    Rok prod: 2008
    ja mam 2 dzieciak i jedną żone . jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą . Z amorami masz racje ale narazie mam 48ooo km i jak dojdzie do 60000 to zmieniam

    Jak umyje cara to zrobie kilka fotek

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą

    To je zdemontuj, ja ich nie mam, bo uważam, że auto wygląda z nimi paskudnie. Inna sprawa to praktyczność tego elementu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009

    Tyle, ze tylko przod przyciera juz w std, a co dopiero w obnizonym :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0TDI-PD 170KM
    Rok prod: 2008

    Wiec kilka fotek z zawiechem - 35mm

    no i jeszcze grilll (sory za tlo )

    DSC_0171.jpg

    DSC_0170.jpg

    DSC_0174.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009

    Auto wygląda niesamowicie!!

    Jak się jeździe na -35mm?

     

    Ja mam zawieszenie DCC, przy tej opcji są spreżyny -15mm i jest super. Chciałem zmienić na jakieś -35mm, ale żaden dystrybutor nie wie jakich sprężyn użyć do opcji DCC...:(

     

    Bartolini1978 jakie masz ET oraz szerokość opon??

    Edited by pbalsam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0TDI-PD 170KM
    Rok prod: 2008

    ET 45

    Jeździ sie zajebiscie i mógłby być twardszy ale to moje zboczenie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest vw2008

    Kozacko wygląda :cool: i te palety w tle dodają uroku :P

    Raczej się zdecyduje na te -30mm jakiej firmy polecacie sprężyny : weitec , eibach czy coś innego ?

    Które beda bardziej miękkie? :707::)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Eibach pro kit. Nie stracisz wiele na komforcie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    Wiec kilka fotek z zawiechem - 35mm

    no i jeszcze grilll (sory za tlo )

    Wygląda świetnie, ale powiem szczerze, że spodziewałem sie, że będzie niżej.

    Zobacz zdjęcie mojego auta ze standardowym zawieszeniem sportline - różnica nie wielka, prawie to samo.

     

    65550043.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest vw2008
    1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16

    + odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard]

     

    2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N

    PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline]

     

    Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0TDI-PD 170KM
    Rok prod: 2008

    Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego

    Były też sportline'y ze standardowym zawieszeniem, przynajmniej tak mi kiedyś mówili w salonie - można było zdecydować czy się chce nizej czy nie. Ja mam oryginalny zawias, fakt, ze wygląda fajnie :).

     

    Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ?

    Amortyzator nie ma znaczenia, on zawsze poddaje sie i ma tylko tłumić - wygaszać sprężynę.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM
    Rok prod: 2006

    Wznawiam temat, gdyż nadchodzi wiosna i trzeba założyć nowe felgi i myślę o obniżeniu autka. I mam takie pytanie do was.

    Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje.

    Poniżej masz dane sprężyn i amorków z mojego auta:

     

    Przód:

    3C0 411 105 P - sprężyna - cena wg etki 75,27 euro

    3C0 413 031 N - amortyzator - 132,37 euro

     

    Tył:

    3C0 511 115 AN - sprężyna - 75,27 euro

    3C0 513 049 BD - amortyzator - 112,61 euro

     

    Ja bym mimo wszystko założył oryginały, miałem kiedyś Eibachy w focusie, które później wymieniłem na oryginalne od ST. Na tych drugich auto wygladało lepiej i lepiej się prowadziło.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy