Skocz do zawartości
swirek88_88

Problemy z alarmem

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wygrzebany moduł alarmu. Tak to wygląda na zdjęciach.

Problem wygląda tak, że ostatnio kiedy próbowałem na rozładowanym akumulatorze uruchomić samochód uzbroił się alarm i już nie można było go wyłączyć. Odłączałem akumulator, syrena wyła dalej. Wymontowałem modół widoczny na zdjęciach. Nie wiem co sie mogło popsuć i jak to naprawić. Alarm był włączany pilotem i też za pomocą pilota zamykał szyby.

DSCN0595_zmniejszacz-pl_902.jpg

DSCN0597_zmniejszacz-pl_4975.jpg

Edytowane przez ziaaiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w ostatnim czasie zauważyłem u siebie następujący problem, dioda która znajduje sie w drzwiach kierowcy mająca oznaczać zaryglowanie drzwi nie mruga po pierwszym zamknięciu wszystkie drzwi sie zamkną, rygle opadną,a ona nie reaguje... zacząłem szukać przyczyny zamykałem i otwierałem drzwi, aż doszedłem, że dopiero za 3 razem naciśnięcia w pilocie zamknięcia drzwi w lewych tylnych drzwiach w zamku słychać jakieś działanie czegoś i dopiero wtedy ta dioda zaczyna mrugać. Jeszcze np jak wsiądę do środka samochodu nacisnę na drzwiach zamkniecie drzwi i później dodatkowo zamknę z pilota z alarmem wtedy ta dioda reaguje za pierwszym razem. Kiedyś wszystko działało poprawnie od niedawna zaczeło sie to dziać. Dodam, ze alarm był montowany do samochodu półtora roku temu i nie jest to alarm fabryczny, ale do tej pory wszystko działało poprawnia, taki szczegół nie wielki, ale męczy mnie od pewnego czasu. czekam na pomoc i moze ktoś podpowie w czym lezy przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
próbowałem na rozładowanym akumulatorze uruchomić samochód uzbroił się alarm i już nie można było go wyłączyć. Odłączałem akumulator, syrena wyła dalej. Wymontowałem modół widoczny na zdjęciach. Nie wiem co sie mogło popsuć i jak to naprawić. Alarm był włączany pilotem i też za pomocą pilota zamykał szyby.

 

Ten efekt to niby miał sabotaż być i blokowac się przy spadku napięcia. Bodaj najbardziej uciążliwe to było w modelach k2. Blokowały się koniec. Przewodem awaryjnym w k2 był jak pamiętam fioletowy, u Ciebie jednak nie pamiętam... popatrz, może ten sam. Miałem kilka przypadków, ale to stare czasy apaięć już nie ta. Poszukam Ci do tego opis, kiedyś na bank miałem, tylko nie wiem czy się uchowało po awarii HDD. Proponuję Ci jednak przemyśleć czy nie wymienić centralę na coś nowszego i stabilniejszego.

 

 

Piotr- przyczyna leży w zamku, nie szukaj niczego w alarmie. Jelśi masz możliwość podepnij kompa i zobacz który zamek nawala Jeśli nie to zacznij od tego podejrzanego z tyłu. Opisy co i jak robic znajdziesz w duzej ilości na forum :)

Edytowane przez Stern

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr- przyczyna leży w zamku, nie szukaj niczego w alarmie. Jelśi masz możliwość podepnij kompa i zobacz który zamek nawala Jeśli nie to zacznij od tego podejrzanego z tyłu. Opisy co i jak robic znajdziesz w duzej ilości na forum

 

no szukałem i jest dużo na temat ryglowania.. i różnie piszą..

 

jeśli zamkne z pilota to wszystkie opadną i od środka nie mam możliwości otworzenia bo rygiel nie wyskoczy, aby tak jakby ta dioda nie załączała, nacisnę jeszcze raz cos w tylnych lewych drzwiach raz się uruchomi i nadal tak samo nic z ta diodą się nie dzieje, ale alarm juz jest załączony i działa czujniki ruchu reagują tak jak i za pierwszym razem dopiero jak nacisnę trzeci raz zamkniecie w tylnich drzwiach słychać jakieś podówjne działanie i wtedy dioda zaczyna działac. A i nieraz jak nacisnę w panelu w samochodzie zamknięcie to nie zawsze tylne lewe drzwi sie zamknął bo rygiel wyskoczy... czyli prawdopodobnie tylny zamek i co z nim mam teraz zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i nieraz jak nacisnę w panelu w samochodzie zamknięcie to nie zawsze tylne lewe drzwi sie zamknął bo rygiel wyskoczy... czyli prawdopodobnie tylny zamek i co z nim mam teraz zrobić ?

 

Po tym co napisałeś wiesz już w czym problem. Zamek musisz rozebrać i switche reanimowac lub wymienić. Spokojna robota i moła. Browarek, luzik, spokój i po kłopocie. jak nei czujesz się na siłach z krańcówkami to możesz się zpiąc i kupić nową kasete zamka- na allegro nie sa az tak drogie. Zanim dobierzesz się do zamka sprawdz też kable w przelocie i wtyk tylnych drzwi. Szansa mała, ale sprawdzić nie zawadzi.

Powtarzam jeszcze raz nie mieszaj tych objawów z alarmem- nie tędy droga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wogóle wywaliłem ten alarm, znaczy odpiąłem ten modół co widać na zdjęciu. Dobra rzeczy była, ale sie skończyła. Sie zastanawiam czy jak se troche poleżała i bym ją podłączył czy nie zadziała poprawnie. Do syreny idą jakieś kable i to w wiązce jest ich chyba 4 czy wiecej i nie wiem czy jeden z nich nie jest fioletowy i jest tam rozcięta izolacja i dwa z nich są wyciągnięte na zewnątrz. Może porobie kiedyś zdjęcia to będzie lepiej dość o co chodzi. Stern, jak być mógł to podeślij jakieś info na temat tego szajsu. Najlepiej polski jazyk, albo eng. ostatecznie.

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie potrzebuję pomocy. Mam problem z alarmem fabrycznym wyje bezpowodu i to w najmniej oczekiwanych momentach.Czasami cały dzień nic się nie dzieje, ale często w nocy wyje jak opętany. Poczytałem na forum i elektryk napawił mi mikrozłączkę w drzwiach od kierowcy( po na bank była uszkodzona) i wymieniłem zamek w klapie tylniej ( bo też był tam problem).Po naprawie oświetlenie, komunikaty informujące o otwartych drzwiach wszytko działa,ale mam dwa małe problemy:

1.zamykanie drzwi od środka"anty napad" na wszystkich drzwiach działa oprócz kierowcy,rygielek opuszcza się ale zaraz wyskakuje do góry.

2. problem przycisk otwarcia klapy bagażnika od środka nie działa.

Czy może to mieć wpływ na działanie alarmu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawił Ci krańcówkę,jeszcze warto by było teraz kolejny raz wygrzebać zamek i sprawdzić czy niema zimnych lutów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nasi ruscy przyjaciele mają wiele takich stronek ;) A co do rozbiórki drzwi i naprawy zamka wszystko jest idealnie opisane na forum :) Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mojego nie mogę włączyć.Zamknąłem się w środku i włożyłem kluczyk po przekręceniu go w stacyjce drzwi się otwarły a dioda przestała mrugać. Nawet uzbrajając alarm i zostawiając kogoś w środku -próbowała ta osoba otworzyć klapę bagażnika,ale nie działało to otwarcie. Wiec nie wiem co jest nie tak ani jak go uruchomić:( .Jeszcze próbowałem tak,ze uzbroiłem alarm(poprzez zamkniecie drzwi) a nastepnie otworzyłem tylko klape pilotem,ale w tym momencie dioda przestaje mrugać i po jej otwarciu nic się nie dzieje.Nie mam już sił może ktoś coś poradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj sie wstydu najadłem i cegłe paliłem chyba z 3 razy , podjechałem autem pod blok i poprostu je zamknołem pilotem , pozniej szyby opusciłem kawałek tez pilotem i przypomniało mi sie ze zapomniałem portfela z domu wiec je otworzyłem wpakowałem kluczyk do staycjiki a pasek zaczoł wyc takim dzwiekiem jak klakson i sygnałem ciągłym , pewnie by wył do tej pory ale mu bezpiecznik wytargałem . Moze aktywowałem jakis alarm tym pilotem , dodam ze po zamykaniu drzwi pilotem migaja tyklo kierunkowskazy nie ma zadnego syg . nigdy nie było .

 

 

_scalone

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma fabryczny alarm w samochodzie. Alarm "zwariował" i zaczął wyć. Przy zamykaniu nie ma żadnego dźwięku, gdyż zapewne ta opcja jest wyłączona, ale można ją włączyć za pomocą Vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe a jak to zwariowanie usunac lub vagiem wylaczyc bo smigam teraz bez klaksonu .:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Syreny alarmowej oryginalnego alarmu nie można wyłączyć Vagiem. Najlepsza opcja to chyba odłączyć trąbkę, ale jak sytuacja się powtórzy to i tak kierunki będą mrygały tylko bez syreny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko czy to wyje trabka a moze klakson wypiołem bezpiecznik i nie trabi mi tez klakson a migacze nawet nie wiem czy migaja przyznam szczerze ale na tablicy rodzielczej nie migaja wskazniki migaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwórz bagaznik i za tapicerką po prawej lub lewej stronie będziesz miał klakson od alarmu. Wypnij z niego jeden kabel i po kłopocie. Ten alarm to i tak o kant H.... rozbić a wiele niepotrzebnego wstydu przynosi :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeje kotleta aby nie zakładac nowego tematu. Mam podobny problem, tyle że u mnie raz załącza się alarm jak zamykam pilotem a raz nie, w efekcie jak się nie załączy to muszę ciskać przycisk od zamykania aż błysną kierunkowskazy tyle że czasem jak za bardzo zacznę ciskać to zaczyna wyć i muszę wcisnąć przycisk otwierania i znów zamykania aż się w końcu zamknie i uzbroi. Zaobserwowałem że czasem a raczej dość często bo w około 40% przypadków tylne lewe drzwi nie ryglują sie mimo że alarm się uzbraja. Jest jam jakiś styk taki jak e przednich drzwiach ?? gdzie robią się zimne luty ? no i jeszcze pytanie czy przełącznik w zamku od klapy (kombiak) ma jakś związek z tym alarmem ? bo obstawiam że jest uszkodzony ponieważ jak otwieram tylna klapę zapala sie podświetlenie w kabinie ale za 10-15 sekund zaczyna mrugać jak stroboskop, więc wydaje mi sie że to styk ponieważ jeśli w tym czasie otworze jakieś inne drzwi wszystko ładnie świeci. Macie jakieś pomysły ? czy VAG coś może wykryć ?

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, również mam problem z alarmem od dzisiaj rano. Po wejściu do auta i przekręceniu kluczyka pojawił się sygnał dźwiękowy (taki jak przy braku np. płynu do spryskiwacza) ale auto odpaliło. Natomiast światło wewnętrzne nie chciało zgasnąć, przygasało i po chwili się zapalało ponownie. Po powrocie i zamknięciu auta i uzbrojeniu alarmu po chwili pojawił się 3-y krotne piknięcie alarmu. A po chwili załączył się alarm. Otworzyłem auto, zamknąłem i znowu po jakimś czasie alarm się załączył. Nie mogę sobie z tym poradzić. Jedynie odłączenie akumulatora rozwiązuje problem.

 

Co może być nie tak. Dodam, że alarm jest zamontowany nie fabryczny. Wcześniej nie było z tym problemów, dopiero dzisiaj rano.

 

Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak samemu nie potrafisz poradzić sobie z tym to polecam elektryka , nikt na odległość nie będzie w stanie tak pomóc gdyż nikt nie wie gdzie i jak oraz pod co podłączony jest alarm dokładany do auta, gdzie ma porobione odcięcia itp. a wątpliwe i głupie by było zamieszczać foto z wiązkami gdzie one idą.

Najprościej sprawdź na początek błędy od modułu komfortu czy pokaże jakieś, jak tak to tym tropem iść ale to nie jest pewnik przy dokładanym alarmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności