Skocz do zawartości
marecki84

Problem przy wymianie łożysk.

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem ostatnio łożyska w tylnych kołach bo huczały strasznie. Po wymianie zauważyłem że dekielki które zakrywa srube i zabezpieczenie są ciepłe, nie gorce ale wyrażnie ciepłe, dodam że luz powinien byc ustawiony dobrze koło obraca się lekko ale z delikatnym oporem. Czy taki objaw jest normalny? Dodam jeszcze że bębny hamulcowe są dużo chłodniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że za mocno dokręciłeś łożyska.

Poszukaj na forum sporo było o prawidłowym sposobie dokręcenia łożyska.

W paskach dokręca się je tak że zostawia się wyczuwalny na kole luz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O smarze mam nadzieję nie zapomniałeś?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z tylnymi łożyskami!! Doprowadzały mnie do szewskiej pasji. Co się okazało. Tak jak pisał ktoś wcześniej...Wymień łożyska razem z czopami. One się krzywią i później wq....nie co dwa miesiące. Jeden czop koszt ok. 20 zł, wymiana 5 minut i problem z głowy na długo...... a jak cicho w samochodzie!!!! Rozwiązanie tanie i banalnie proste :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak zrobię, wymienię razem z czopami. Może będzie lepiej. Coś niepokojącego dzieje się z przednim kołem, mechanior wymienił łożysko z prawej strony i z lewej, z tym że z prawej wymieniono też piastę bo była zajechana. A teraz po kilku dniach zaobserwowałem e grzeje się to koło. łożyska febi raczej nie powinny być wadliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lozyska,jesli sa febi to nie sa febi ;) tylko made in no name china gatunek 3-ci.....robie w lozyskach od kilku lat i wiem co pakuja w zestawy naprawcze ktore kosztuja 80 zeta(mowimy o przednich),ale ok,powiedzmy ze nawet takie nie powinny padac jak muchy ....moze koles przy okazji zmiany lozysk nie opukal zacisku i teraz sie blokuje

 

Jeszcze w kwestii tylnych lozysk,kolo ma sie krecic swobodnie ,bez ZADNEGO oporu(do regulacji szczeki sciagniete na min. aby nie tarly o beben)i bez wyczuwalnego luzu poprzecznego na podniesionym kole....gdy auto postawisz na ziemii i szarpniesz kolem moze byc wyczuwalny maly luz

Edytowane przez zuczek727

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności