mebelman Zgłoś #21 Napisano 13 Listopada 2009 (edytowane) Witam A więc tak po przejechaniu 800km na paliwie Shell zwykły + Liqui Moly DIESEL SPÜLUNG logi wyglądały tak Po paru minutach zatankowałem zwykły olej na stacji Lotos i po przejechaniu 10km tak wyglądają logi Teraz widać co znaczy dobre paliwo. Dzisiaj tj. 16-04-2010 znów zrobiłem logi, tankowałem wyłącznie na jednej stacji Lotos. 24-06-11 paliwo z "oszczędności" Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 974x677. Po 3 min Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 637x675. 27-06-11 paliwo ze sprawdzonej stacji Lotos i po solidnym przegonieniu paszczaka Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 619x685. to samo po ok 3min Po paru dniach i kilkudziesięciu km Logi z dnia 23-03-2012 Logi z dnia 21-07-2012 Edytowane 25 Lipca 2014 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #22 Napisano 25 Lipca 2014 (edytowane) Logi z dnia 25.07.2014 - pracował na liqui Moly 2666 - podpięte bezpośrednio - dodane 300ml oleju liqui Moly 1052 (olej do silników 2 suw) do 60 litrów paliwa - do oleju silnikowego Liqui Moly 4100 dodałem Liqui Moly Ceratec Po tych zabiegach pompki znacząco się poprawiły. http://vaglog.rtnet.pl/mebelman_180608.html 11-4-15 http://vaglog.pl/log_212672.html 1-11-15 http://vaglog.pl/log_237895.html Edytowane 1 Listopada 2015 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2021 Dawno mnie nie było. Od kilku lat dolewam olej 2t do paliwa i tak na dzień dzisiejszy wyglądają korekcje. Silnik ten sam, nic nie było naprawiane. I niech mi ktoś powie że olej do dwusuwów nic nie daje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach