atmosferyczny Zgłoś #10041 Napisano 7 Stycznia 2019 A dzisiaj wreszcie uporałem się z kamerą cofania w emblemacie, co za radość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #10042 Napisano 10 Lutego 2019 A ja dziś uszkodziłem sobie światło pozycyjne przednie. Ułamałem ten długi plastik od gniazda żarówki. Żarówka siedzi gdzie siedziała a oderwany plastik leży w lampie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyzdra1 Zgłoś #10043 Napisano 18 Lutego 2019 Dzisiaj montaż nowych tarcz i klocków hamulcowych Brembo z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #10044 Napisano 24 Lutego 2019 Dawno tu nie zaglądałem, dlatego napiszę co wymieliłem w zeszłym i tym roku. Odma, Hamulce komplet : tarcze, klocki, zaciski, przewody elastyczne, płyn. Sprężyny tył, jedna była pęknięta, Tylny dyfer bo złapał luzy Wąż silnik - nagrzewnica Opony letnie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek22 Zgłoś #10045 Napisano 2 Marca 2019 Zmienilem opony na letnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #10046 Napisano 2 Kwietnia 2019 Rzec by można full service : - kpl. rozrząd - kpl. filtrów - olej - termostat - płyn chłodniczy - ozonowanie klimy i na deser kpl. nowych "sandałów". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10047 Napisano 12 Kwietnia 2019 Będę wstawiał turbo z AWX, więc dziś czyściłem sobie kolektor z AWX. Tak wygląda po czyszczeniu Ludwikiem do szyb kominkowych. Benzyna ekstrakcyjna, rozpuszczalnik, Nitro ani trochę nie zdjęło sadzy, która tam się odkładała przez stulecia, więc nie marnujcie tych środków na sadzę. Nagar wypaliłem naftą, delikatnie obstukałem, szczotką wysmyrałem co się dało. Potem poszedł płyn do czyszczenia szyb kominkowych i kolektor jak nowy. Brakuje do ideału bo mi się szczota rozdupcyła w drobny mak ale i tak jest świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10048 Napisano 13 Kwietnia 2019 Też planuję taki zabieg. Tymczasem wymieniłem pompę vacum, w końcu jest hamulec za każdym razem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10049 Napisano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Tym razem wyczyściłem EGR z AWX od którego będę sobie przekładał część gratów. Ktoś kto go używał miał silnik w złym stanie. EGR był tak mocno zaklejony mazią, że tamował przepływ powietrza chyba o 50%. Reszta układu pewnie nie lepiej wyglądała. Olej musiał walić z odmy i turbiny wyjątkowo bogato, żeby zrobić takie bagno w przewodach. Poraz kolejny Ludwik do szyb kominkowych za 6pln ogarnął sprawę jak złoto Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez StreamHD 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10050 Napisano 3 Maja 2019 (edytowane) Zabrałem się za niedziałające czujniki parkowania z tyłu. Przyczyną były zgnite piny wiązki głównej. Przy okazji zabezpieczyłem wiazkę nową izolacją. Edytowane 4 Maja 2019 przez 77Marek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10051 Napisano 14 Maja 2019 No to wreszcie założyłem sobie Turbo od AWX. Do tego kolektor, egr, przewody powietrza z czujnikiem ciśnienia z AWX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #10052 Napisano 15 Maja 2019 11 godzin temu, StreamHD napisał: przewody powietrza z czujnikiem ciśnienia z AWX. Zmianiłeś czujnik bez zmiany mapy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10053 Napisano 15 Maja 2019 @jihad Tak, aktualnie mapa jest nieruszana. Niedługo odwiedzę tunera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #10054 Napisano 15 Maja 2019 @StreamHD nie jestem pewien, ale jeśli wymieniłeś 1,5 barowy na 2 barowy, to prawdopodobnie masz przekłamane ciśnienie, zaniżony odczyt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10055 Napisano 16 Maja 2019 @jihad Jeszcze przed zmianą bebechów przełożyłem sobie sam czujniczek i z nim jeździłem, żeby zobaczyć czy wszytko jeździ jak należy. Zmian nie odczułem ani na plus ani na minus. W sumie to mogę sprawdzić odczyty na tym i na tym to będziemy wiedzieć jak jest faktycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10056 Napisano 22 Maja 2019 1. Lekki program przy okazji adaptacji gratów z AWX. Ogólnie auto nie trzymało serii. Wtryski są zmęczone chociaż korekcje mają bardzo dobre. Może wałek już też wymęczony. Programik miałbyć taki aby nic nie dymiło i było bezpiecznie dla silnika i osprzętu. 95% czasu za kółkiem i tak nie mam jak poszaleć w trasach, które jeżdżę. Lipa z dwumasem bo już się odzywał przy mocniejszym programie i przyśpieszaniu i trzeba było lżej to wszystko zrobić i zostało na 135 / 315. Mimo wszystko w okolicach 2200+ RPM auto się fajnie zrywa i jest tak jak chciałem. Szybkie zwinne wyprzedzanie w trasie było mi potrzebne. Jak się depnie to czuć, że chce iść do przodu. żadnego muła, energiczny zryw. Dla niektórych te liczby mogą wydawać się śmieszne ale ja chciałem tylko lekki, bezpieczny wzrost osiągów przy okazji adaptacji nowej turbiny, MAP sensora i wyłączania N18. 2. Zamówiłem wreszcie uszczelki na ranty tylnych drzwi https://pl.aliexpress.com/store/product/2Pcs-Auto-Car-Vehicle-Sound-Noise-Insulation-B-Pillar-Rubber-Seal-Strip/2028040_32815671869.html 3. Jutro pomyślę też wreszcie o wepchaniu wężyka w uszczelki przednich drzwi aby wzmocnić docisk. Chyba @Aleosuza to robił niedawno. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #10057 Napisano 23 Maja 2019 (edytowane) 10 godzin temu, StreamHD napisał: 1. Lekki program przy okazji adaptacji gratów z AWX. Ogólnie auto nie trzymało serii. Wtryski są zmęczone chociaż korekcje mają bardzo dobre. Może wałek już też wymęczony. Programik miałbyć taki aby nic nie dymiło i było bezpiecznie dla silnika i osprzętu. 95% czasu za kółkiem i tak nie mam jak poszaleć w trasach, które jeżdżę. Lipa z dwumasem bo już się odzywał przy mocniejszym programie i przyśpieszaniu i trzeba było lżej to wszystko zrobić i zostało na 135 / 315. Mimo wszystko w okolicach 2200+ RPM auto się fajnie zrywa i jest tak jak chciałem. Szybkie zwinne wyprzedzanie w trasie było mi potrzebne. Jak się depnie to czuć, że chce iść do przodu. żadnego muła, energiczny zryw. Dla niektórych te liczby mogą wydawać się śmieszne ale ja chciałem tylko lekki, bezpieczny wzrost osiągów przy okazji adaptacji nowej turbiny, MAP sensora i wyłączania N18. 2. Zamówiłem wreszcie uszczelki na ranty tylnych drzwi https://pl.aliexpress.com/store/product/2Pcs-Auto-Car-Vehicle-Sound-Noise-Insulation-B-Pillar-Rubber-Seal-Strip/2028040_32815671869.html 3. Jutro pomyślę też wreszcie o wepchaniu wężyka w uszczelki przednich drzwi aby wzmocnić docisk. Chyba @Aleosuza to robił niedawno. Faktycznie, troszkę słabo jak na turbo awx. Nie bój sie, śmiało mozesz więcej, sam mam avb z turbina awx. Podeślij logi grup 11 i 4 dynamiczne od 1.5 tys do 4 tys rpm Jak zalozysz wezyki do uszczelek to powiedz jak wrażenia, mam ochote troche wyciszyć tego grata. Fajne auto jest ale szum kół, warkot tdika i szum wiatru przy duzych prędkościach, na dzisiejsze czasy to skandal. Edytowane 23 Maja 2019 przez dartroom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10058 Napisano 23 Maja 2019 Tuner na żywo korygował mapę po każdym przejeździe testowym. Wtryski nie chcą podawać więcej paliwa, a jak wycisnął z nich max to dwumas mi dzwonił przy przyśpieszaniu. Jedno blokuje drugie i zostało na 135 / 315 aby było bezpiecznie. Auto nie trzymało nawet serii i to musi być coś z układem wtryskowym bo kiedyś mu się tak zrobiło, że do 2200 rpm jest słaby, a potem czuć jak łapie oddech i idzie zdrowo. I zostało wymienione wszystko już łącznie z turbiną. Zostaje to co jest pod pokrywą silnika. A jak się zrobi to co jest pod pokrywą to wtedy dwumas zablokuje osiągi i tyle z tuningów Na oko ma jakieś 30 tysięcy, a już dzwonił. Na necie są tematy, że pompowtryski odpowiadają za taką akcję - typowy brak mocy do iluś tam obrotów a potem jeb i auto leci. Logi zrobię niedługo. Czekam na przedłużki i nasadki Proxxona i będę dziś próbował bawić się śrubą od kasowania luzu na maglu bo po zmianie wahaczy mi kierownica ciężko chodzi. Może tam coś się zrobiło jak mechanik kombinował z wahaczami i drążkami kierowniczymi. Co do wyciszenia to mam mega wrażenie, że B5 wybitnie wręcz przenosi szum kół do kabiny. W żadnym aucie tak nie słychać opon jak w nim. Pewnie uszczelki drzwi mało tu pomogą. Na weekend się tym zajmę jak nic się nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #10059 Napisano 23 Maja 2019 2 minuty temu, bodino napisał: Śmiem twierdzić że pompowtryski w słabym stanie, u mnie na ori wtryskach AVB ... Masz loga jakiegos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #10060 Napisano 23 Maja 2019 9 minut temu, bodino napisał: Niestety ale nie mogę się zalogować na vaglogi.pl ,nie pamiętam hasła do poczty. Jak będę w domu to zobaczę czy nie mam jakichś na kompie. Jaka grupa Cię interesuje? 11 i 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach