mebelman Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2009 (edytowane) Witam Mam problem z obrotami, na postoju spadają o kilkadziesiąt obrotów na około 0,3 sekundy (widać to na obrotomierzu ale bardziej czuć) tak jakby nie palił na 1 cylinder a także (na niedogrzanym silniku) trochę trzęsie budą. Proszę o analizę logów pompowtryskiwaczy Edytowane 2 Października 2009 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2009 (edytowane) Trochę duże korekcję na 1, 2 i 3 wtrysku. I jeszcze jedno. Albo autko nie dogrzane albo termostat do wymiany. Edytowane 12 Września 2009 przez zima18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2009 A co sądzisz na temat 1 cylindra, BIP-y ok a korekcja na minus duża? 1 pompowtrysk jest najlepszy z tych 3 czy najgorszy? Dlaczego uważasz że termos szwankuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2009 1 pompowtrysk jest najlepszy z tych 3 czy najgorszy? Nie jestem ekspertem, ale chyba najgorszy. Niech się wypowiedzą koledzy bardziej doświadczeni. Dlaczego uważasz że termos szwankuje? Ponieważ jak widać po logach temp. wynosi 81.9, a powinna wynosić 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2009 Zrobiłem też logi rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2009 Gdzie te korekcje bo nie widzu 023 może być, synchro także. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2009 Gdzie te korekcje bo nie widzu 023 może być, synchro także. też nic nie widzę w pierwszym poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2009 Dziś to poprawię, serwer Vaglog chyba nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2009 Dziś rano tam dłubałem, może trafiłeś akurat jak aktualizowałem serwer. TEraz wszystko działa z tego co widzę ---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ---------- aaa Chyba że mówisz o tym drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2009 No jeszcze nie działa, log był wstawiony w 1 poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2009 ja tam zadnych logow nie widze ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #12 Napisano 14 Września 2009 Poprawiłem i teraz już widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #13 Napisano 14 Września 2009 korekcje akceptowalne choc moglo by byc lepiej .. o wiele lepiej ... wymien termostat ,pojezdzij troche na jakims dobrym gnoju... jezeli auto rowno pracuje to jezdzij dalej ... p.s jaki przebieg paska ... ? p.s 2 ostatnio mialem takiego paska na diagnozie szafa 180 kkm,ecu 355 kkm !!! a korekcje na kazdym cylindrze max +/-0.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #14 Napisano 14 Września 2009 Ale co może być przyczyną tak znacznych korekcji na minus na 1 cylindrze? Pompka na 1 cylindrze jest najgorsza czy najlepsza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 14 Września 2009 Silnik był gorący? Gazowałeś trochę? Komputer odejmuje miligramy cylindrowi który pracuje lepiej, dorzuca temu który pracuje gorzej... tak w skrócie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #16 Napisano 15 Września 2009 Tak temp. silnika wynosiła 82*. ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 22:06 ---------- korekcje akceptowalne choc moglo by byc lepiej .. o wiele lepiej ... Uważasz że te korekcje są winą złego stanu cylindrów a nie pompowtrysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #17 Napisano 15 Września 2009 na innym forum na ktorym tez wstawiles logi [http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=96074] napisales dokladniej zachowanie auta [szkoda ze tutaj tego nie zrobiles] opisywanbe deliktne narywanie/trzesiawka przy zimnej motorowni moze delikatnie sugerowac ze wina takiego zachowania sa pompki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #18 Napisano 19 Września 2009 (edytowane) Witam Dziś zrobiłem ponownie logi i chyba jest lepiej niż ostatnio - może STP trochę pomogło Co sądzicie, jest poprawa? Aha, tydzień termu czyściłem wtyczki pompek ( Forch kontakt spray) ale sprawdziłem bezpośrednio po czyszczeniu i nie było poprawy. Edytowane 9 Października 2009 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #19 Napisano 19 Września 2009 no jjest poprawa ... wyjedzij jeszcze z 2 kotly z tym STP i obserwuj co sie dzieje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #20 Napisano 25 Września 2009 (edytowane) Ponieważ jak widać po logach temp. wynosi 81.9, a powinna wynosić 90. Wymieniłem dziś termostat i zalałem na pełny bak Liqui Moly DIESEL SPÜLUNG do czyszczenia wtrysków. O efektach napiszę za jakiś czas. Już wiem że termostat za wcześnie się otwierał a dzięki Liqui Moly silnik pracuje bardziej miękko. Edytowane 26 Września 2009 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach