Gość VW misio Zgłoś #1 Napisano 27 Sierpnia 2009 jak w temacie ...czy to duze zużycie jak na silnik benzynowy tsi ??dodam ze autko ma dopiero 4 tys km....((( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 27 Sierpnia 2009 No chyba producent jakieś normy wyznaczył zużycia oleju na początku eksploatacji. Zerknij w książkę serwisową ewentualnie tel do ASO. Ale wydaję mi się że jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #3 Napisano 27 Sierpnia 2009 Kolego ja mam to samo i przejechane 130 tyś i wszysrko jest ok Mobil1 5w/50:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość VW misio Zgłoś #4 Napisano 27 Sierpnia 2009 aha to ok...ja tez mam mobil 1 tyle że LL 5-30w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #5 Napisano 27 Sierpnia 2009 aha to ok...ja tez mam mobil 1 tyle że LL 5-30w To czy lejesz LL czy "zwykla " oliwe , nie ma rzadnego znaczenia. Dla Ciebie po prostu dolewka bedzie droższa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #6 Napisano 27 Sierpnia 2009 Norma VW to chyba 1ltr/1000km więc sporo Ci brakuje . U siebie w 2,0TDI na 15.000km dolewam jakieś 700ml. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_333 Zgłoś #7 Napisano 27 Sierpnia 2009 Norma VW to chyba 1ltr/1000km slysze to juz ktorys raz i oczom i uszom nie wierze.... gdyby tak bylo to po miesiacu nie mialbym oleju? dolewka litr co 10 dni? to sa chyba zarty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #8 Napisano 27 Sierpnia 2009 Ale to nie tylko Vw ma takie normy tylko 90% producentow, przewiduje takie normy, zeby w razie czego unikac odpowiedzialnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumba Zgłoś #9 Napisano 27 Sierpnia 2009 wiem że przy takich przypadkach przyczyną może byc zatkane odpowietrzenie komory silnika ale to są tylko spekulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo Zgłoś #10 Napisano 31 Sierpnia 2009 Nie jest tajemnicą, że B6 "biorą"olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 31 Sierpnia 2009 Nie jest tajemnicą, że B6 "biorą"olej. Nie jest tajemnicą ze "biorą" olej tylko łykają i jest to mnormalne.... Poczytaj jaką pracę wykonuje silnik i dopiero pierdziel......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas_tm Zgłoś #12 Napisano 31 Sierpnia 2009 moj pasek od wymiany do wymiany bierze jakies 5 litrow jak nie lepiej...przebieg 60 tys km. i nie wiem czy to normalne? czy mam coś nie tak z samochodem? moze wiecie jak wygląda wymiana filtru paliwa w 2.0 tfsi? bo w salonie powiedzieli mi ze w tym modelu nei ma filtru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #13 Napisano 31 Sierpnia 2009 od wymiany do wymiany bierze jakies 5 litrow jak nie lepiej To po co ty wymieniasz ?? 5 litrów to lekka przesada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #14 Napisano 31 Sierpnia 2009 moze brac do 10l na 10000km.zalezy od stylu jazdy i warunkow jazdy.Dla uzytkownika wydaje sie ze nie powinno sie dolewac pomiedzy wymianami, ale to bylo kiedys.Teraz wszystkie żłopią duże ilosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas_tm Zgłoś #15 Napisano 31 Sierpnia 2009 nie ukrywam ,że lubię przycisnąć...wymienię olej teraz i postaram się przejeżdzić na spokojnie i zobaczę jak z łykaniem oleju będzie...a co do filtru paliwa to nadal nie wiem jak go wymienić i gdzie się znajduje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2009 Witam, jamusze dolewac 500ml co 1500 km, i nie wiem czy jest to normalne, wczesniej mialem rozne marki i takich cyrków nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość VW misio Zgłoś #17 Napisano 1 Września 2009 (edytowane) witam to prawda filtru paliwa sie nie wymienia w 2.0 tsi.sprawdzone w aso!! _pomysl Edytowane 1 Września 2009 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas_tm Zgłoś #18 Napisano 1 Września 2009 ok filtru paliwa niema,ale coś musi filtrować nie może ssać paliwa bezpośrednio bez żadnej filtracji...może jest gdzieś jakiś odstojnik sitko czy coś w tym rodzaju? przy pomnie a może przy zbiorniku? czy w tym silniku po prostu nie zwraca uwagi na to bo samo się jakoś oczyszcza? Dzisiaj kupiłem olej zmienię go i postaram się przejeździć 15tyś km spokojnie.Zobaczę czy mniej łykać będzie czy nie.Ale wszystko wskazuje ,że po prostu ten typ tak ma i lubi wypić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość VW misio Zgłoś #19 Napisano 1 Września 2009 tam jest filtr paliwa,tylko ze go sie nie wymienia jest razem z bakiem na stałe!!,musiałbyś bak zmienić na nowy...hehehe. to widze ze moje spalanie oleju to jest w normie dziekuje wszystkim!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarecki269 Zgłoś #20 Napisano 6 Grudnia 2009 widze ze nie tylko mi bierze olej b6 2005 tdi..niewiem co jest grane czy to narmalne zolta kontrolka mi sie zapalila.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach