Skocz do zawartości
mebelman

Proszę o analizę AVB - co z tą pompką na 1 cylindrze?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z obrotami, na postoju spadają o kilkadziesiąt obrotów na około 0,3 sekundy (widać to na obrotomierzu ale bardziej czuć) tak jakby nie palił na 1 cylinder a także (na niedogrzanym silniku) trochę trzęsie budą.

 

Proszę o analizę logów pompowtryskiwaczy

 

 

pompki.jpg

Edytowane przez mebelman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę duże korekcję na 1, 2 i 3 wtrysku.

I jeszcze jedno. Albo autko nie dogrzane albo termostat do wymiany.

Edytowane przez zima18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sądzisz na temat 1 cylindra, BIP-y ok a korekcja na minus duża?

 

1 pompowtrysk jest najlepszy z tych 3 czy najgorszy?

 

Dlaczego uważasz że termos szwankuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 pompowtrysk jest najlepszy z tych 3 czy najgorszy?

Nie jestem ekspertem, ale chyba najgorszy. Niech się wypowiedzą koledzy bardziej doświadczeni.

Dlaczego uważasz że termos szwankuje?

Ponieważ jak widać po logach temp. wynosi 81.9, a powinna wynosić 90.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem też logi rozrządu

 

rozrzd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie te korekcje bo nie widzu :)

023 może być, synchro także.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie te korekcje bo nie widzu :)

023 może być, synchro także.

 

też nic nie widzę w pierwszym poście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś to poprawię, serwer Vaglog chyba nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano tam dłubałem, może trafiłeś akurat jak aktualizowałem serwer. TEraz wszystko działa z tego co widzę :confused:

 

---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

 

aaa Chyba że mówisz o tym drugim :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie działa, log był wstawiony w 1 poście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam zadnych logow nie widze ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem i teraz już widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korekcje akceptowalne choc moglo by byc lepiej .. o wiele lepiej ...

wymien termostat ,pojezdzij troche na jakims dobrym gnoju... jezeli auto rowno pracuje to jezdzij dalej ...

p.s jaki przebieg paska ... ?

 

p.s 2 ostatnio mialem takiego paska na diagnozie szafa 180 kkm,ecu 355 kkm !!! a korekcje na kazdym cylindrze max +/-0.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co może być przyczyną tak znacznych korekcji na minus na 1 cylindrze?

Pompka na 1 cylindrze jest najgorsza czy najlepsza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik był gorący? Gazowałeś trochę?

Komputer odejmuje miligramy cylindrowi który pracuje lepiej, dorzuca temu który pracuje gorzej... tak w skrócie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak temp. silnika wynosiła 82*.

 

---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 22:06 ----------

 

korekcje akceptowalne choc moglo by byc lepiej .. o wiele lepiej ...

 

Uważasz że te korekcje są winą złego stanu cylindrów a nie pompowtrysków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na innym forum na ktorym tez wstawiles logi [http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=96074] napisales dokladniej zachowanie auta [szkoda ze tutaj tego nie zrobiles]

 

opisywanbe deliktne narywanie/trzesiawka przy zimnej motorowni moze delikatnie sugerowac ze wina takiego zachowania sa pompki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dziś zrobiłem ponownie logi i chyba jest lepiej niż ostatnio - może STP trochę pomogło

 

Co sądzicie, jest poprawa?

Aha, tydzień termu czyściłem wtyczki pompek ( Forch kontakt spray) ale sprawdziłem bezpośrednio po czyszczeniu i nie było poprawy.

 

przechwytywanieb.jpg

przechwytywaniel.jpg

Edytowane przez mebelman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jjest poprawa ... wyjedzij jeszcze z 2 kotly z tym STP i obserwuj co sie dzieje ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jak widać po logach temp. wynosi 81.9, a powinna wynosić 90.

 

Wymieniłem dziś termostat i zalałem na pełny bak Liqui Moly DIESEL SPÜLUNG do czyszczenia wtrysków.

O efektach napiszę za jakiś czas.

 

 

 

Już wiem że termostat za wcześnie się otwierał a dzięki Liqui Moly silnik pracuje bardziej miękko.

Edytowane przez mebelman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności