Skocz do zawartości
fialson

Montaż Tempomatu Passat B6

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o informację do którego pinu w ECU podłączyć kabel z tempomatu w Passacie CC 1.8 tsi BZB 09r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tak dla tych którzy szukają a nie mogą znaleźć .

Piny do podpiecia tempomatu w passacie B7: Moduł kierownicy (kostka 16 pin) wpinamy się w pin piąty ( u mnie był wolny bez kabelka) ECU PIN 64 i wszystko działa . Oczywiście jeszcze kodowanie w vcds.

 

Pytanie czy takie samo podpięcie będzie działało w moim CC ?? :(

 

Też mam 16 pinów pod kierownicą a ECU jeszcze nie zwaliłem jeszcze tych blach zabezpieczających wtyczki.

 

U mnie siedzi 2.0 170KM i pytanie czy też pin 64 w tej większej kostce i pin nr 5 w tej wtyczce 16 pinowej pod kierą ??

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Oli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Trochę czasu mnie na forum nie było. Obecnie mam passata cc 1.8tsi 2009r raczej na dużym wypasie (od skór, z elektryką i pamięcią foteli, przez DCC, autohold, asystenta parkowania, szklany dach, dużą navi, kiera multifunkcyjna itp). Do tego auto od rodziny, więc jest pewne. W zasadzie to tylko dlatego go kupiłem, bo szukałem czegoś innego. Wydaje mi się, że jest to highline (ale dokumenty muszę dopiero odebrać).

 

Co dziwne..... nie ma tempomatu... Ponieważ jednak w poprzednich autach z tego korzystałem, to chciałbym zamontować i tutaj. Tak na logikę rzecz biorąc to nie powinno być to zbyt trudne. Czy jest możliwe, że w przypadku takiej bogatej wersji, wystarczy dokupić manetkę, obudowę kolumny kierowniczej, wpiąć, zakodować i będzie hulać? czy będę musiał ciągnąć kabelek do ECU? Jestem raczej laikiem, ale chętnie lekko podłubię ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Trochę czasu mnie na forum nie było. Obecnie mam passata cc 1.8tsi 2009r raczej na dużym wypasie (od skór, z elektryką i pamięcią foteli, przez DCC, autohold, asystenta parkowania, szklany dach, dużą navi, kiera multifunkcyjna itp). Do tego auto od rodziny, więc jest pewne. W zasadzie to tylko dlatego go kupiłem, bo szukałem czegoś innego. Wydaje mi się, że jest to highline (ale dokumenty muszę dopiero odebrać).

 

Co dziwne..... nie ma tempomatu... Ponieważ jednak w poprzednich autach z tego korzystałem, to chciałbym zamontować i tutaj. Tak na logikę rzecz biorąc to nie powinno być to zbyt trudne. Czy jest możliwe, że w przypadku takiej bogatej wersji, wystarczy dokupić manetkę, obudowę kolumny kierowniczej, wpiąć, zakodować i będzie hulać? czy będę musiał ciągnąć kabelek do ECU? Jestem raczej laikiem, ale chętnie lekko podłubię ;-)

 

przecież wyżej masz napisane że trzeba ciągnąć kabel do ECU, to jeszcze potrzebujesz wiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie tak jak trzeba zadałem pytanie. Chodziło mi o to, czy w każdej wersji wyposażeniowej (czyt. np w highline) nie było pociągniętej wiązki standardowo, co by się jedynie sprowadziło do montażu manetki? Lub jeśli nie miałoby to związku z wersją wyposażeniową, to czy z jakimś innym wyposażeniem dodatkowym owy kabelek nie był w wiązce - np. z multifunkcyjną kierownicą?

Dzięki za odp ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic na zapas. Nie ma manetki, nie ma wiązki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. O to mi chodziło ;-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to ludzie sobie wyobrażają puszczanie wszystkiego na zapas....?!?!? :wmorde

 

Solar dach, webasto, hak, grzana tylna kanapa, radar dystansu, elektryczna klapa... :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to ludzie sobie wyobrażają puszczanie wszystkiego na zapas....?!?!? :wmorde

 

Solar dach, webasto, hak, grzana tylna kanapa, radar dystansu, elektryczna klapa... :wmorde

No i przystawka do loda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pikopiko[\b] pewnie oboje wiemy, że koncerny za wiele rzeczy chcą sowitej opłaty, a czasem wystarczy odblokować w vcdsie. Czasem wystarczy niewielki ruch. Dlatego pytam. Zgryźliwe przygadywki są trochę nie na miejscu w przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą. Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny.

Oczywiście bez urazy ;-).

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pikopiko[\b] pewnie oboje wiemy, że koncerny za wiele rzeczy chcą sowitej opłaty, a czasem wystarczy odblokować w vcdsie. Czasem wystarczy niewielki ruch. Dlatego pytam. Zgryźliwe przygadywki są trochę nie na miejscu w przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą. Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny.

Oczywiście bez urazy ;-).

Pozdrawiam.

No niestety nie w VW, nic nie dają gratis. Jak nie ma głośników to nie ma przewodów itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...
pewnie oboje wiemy
:hmm Piotruś o czymś nie wiemy?
...przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą.
Pytanie przede wszystkim zbędne i świadczące o twoim lenistwie. Odpowiedź na nie została udzielona na tym forum wielokrotnie i wystarczyło poszukać. Tylko nie pisz proszę, że szukałeś anie nie znalazłeś bo zaraz pęknę ze śmiechu. Po prostu nie chciało ci się przeczytać kilku/kilkunastu stron. (jak zresztą większości)
Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny.
Twierdzenie przydługie ale podpowiedź będzie krótsza. Bredzisz. Tak mogłoby być w przypadku produkcji jednostkowej, a nie masowej. Poza tym, jakbyś się chwilkę zastanowił to byś sobie sam odpowiedział. Kabel wciśnięty w komputer bez sygnału z drugiej strony = BŁĄD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mkpol i po co to?

Nie będę brnął w tak prowadzoną dyskusję. Macie swoje racje, ja mam swoje.

Dyskusje i rozmowy można toczyć w różny sposób, np kulturalny z empatią, a nie piętnujący i prześmiewczy. Bardzo przyjaźnie się tutaj zrobiło w ciągu tych paru lat mojej nieobecności.

Powodzenia. Bez odbioru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo też coraz więcej jest jest takich co to całą aktywność kierują na zadanie po raz setny tego samego pytania i czekają aż ktoś zrobi robotę za nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie czy takie samo podpięcie będzie działało w moim CC ?? :(

 

Też mam 16 pinów pod kierownicą a ECU jeszcze nie zwaliłem jeszcze tych blach zabezpieczających wtyczki.

 

U mnie siedzi 2.0 170KM i pytanie czy też pin 64 w tej większej kostce i pin nr 5 w tej wtyczce 16 pinowej pod kierą ??

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Oli

 

Panowie dajcie mi proszę info w jaki pin w ECU mam wpiąć tempomat bo wszystko mam oprócz tego. Nawet kabelki już przy ECU czekają na wzięcie.

 

Z góry dzięki

 

Oli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod kierownicą T20d/16 a w silniku T94/64, czyli 16 i 64 pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ten dodatkowy kabelek który musimy dołożyć różni się do benzyny i diesla? Znalazłem kilka aukcji i wszędzie jest napisane że tylko do diesla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest odp dla 170KM silnik cbbb nie wiem jak w benzynie.

Ale moge wiedziec, podaj rocznik modelowy i kod silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o gdzie się wpiac( auto 2.0 tfsi 2006 pin będzie 18 przy ECU) w kostkę w ECU tylko czy to jest ten sam kabel to diesla i benzyny bo pisałem do kolesia i mówi że to są dwa inne kable i nie wiem czy sciemnia czy mówi prawdę cena ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ten sam kabel? O przekroj kabla ci chodzi czy o co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności