ziaaiz Zgłoś #21 Napisano 9 Listopada 2009 (edytowane) Mam wygrzebany moduł alarmu. Tak to wygląda na zdjęciach. Problem wygląda tak, że ostatnio kiedy próbowałem na rozładowanym akumulatorze uruchomić samochód uzbroił się alarm i już nie można było go wyłączyć. Odłączałem akumulator, syrena wyła dalej. Wymontowałem modół widoczny na zdjęciach. Nie wiem co sie mogło popsuć i jak to naprawić. Alarm był włączany pilotem i też za pomocą pilota zamykał szyby. Edytowane 9 Listopada 2009 przez ziaaiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Potek Zgłoś #22 Napisano 9 Listopada 2009 w ostatnim czasie zauważyłem u siebie następujący problem, dioda która znajduje sie w drzwiach kierowcy mająca oznaczać zaryglowanie drzwi nie mruga po pierwszym zamknięciu wszystkie drzwi sie zamkną, rygle opadną,a ona nie reaguje... zacząłem szukać przyczyny zamykałem i otwierałem drzwi, aż doszedłem, że dopiero za 3 razem naciśnięcia w pilocie zamknięcia drzwi w lewych tylnych drzwiach w zamku słychać jakieś działanie czegoś i dopiero wtedy ta dioda zaczyna mrugać. Jeszcze np jak wsiądę do środka samochodu nacisnę na drzwiach zamkniecie drzwi i później dodatkowo zamknę z pilota z alarmem wtedy ta dioda reaguje za pierwszym razem. Kiedyś wszystko działało poprawnie od niedawna zaczeło sie to dziać. Dodam, ze alarm był montowany do samochodu półtora roku temu i nie jest to alarm fabryczny, ale do tej pory wszystko działało poprawnia, taki szczegół nie wielki, ale męczy mnie od pewnego czasu. czekam na pomoc i moze ktoś podpowie w czym lezy przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #23 Napisano 9 Listopada 2009 (edytowane) próbowałem na rozładowanym akumulatorze uruchomić samochód uzbroił się alarm i już nie można było go wyłączyć. Odłączałem akumulator, syrena wyła dalej. Wymontowałem modół widoczny na zdjęciach. Nie wiem co sie mogło popsuć i jak to naprawić. Alarm był włączany pilotem i też za pomocą pilota zamykał szyby. Ten efekt to niby miał sabotaż być i blokowac się przy spadku napięcia. Bodaj najbardziej uciążliwe to było w modelach k2. Blokowały się koniec. Przewodem awaryjnym w k2 był jak pamiętam fioletowy, u Ciebie jednak nie pamiętam... popatrz, może ten sam. Miałem kilka przypadków, ale to stare czasy apaięć już nie ta. Poszukam Ci do tego opis, kiedyś na bank miałem, tylko nie wiem czy się uchowało po awarii HDD. Proponuję Ci jednak przemyśleć czy nie wymienić centralę na coś nowszego i stabilniejszego. Piotr- przyczyna leży w zamku, nie szukaj niczego w alarmie. Jelśi masz możliwość podepnij kompa i zobacz który zamek nawala Jeśli nie to zacznij od tego podejrzanego z tyłu. Opisy co i jak robic znajdziesz w duzej ilości na forum Edytowane 9 Listopada 2009 przez Stern Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Potek Zgłoś #24 Napisano 9 Listopada 2009 Piotr- przyczyna leży w zamku, nie szukaj niczego w alarmie. Jelśi masz możliwość podepnij kompa i zobacz który zamek nawala Jeśli nie to zacznij od tego podejrzanego z tyłu. Opisy co i jak robic znajdziesz w duzej ilości na forum no szukałem i jest dużo na temat ryglowania.. i różnie piszą.. jeśli zamkne z pilota to wszystkie opadną i od środka nie mam możliwości otworzenia bo rygiel nie wyskoczy, aby tak jakby ta dioda nie załączała, nacisnę jeszcze raz cos w tylnych lewych drzwiach raz się uruchomi i nadal tak samo nic z ta diodą się nie dzieje, ale alarm juz jest załączony i działa czujniki ruchu reagują tak jak i za pierwszym razem dopiero jak nacisnę trzeci raz zamkniecie w tylnich drzwiach słychać jakieś podówjne działanie i wtedy dioda zaczyna działac. A i nieraz jak nacisnę w panelu w samochodzie zamknięcie to nie zawsze tylne lewe drzwi sie zamknął bo rygiel wyskoczy... czyli prawdopodobnie tylny zamek i co z nim mam teraz zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #25 Napisano 9 Listopada 2009 A i nieraz jak nacisnę w panelu w samochodzie zamknięcie to nie zawsze tylne lewe drzwi sie zamknął bo rygiel wyskoczy... czyli prawdopodobnie tylny zamek i co z nim mam teraz zrobić ? Po tym co napisałeś wiesz już w czym problem. Zamek musisz rozebrać i switche reanimowac lub wymienić. Spokojna robota i moła. Browarek, luzik, spokój i po kłopocie. jak nei czujesz się na siłach z krańcówkami to możesz się zpiąc i kupić nową kasete zamka- na allegro nie sa az tak drogie. Zanim dobierzesz się do zamka sprawdz też kable w przelocie i wtyk tylnych drzwi. Szansa mała, ale sprawdzić nie zawadzi. Powtarzam jeszcze raz nie mieszaj tych objawów z alarmem- nie tędy droga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #26 Napisano 13 Listopada 2009 wogóle wywaliłem ten alarm, znaczy odpiąłem ten modół co widać na zdjęciu. Dobra rzeczy była, ale sie skończyła. Sie zastanawiam czy jak se troche poleżała i bym ją podłączył czy nie zadziała poprawnie. Do syreny idą jakieś kable i to w wiązce jest ich chyba 4 czy wiecej i nie wiem czy jeden z nich nie jest fioletowy i jest tam rozcięta izolacja i dwa z nich są wyciągnięte na zewnątrz. Może porobie kiedyś zdjęcia to będzie lepiej dość o co chodzi. Stern, jak być mógł to podeślij jakieś info na temat tego szajsu. Najlepiej polski jazyk, albo eng. ostatecznie. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FanTorfu Zgłoś #27 Napisano 16 Stycznia 2010 Witam. Panowie potrzebuję pomocy. Mam problem z alarmem fabrycznym wyje bezpowodu i to w najmniej oczekiwanych momentach.Czasami cały dzień nic się nie dzieje, ale często w nocy wyje jak opętany. Poczytałem na forum i elektryk napawił mi mikrozłączkę w drzwiach od kierowcy( po na bank była uszkodzona) i wymieniłem zamek w klapie tylniej ( bo też był tam problem).Po naprawie oświetlenie, komunikaty informujące o otwartych drzwiach wszytko działa,ale mam dwa małe problemy: 1.zamykanie drzwi od środka"anty napad" na wszystkich drzwiach działa oprócz kierowcy,rygielek opuszcza się ale zaraz wyskakuje do góry. 2. problem przycisk otwarcia klapy bagażnika od środka nie działa. Czy może to mieć wpływ na działanie alarmu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 18 Stycznia 2010 Naprawił Ci krańcówkę,jeszcze warto by było teraz kolejny raz wygrzebać zamek i sprawdzić czy niema zimnych lutów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadeusz74 Zgłoś #29 Napisano 18 Stycznia 2010 http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_b5 obejrzyjcie sobie stronki demontażu zamka drzwi i mikrostycznika ze zdjęciami i wiele innych porad znalazłem tę stronkę u rosyjskich sąsiadów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #30 Napisano 18 Stycznia 2010 Nasi ruscy przyjaciele mają wiele takich stronek A co do rozbiórki drzwi i naprawy zamka wszystko jest idealnie opisane na forum Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #31 Napisano 31 Stycznia 2010 a ja mojego nie mogę włączyć.Zamknąłem się w środku i włożyłem kluczyk po przekręceniu go w stacyjce drzwi się otwarły a dioda przestała mrugać. Nawet uzbrajając alarm i zostawiając kogoś w środku -próbowała ta osoba otworzyć klapę bagażnika,ale nie działało to otwarcie. Wiec nie wiem co jest nie tak ani jak go uruchomić .Jeszcze próbowałem tak,ze uzbroiłem alarm(poprzez zamkniecie drzwi) a nastepnie otworzyłem tylko klape pilotem,ale w tym momencie dioda przestaje mrugać i po jej otwarciu nic się nie dzieje.Nie mam już sił może ktoś coś poradzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazaki Zgłoś #32 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam wczoraj sie wstydu najadłem i cegłe paliłem chyba z 3 razy , podjechałem autem pod blok i poprostu je zamknołem pilotem , pozniej szyby opusciłem kawałek tez pilotem i przypomniało mi sie ze zapomniałem portfela z domu wiec je otworzyłem wpakowałem kluczyk do staycjiki a pasek zaczoł wyc takim dzwiekiem jak klakson i sygnałem ciągłym , pewnie by wył do tej pory ale mu bezpiecznik wytargałem . Moze aktywowałem jakis alarm tym pilotem , dodam ze po zamykaniu drzwi pilotem migaja tyklo kierunkowskazy nie ma zadnego syg . nigdy nie było . _scalone Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #33 Napisano 12 Sierpnia 2010 Kolega ma fabryczny alarm w samochodzie. Alarm "zwariował" i zaczął wyć. Przy zamykaniu nie ma żadnego dźwięku, gdyż zapewne ta opcja jest wyłączona, ale można ją włączyć za pomocą Vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazaki Zgłoś #34 Napisano 12 Sierpnia 2010 hehe a jak to zwariowanie usunac lub vagiem wylaczyc bo smigam teraz bez klaksonu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #35 Napisano 12 Sierpnia 2010 Syreny alarmowej oryginalnego alarmu nie można wyłączyć Vagiem. Najlepsza opcja to chyba odłączyć trąbkę, ale jak sytuacja się powtórzy to i tak kierunki będą mrygały tylko bez syreny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazaki Zgłoś #36 Napisano 12 Sierpnia 2010 tylko czy to wyje trabka a moze klakson wypiołem bezpiecznik i nie trabi mi tez klakson a migacze nawet nie wiem czy migaja przyznam szczerze ale na tablicy rodzielczej nie migaja wskazniki migaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #37 Napisano 12 Sierpnia 2010 Otwórz bagaznik i za tapicerką po prawej lub lewej stronie będziesz miał klakson od alarmu. Wypnij z niego jeden kabel i po kłopocie. Ten alarm to i tak o kant H.... rozbić a wiele niepotrzebnego wstydu przynosi :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexx Zgłoś #38 Napisano 15 Lutego 2013 Trochę odgrzeje kotleta aby nie zakładac nowego tematu. Mam podobny problem, tyle że u mnie raz załącza się alarm jak zamykam pilotem a raz nie, w efekcie jak się nie załączy to muszę ciskać przycisk od zamykania aż błysną kierunkowskazy tyle że czasem jak za bardzo zacznę ciskać to zaczyna wyć i muszę wcisnąć przycisk otwierania i znów zamykania aż się w końcu zamknie i uzbroi. Zaobserwowałem że czasem a raczej dość często bo w około 40% przypadków tylne lewe drzwi nie ryglują sie mimo że alarm się uzbraja. Jest jam jakiś styk taki jak e przednich drzwiach ?? gdzie robią się zimne luty ? no i jeszcze pytanie czy przełącznik w zamku od klapy (kombiak) ma jakś związek z tym alarmem ? bo obstawiam że jest uszkodzony ponieważ jak otwieram tylna klapę zapala sie podświetlenie w kabinie ale za 10-15 sekund zaczyna mrugać jak stroboskop, więc wydaje mi sie że to styk ponieważ jeśli w tym czasie otworze jakieś inne drzwi wszystko ładnie świeci. Macie jakieś pomysły ? czy VAG coś może wykryć ? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lwj Zgłoś #39 Napisano 17 Lutego 2013 Witam wszystkich, również mam problem z alarmem od dzisiaj rano. Po wejściu do auta i przekręceniu kluczyka pojawił się sygnał dźwiękowy (taki jak przy braku np. płynu do spryskiwacza) ale auto odpaliło. Natomiast światło wewnętrzne nie chciało zgasnąć, przygasało i po chwili się zapalało ponownie. Po powrocie i zamknięciu auta i uzbrojeniu alarmu po chwili pojawił się 3-y krotne piknięcie alarmu. A po chwili załączył się alarm. Otworzyłem auto, zamknąłem i znowu po jakimś czasie alarm się załączył. Nie mogę sobie z tym poradzić. Jedynie odłączenie akumulatora rozwiązuje problem. Co może być nie tak. Dodam, że alarm jest zamontowany nie fabryczny. Wcześniej nie było z tym problemów, dopiero dzisiaj rano. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #40 Napisano 18 Lutego 2013 jak samemu nie potrafisz poradzić sobie z tym to polecam elektryka , nikt na odległość nie będzie w stanie tak pomóc gdyż nikt nie wie gdzie i jak oraz pod co podłączony jest alarm dokładany do auta, gdzie ma porobione odcięcia itp. a wątpliwe i głupie by było zamieszczać foto z wiązkami gdzie one idą. Najprościej sprawdź na początek błędy od modułu komfortu czy pokaże jakieś, jak tak to tym tropem iść ale to nie jest pewnik przy dokładanym alarmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach