Skocz do zawartości
InTheDark

Wyciek oleju Passat 1.9 TD - zawór regulacji ciśnienia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak się nazywa ta część osprzętu od silnika - z niej wycieka olej. Proszę o pomoc.

 

silnik.jpg

Edytowane przez InTheDark

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o pokrywe rozrządu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Napewno nie pokrywa rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to nazywam grzybkiem:D. A tak apropo to mi wygląda na silnik TDI a nie TD:D

Sprawdź te opaski na wężach dochodzących do tego grzybka, wyczyść je, ja złączki są do dupy to kup nowe. Może to olej cieknie nie tym grzybkiem a wężami.

 

Ps: jak zdejmiesz te węże to masz wolne dojście do grzybka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zdjęcie Tdi, natomiast ja wiem że cieknie z tego "grzybka" no ale teraz mam problem ze znalezieniem tego, ponieważ nie wiem jak fachowo się nazywa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg ETKA jest to zawór regulacji ciśnienia w układzie odpowietrzającym głowicy ;)

zawĂłr.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek część o którą pytasz nazywa się zaworem regulacji ciśnienia. Występuje w silnikach: AAZ, 1Z, AHU, AFN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a czy ten zawór regulacji ciśnienia w układzie odpowietrzającym głowicy "grzybek", może mieć wpływ na pracę auta tzn. np przyśpieszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, a czy ten zawór regulacji ciśnienia w układzie odpowietrzającym głowicy "grzybek", może mieć wpływ na pracę auta tzn. np przyśpieszenie.
raczej nie bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest nieszczelny (ssie powietrze z zewnątrz) to może - "lewe" powietrze w dolocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi cieknie olej na końcu tej rurki, idoącej przodem sinika od "grzybka" do komory korbowej. Czy to by wskazywało na zapchany/zepsuty owy zawór? Wszystkie złączki są ok, natomiast na dole, na łączeniu między tą rurką a silnikiem jest oring, który nie wytrzymuje prawdopodobnie ciśnienia i się poci. Czyścił, ktoś taki zwór, czy lepiej od rzu wymienić na nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mojego taty w audi b4 z silnikiem 1Z też się pociło wlasnie w dolnej części tego odpowietrzenia. Próbowałem to lepić silikonem ale nie dawalo rady dopiero wymiana przyniosla skutek nic nie cieknie i jest czysto a koszt niewielki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności