Skocz do zawartości
saharek

zapowietrzanie układu chłodzenia 2,0tdi

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem zapaliła mi się kontrolka że mam za mało wody w układzie chłodzenia, po odkręceniu korka od zbiorniczka wyszło powietrze pod ciśnieniem i poziom wody wrócił do normy, w tej chwili dzieje się to często codziennie po jeździe muszę spuszczać powietrze bo rano mam pusto w zbiorniku, w czym może być problem? widać w zbiorniczku bąbelki, ale w płynie nie ma oleju, nie kopci, jeździ normalnie.

 

jakiś czas temu wymieniałem rozrząd, temperatura wody cały czas na 90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, mam taki problem zapaliła mi się kontrolka że mam za mało wody w układzie chłodzenia, po odkręceniu korka od zbiorniczka wyszło powietrze pod ciśnieniem i poziom wody wrócił do normy, w tej chwili dzieje się to często codziennie po jeździe muszę spuszczać powietrze bo rano mam pusto w zbiorniku, w czym może być problem? widać w zbiorniczku bąbelki, ale w płynie nie ma oleju, nie kopci, jeździ normalnie.

 

jakiś czas temu wymieniałem rozrząd, temperatura wody cały czas na 90

Ja bym sprawdził węże i łączenia byc może gdzieś zasysa powietrze do układu.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, i zostawil go odpalonego z odkreconym korkiem od wyrownawczego, zeby ewentualnie wypompowal to powietrze, jesli tylko jest zapowietrzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem odpowietrzyć ale powietrze dalej leci, zauważyłem że nagrzewnica bardzo słabo grzeje, czy to może być termostat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przepraszam że odkopuje taki stary temat, ale od dwóch dni mam taki sam problem jak autor. U mnie występuje coś takiego co jakieś dwa kilometry. Po odkrecdniu korka od zbiornika wyrównawcze płyn wraca i jest poziom. Silnik BMP Passat B6. Proszę o pomoc jeśli udało się rozwiązać ten problem. Mechanik powiedział że to może być głowica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzenie 2.0tdi polega na odkręceniu korka zbiorniczka i zostawieniu na kilka minut ? nie ma żadnego zaworu albo innej procedury ?

Temperatura płynu osiąga 90, a potem sobie oscyluje 80-90 (wg wskazówki) na trasie. Obstawiam termostat, ale dobrze by było wcześniej odpowietrzyć... zwłaszcza, że miałem wymieniany piec webasto ponad tydzień temu...

Edytowane przez maniujr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności