saharek Zgłoś #1 Napisano 28 Sierpnia 2009 witam, mam taki problem zapaliła mi się kontrolka że mam za mało wody w układzie chłodzenia, po odkręceniu korka od zbiorniczka wyszło powietrze pod ciśnieniem i poziom wody wrócił do normy, w tej chwili dzieje się to często codziennie po jeździe muszę spuszczać powietrze bo rano mam pusto w zbiorniku, w czym może być problem? widać w zbiorniczku bąbelki, ale w płynie nie ma oleju, nie kopci, jeździ normalnie. jakiś czas temu wymieniałem rozrząd, temperatura wody cały czas na 90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #2 Napisano 28 Sierpnia 2009 witam, mam taki problem zapaliła mi się kontrolka że mam za mało wody w układzie chłodzenia, po odkręceniu korka od zbiorniczka wyszło powietrze pod ciśnieniem i poziom wody wrócił do normy, w tej chwili dzieje się to często codziennie po jeździe muszę spuszczać powietrze bo rano mam pusto w zbiorniku, w czym może być problem? widać w zbiorniczku bąbelki, ale w płynie nie ma oleju, nie kopci, jeździ normalnie. jakiś czas temu wymieniałem rozrząd, temperatura wody cały czas na 90 Ja bym sprawdził węże i łączenia byc może gdzieś zasysa powietrze do układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2009 dokladnie, i zostawil go odpalonego z odkreconym korkiem od wyrownawczego, zeby ewentualnie wypompowal to powietrze, jesli tylko jest zapowietrzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saharek Zgłoś #4 Napisano 29 Sierpnia 2009 próbowałem odpowietrzyć ale powietrze dalej leci, zauważyłem że nagrzewnica bardzo słabo grzeje, czy to może być termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matio2PL Zgłoś #5 Napisano 16 Grudnia 2015 Witam. Przepraszam że odkopuje taki stary temat, ale od dwóch dni mam taki sam problem jak autor. U mnie występuje coś takiego co jakieś dwa kilometry. Po odkrecdniu korka od zbiornika wyrównawcze płyn wraca i jest poziom. Silnik BMP Passat B6. Proszę o pomoc jeśli udało się rozwiązać ten problem. Mechanik powiedział że to może być głowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #6 Napisano 16 Grudnia 2015 Jesli co 2 kilometry musisz sie zatrzymywac zeby upuscic cisnienie z ukladu chlodzenia to raczej na pewno bedzie to uszczelka/glowica. Tu masz wiekszy temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/83750-Znikaj%C4%85cy-p%C5%82yn-B6-2-0-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2019 (edytowane) Odpowietrzenie 2.0tdi polega na odkręceniu korka zbiorniczka i zostawieniu na kilka minut ? nie ma żadnego zaworu albo innej procedury ? Temperatura płynu osiąga 90, a potem sobie oscyluje 80-90 (wg wskazówki) na trasie. Obstawiam termostat, ale dobrze by było wcześniej odpowietrzyć... zwłaszcza, że miałem wymieniany piec webasto ponad tydzień temu... Edytowane 25 Listopada 2019 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach