magda84 Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2009 Witam szanownych forumowiczow.Zastanawia mnie jedno w moim pasku a mianowicie gdy jade wczesnym rankiem do pracy(okolo 8stopni C) to auto przyspiesza super ale gdy juz wracam popoludniem (okolo 20stopni C)to paszczak jakby byl slabszy.I tu moje pytanie czy macie taki sam objaw w swoich furkach czy z moim jest cos nie tak,dodam ze byl na kompie i nie wykazalo zadnych bledow. Pozdrawiam Magda:635: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2009 Koleżanko.Im zimniejsze powietrze tym więcej go wchodzi na cylindry a to się wiąże z większą ilością tlenu w tym powietrzu i lepszym spalaniu i "kop"lepszy.Po to mianowicie wstawiają większe chłodnice powietrze żeby powietrze doładowane na cylindry było najzimniejsze.Sam nad tym myślę.Mi najlepiej się jeździ zimą ,oczywiście jak warunki drogowe pozwalają wtedy to jest "kop".Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2009 Koleżanko.Im zimniejsze powietrze tym więcej go wchodzi na cylindry a to się wiąże z większą ilością tlenu w tym powietrzu i lepszym spalaniu i "kop"lepszy.Po to mianowicie wstawiają większe chłodnice powietrze żeby powietrze doładowane na cylindry było najzimniejsze.Sam nad tym myślę.Mi najlepiej się jeździ zimą ,oczywiście jak warunki drogowe pozwalają wtedy to jest "kop".Pozdrawiam. Jest dokładnie tak jak piszesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2009 A jeszcze jedno pytanko czy do przedmuchania intercoolera sprezonym powietrzem(oczywiscie na zewnatrz)musze go wymontowac z auta czy moge to zrobic przez wlot powietrza do niego w zderzaku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2009 Najlepiej by było jak byś wyciągnęła kratkę w zderzaku,ewentualnie odkręciła nadkole to byś widziała na przelot czy jest zabita brudem. Ja myłem u siebie karcherem z zewnątrz, ale polecają także wymontowanie go i przemycie w środku naftą albo środkami rozpuszczającymi olej bo może być lekko zaoliwiony przez turbinkę.Inni jeszcze montują kratkę wentylacyjną w nadkolu dla lepszego przepływu powietrza jak jest to w Audi RS4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2009 Ok, dzieki wielkie za odpowiedz.Punkcik dla ciebie kolego. Pozdrowionka Magda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #7 Napisano 15 Września 2009 Madziu też tak mam z rana jak jest chłodno auto śmiga lepiej niż popołudniu jak jest ciepło a w zime to już wogle wypas na maxa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #8 Napisano 15 Września 2009 To uspokoiliscie mnie drodzy koledzy tymi odpowiedziami bo nie lubie jak cos jest nie tak w samochodzie i zaraz jestem chora na tym punkcie ale jak piszecie ze to normalny objaw to moge spac spokojnie.Thanks.Buziaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mira102 Zgłoś #9 Napisano 15 Września 2009 (edytowane) Witam. Dołącze się do tematu a u mnie jest tak jak jest zimny słabo się turbina załancza dostaje muła a jak ma temperature 90stopni działa dobże co to może byc?Na kompie zero błedów.A może ktoś z was zrobiłby mi logi z okolic Włocławka bo sam raczej nie dam rady. Edytowane 25 Września 2009 przez Duży Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #10 Napisano 15 Września 2009 Ja mieszkam 70km od włocławka Koło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mira102 Zgłoś #11 Napisano 15 Września 2009 Przeslij mi swoj numer telefonu na meila; [email protected] To jak wróce do kraju to sie z tobą skontaktuje bo teraz przebywam zagranicą a będę dopiero na wigilje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2009 Z tą temperaturą to fakt.. ale różnice nie są aż takie znaczne ja piszecie. Silnik jest tak wystrojony żeby osiągał podobną moc przy każdej temperaturze.. Sam jakoś nie czuję żeby przy -20 przybywało mi 50 koni, a z tego co piszecie to tak powinno być... magda84, proponuje przedmuchać IC... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #13 Napisano 16 Września 2009 Z tą temperaturą to fakt.. ale różnice nie są aż takie znaczne ja piszecie. Silnik jest tak wystrojony żeby osiągał podobną moc przy każdej temperaturze.. Sam jakoś nie czuję żeby przy -20 przybywało mi 50 koni, a z tego co piszecie to tak powinno być... depnij kilka razy w ciepły dzień paskowi tak od 60-do 160 a za drugim, trzecim razem okaże się że auto "nie chce jechać" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #14 Napisano 16 Września 2009 SLAJ Sam jakoś nie czuję żeby przy -20 przybywało mi 50 koni, bez przesady może nie 50 koni ale różnica jest znaczna i na pewno ją czuć,bynajmniej ja odczuwam. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #15 Napisano 16 Września 2009 koleżanka uzyskała odpowiedź _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach