marecki84 Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2009 Wymieniłem ostatnio łożyska w tylnych kołach bo huczały strasznie. Po wymianie zauważyłem że dekielki które zakrywa srube i zabezpieczenie są ciepłe, nie gorce ale wyrażnie ciepłe, dodam że luz powinien byc ustawiony dobrze koło obraca się lekko ale z delikatnym oporem. Czy taki objaw jest normalny? Dodam jeszcze że bębny hamulcowe są dużo chłodniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi78 Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2009 wydaje mi się że za mocno dokręciłeś łożyska. Poszukaj na forum sporo było o prawidłowym sposobie dokręcenia łożyska. W paskach dokręca się je tak że zostawia się wyczuwalny na kole luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 31 Sierpnia 2009 O smarze mam nadzieję nie zapomniałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatanka Zgłoś #4 Napisano 31 Sierpnia 2009 Też miałem problem z tylnymi łożyskami!! Doprowadzały mnie do szewskiej pasji. Co się okazało. Tak jak pisał ktoś wcześniej...Wymień łożyska razem z czopami. One się krzywią i później wq....nie co dwa miesiące. Jeden czop koszt ok. 20 zł, wymiana 5 minut i problem z głowy na długo...... a jak cicho w samochodzie!!!! Rozwiązanie tanie i banalnie proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki84 Zgłoś #5 Napisano 1 Września 2009 Chyba tak zrobię, wymienię razem z czopami. Może będzie lepiej. Coś niepokojącego dzieje się z przednim kołem, mechanior wymienił łożysko z prawej strony i z lewej, z tym że z prawej wymieniono też piastę bo była zajechana. A teraz po kilku dniach zaobserwowałem e grzeje się to koło. łożyska febi raczej nie powinny być wadliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2009 (edytowane) Lozyska,jesli sa febi to nie sa febi tylko made in no name china gatunek 3-ci.....robie w lozyskach od kilku lat i wiem co pakuja w zestawy naprawcze ktore kosztuja 80 zeta(mowimy o przednich),ale ok,powiedzmy ze nawet takie nie powinny padac jak muchy ....moze koles przy okazji zmiany lozysk nie opukal zacisku i teraz sie blokuje Jeszcze w kwestii tylnych lozysk,kolo ma sie krecic swobodnie ,bez ZADNEGO oporu(do regulacji szczeki sciagniete na min. aby nie tarly o beben)i bez wyczuwalnego luzu poprzecznego na podniesionym kole....gdy auto postawisz na ziemii i szarpniesz kolem moze byc wyczuwalny maly luz Edytowane 1 Września 2009 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach