Jump to content
gsmlondon

Kabel zasilajacy wzmacniacz w passacie b6

Recommended Posts

witam ma takie pytanko ktoredy przeciagnac kabel zasilajacy wzmacniacz z wnetrza auta do komory silnnika?moze ktos z was juz instalowal :)

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Passat b6 kombi

 

Trochę późno, ale może innym się przyda.

Kable do zasilania najwygodniej jest wpuścić po stronie kierowcy, należy wyjąć akumulator> zdemontować obudowę, za aku jest otwór w grodzi, a w nim miejsce na puszczenie kabli.

Dodatkowo, żeby zdjąć dzwignię maski (przedni lewy słupek) trzeba podważyć/wyjąć zatrzask.

Wzmacniacze można umieścić pod fotelami max 25x28 i pod podłogą bagażnika (kombi) zaraz przy fotelach tam max wysokość 5 cm.

Instalacje wykonujcie w ciepłym pomieszczeniu, ja robiłem przy +5 i popękały mi gniazda zatrzasków w boczkach.

Kolejny problem to kostki w drzwiach, ja podpiąłem się pod fabryczne kable zaraz przy słupkach, może ktoś ma jakiś patent na łatwy montaż (pozostał mi tył)

Antena podpięta pod separator z dwoma gniazdami do avic f900bt odbiór super

Na razie zrobiłem przód, została skrzynka i tył

 

To mój pierwszy post, wiec witam wszystkich

Edited by rxg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

Szukałem dziś tego miejsca na przeciągnięcie kabla. Wyjąłem akumulator, nie odkręcałem "stojaka" akumulatora (ten plastik, na którym osadza się aku) i szukałem otworu ale nie mogłem go znaleźć. Czy to jest tam jeszcze za tym "stojakiem"?

 

Znalazłem w necie zdjęcia, ale u mnie nie mogłem zlokalizować tej gumy

http://img16.imageshack.us/img16/3387/dsc00912t.jpg

 

Gdzie to jest dokładnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn temat kolega założył do Passata b6, ja mam b6. Te zdjęcie, które wrzuciłem tez niby na ang. forum były do paska b6.

Nie wiem gdzie jest ten otwór w grodzi...

Pomocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem gdzie jest ten otwór w grodzi...

nie znajdziesz go bo to jest zdjęcie grodzi w B5 a nie B6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, w takim razie jest ktoś kto ma b6 i przeciągał kabel zasilający?

Szukałem dziś jakiegoś miejsca, ale nie znalazłem żadnego...

Bardzo proszę o pomoc, może jakieś zdjęcie ktoś by miał, albo chociaż napisał, gdzie u siebie przeciągnął kabel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może klasyk, puść gumą od cięgna zamka maski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko tam przepuścić kabel? Trzeba tę gumę jakoś rozwiercać? I gdzie ona się mniej więcej znajduje? Jutro będę walczył z tym tematem.

Dzięki za pomoc Panowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde Panowie, to chyba grubsza sprawa jest. Patrzyłem dziś gdzie idzie cięgno zamki maska i wchodzi pod taką blachę. Dodatkowo na tej blasze osadzona jest skrzynka z przekaźnikami itp. To trzeba wszystko wyjąć? Cholera, że też nie ma jakiegoś prostego sposobu w b6 dla laika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdemontowałeś podstawę akumulatora???

pewnie nie :) zdemontuj i patrz którędy idzie główna wiązka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie.

Na zdjęciach czerwoną strzałką zaznaczyłem miejsce gdzie idzie cięgno zamka. Wchodzi ono pod tę blachę, która wchodzi pod tą czarną skrzynkę z przekaźnikami. Jeśli chciałbym poprowadzić tędy to musiałbym zdemontować skrzynkę, tę blachę itp. Martwię się bym czegoś nie uszkodził.

 

Ostatnie zdjęcie pokazuje to co dziś mi się udało zrobić, tzn po zdjęciu aku zabrałem się za odkręcanie podstawki pod aku, ale wiąże się ona z tą obudową filtra, więc trzeba by również całość zdjąć i tutaj również boję się, że coś uszkodzę.

 

Który sposób będzie lepszy, mniej inwazyjny? Jak to zrobiliście?

Dzięki.

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak się boisz cokolwiek odkręcać to oddaj to komuś do zrobienia, jedź do mechanika i Ci za kilka złotych zdemontuje te plastiki

 

a jak już się koniecznie uparłeś żeby robić samemu to może puść pod samochodem - w peszlu i wyjdź zaślepką w bagażniku - jak nie ma to zrób dziurę i załóż gumowy przepust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki kolego. Tak, chciałbym zrobić to sam, nauczyć się czegoś, choć mam trochę pecha do samochodów :)

Ok, postaram się zdemontować te plastiki i wyjąć podstawkę aku. Dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak postępy? jestem ciekawy zakonczenia problemu :)

(oczywiste jest to, ze rowniez sam bede chcial puszczac tak kabel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla potomnych wstawiam zdjęcia i krótki opis. W moim przypadku B6 2.0 TSI, 2008 rok, wystarczy wyjąć akumulator i obudowę akumulatora. Za nią idzie wiązka która przechodzi przez gródź i wychodzi nieco powyżej pedału sprzęgła. Miejsca jest tam wystarczająco na przewody o przekroju 50mm2. Miejsca w progu również jest wystarczająco więc próg nie będzie odstawał.

 

DSC_0547.jpg

DSC_0549.jpg

DSC_0550.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy