jihad Zgłoś #10081 Napisano 20 Czerwca 2019 Zamontowałem nowe radyjko. Nie spodziewałem się jakiej mega jakości dźwięku, ale jest DUŻO lepiej niż na Gamma V czy Pajonierze. Głośniki 4 x 3G0035453 z passata B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #10082 Napisano 23 Czerwca 2019 Smokey eyes dla mojego "pupila" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10083 Napisano 23 Czerwca 2019 Dnia 20.06.2019 o 11:52, jihad napisał: Zamontowałem nowe radyjko. Nie spodziewałem się jakiej mega jakości dźwięku, ale jest DUŻO lepiej niż na Gamma V czy Pajonierze. Głośniki 4 x 3G0035453 z passata B8. Jak oceniasz jakość dźwięku tych głośników z B8 i czy masz porównanie z innymi zestawami? @kolec Tylko trochę skaleczyłeś pupila tymi ledami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #10084 Napisano 23 Czerwca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, StreamHD napisał: Jak oceniasz jakość dźwięku tych głośników z B8 i czy masz porównanie z innymi zestawami? Nie mam porównania. Tylko z oryginałami kilkunastoletnimi, w których już pękały membrany. Ale ja nie jestem fanem subwooferów, wygłuszania itp.rzeczy. To co oferuje fabryka jest dla mnie wystarczające, o ile jest sprawne. Co do głośników to myślę, że oryginalne z B5 grałyby tak samo, ale kupowanie nawet z końca produkcji B5 FL nie ma sensu, a nowe to kosmos cena, o ile są dostępne. Te z B8 kupiłem za 100 zł komplet i w tej cenie NIE MOŻNA kupić nic lepszego. 1 godzinę temu, StreamHD napisał: @kolec Tylko trochę skaleczyłeś pupila tymi ledami I listwami "chrom" na osłonie chłodnicy o ile dobrze widzę. Edytowane 23 Czerwca 2019 przez jihad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #10085 Napisano 23 Czerwca 2019 3 godziny temu, jihad napisał: I listwami "chrom" na osłonie chłodnicy o ile dobrze widzę. Listwami to go pokaleczył albo producent albo poprzedni właściciel bo takiego go kupiłem, ale zaczynam się właśnie zastanawiać nad wymianą bo nie dość, że zaśniedziałe to zaczynają się odklejać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10086 Napisano 22 Lipca 2019 Przeprowadziłem mały serwis. A mianowicie wymieniony został olej w silniku, płyn G 13, napinacz paska PK i sam pasek. Sama rolka napinacz po 152 tyś. km miała luz na boki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #10087 Napisano 22 Lipca 2019 Dnia 14.06.2019 o 23:00, StreamHD napisał: Odrestaurowałem go bo wyglądał ohydnie po zimie i kopaniu go po garażu. Widzę, że ozonator zbudowany z obudowy zasilacza od peceta. A co w środku siedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10088 Napisano 22 Lipca 2019 W środku jest bardzo wydajny generatorek od chińczyka. https://www.banggood.com/220V-10g-Ozone-Generator-DIY-with-Ceramic-Plate-Long-Life-Style-Double-Sheet-for-Chemical-Factory-p-1070789.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10089 Napisano 25 Lipca 2019 Wymieniłem z pomocą kolegi Tomcio zamek tylnej klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #10090 Napisano 25 Lipca 2019 2 godziny temu, 77Marek napisał: zamek tylnej klapy Co założyłeś? Ori czy jakiś zamiennik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10091 Napisano 25 Lipca 2019 Oryginał?. Dziś rano w drodze do pracy zamek zaczął wariować. W poprzednim passsacie b6 miałem ten sam problem i w modelu b5 również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #10092 Napisano 26 Lipca 2019 5 minut temu, tomektt napisał: Kuiplem juz nowy napinacz i w tylnej czesci jest otwor na srube czyli sruba mocujaca znajduje sie... no wlasnie gdzie? Dzieki Z tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #10093 Napisano 27 Lipca 2019 No może nie dziś, ale w tym tygodniu: Wymienione końcówki drążka Ustawiona geometria Założone lampki drzwi Przygotowane wiązki do lampek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #10094 Napisano 30 Lipca 2019 Ostatnio take coś wpadło na pokład zamiast oryginału 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #10095 Napisano 1 Sierpnia 2019 22 godziny temu, StreamHD napisał: No i nawet pasuje dobrze! Nowoczesne ale jeszcze stonowane. I generalnie o to mi chodziło. Miało nie narobić dziadostwa na pokładzie i pasować kolorystycznie co chyba się nieźle udało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10096 Napisano 22 Sierpnia 2019 EGR OFF + soft na @200KM/410NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #10097 Napisano 22 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, mkpol napisał: EGR OFF + soft na @200KM/410NM Gdzie robiłeś soft Marku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10098 Napisano 22 Sierpnia 2019 W Cinsofcie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10099 Napisano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) A ja dziś zainstalowałem nowe światło w garażu. 30 watowe 2700lm 4000k ledy zamontowane w rogach garażu. Teraz można sobie wygodnie działać. Auto oświetlone z każdej strony mocnym światłem. EDIT: teraz mam tak lux jasno, że w środku auta sobie siedzę i wszystko widzę bardzo wyraźnie. Można prać, myć, odkurzać nocą. Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10100 Napisano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) Robiłem dla innego forum taką tam relację z płukania i przeklejam tutaj, może ktoś sobie z ciekawością przeczyta. Oto relacja z zabiegu płukania silniku z dodatkiem Archoil 9100, 2820 i 2300 Uczestnicy akcji A więc informacje najpierw: VW PASSAT B5 FL 1.9 TDI-PD AVB 101KM z turbiną i komponentami z AWX podciągnięty na 140KM. Przebieg 435 000. U mnie od 380 000. Nigdy nie płukany przynajmniej od 10 lat jak go znam i nie przezemnie do dziś. Jak znam auto to robiło praktycznie tylko trasy i u mnie robi tak samo. Kupiłem go na Castrolu Edge. Olej mu zmieniałem co 10 000. Przez auto przelały się oleje 5W40 505.01 : - CASTROL EDGE - MOTUL SPECIFIC - PENRITE ENVIRO+ - AMSOIL AFL - EUROL FLUENCE + AR9100 + AR2300 na 5000 kilometrów - Aktualnie RAVENOL VPD Proces przebiegał tak: - Wlałem EUROL FLUENCE + AR9100. Na 5000 przed wymianą dodałem AR2300 - Zlałem Eurol, wlałem dla płukania ORLEN przejechałem się na nim 30KM po czym wlałem AR2820 na 20 minut. - Zlałem Orlen + AR i przelałem każdy kanał w silniku resztkami nieużywanego Eurola i Orlenu. - Wlałem Ravenol VPD Za każdym razem strzykawką z wężykiem odsysałem ile się tylko dało oleju z zakamarków w filtrze czy chłodniczce oleju, a także w kanałach pod pokrywą silnika kiedy miałem zdjętą do zdjęć. Do 200ml oleju tak można wyciągnąć. O to fotki i opis. ZDJĘCIA PRZEGRÓD SILNIKA PRZED, W TRAKCIE i PO PŁUKANIU. Lewa kolumna to stan przed dodaniem AR 2300 i 2280. Środkowa kolumna to stan po 5000km na AR 2300. Prawa strona to stan po użyciu AR2300 i AR2820. Kolejne zdjęcia pokazują stan filtrów. Filtr po 10 000km na EUROL FLUENCE + AR9100 w tym 5000km z AR2300 Filtr po użyciu jeździe 30km na ORLEN PLATINUM MAX EXPERT i po płukaniu 20 minut z dodatkiem AR 2820 W obu przypadkach nie znalazłem najdrobniejszego zabrudzenia. Kolejne zdjęcia to wygląd i kondycja olejów: Od lewej strony EUROL 10000km Orlen po płukaniu Ravenol po 40km jazdy Orlen po 30km jazdy Moje obserwacje: Zdjęcia tego nie pokażą do końca ale Ravenol tylko wydaje się czarnawy, a gdy go się przelewa to jest jeszcze całkiem czysty i prześwitujący. Widać też w nim charakterystyczne bąbelki i pęcherzyki jak w świeżym oleju. W świeżym Orlenie po jeździe 30km już prawie ich nie widać i jest zdecydowanie ciemniejszy i nie widać w nim świeżości mimo, że zrobił ledwie 30 km. - Kiedy przewracałem butelki do góry dnem to Eurol bardzo długo trzyma się na ściankach butelki i jest mega czarny - Orlen po płukaniu jest trochę jaśniejszy i rzadszy ale nadal dużo ciemniejszy od Ravenola po 40km. Trzyma się ścianek krócej niż Eurol ale dużo dłużej niż Ravenol i Orlen po 30km. - Ravenol po 40km ścieka natychmiast i zostawia czystą butelkę. - Orlen po 30km ścieka dosyć szybko ale nie odrazu i sporo dłużej niż Ravenol po 40km Kolejne zdjęcia to widok olejów rozlanych na chłonne ręczniki papierowe i do metalowych zakrętek Pomagał specjalistyczny system chłodzenia silnika między kolejnymi zmianami Teraz kilka wykresów i informacji Na każdym z olejów jechałem tak żeby go nagrzać do 100 stopni, a potem zawrotka i jazda z prędkością około 150km/h przez kilka kilometrów żeby nagrzać olej i powrót do domu przez około 10km trasą z prędkością 90 - 120 km/h i 2 kilometry przez miasto do garażu. Na wykresach macie prędkość, temp oleju, otoczenia, płynu, prędkość i inne. Można wyłączać zbędne dane klikając na kwadraciki nad wykresem i wykres jest czytelniejszy Mierzyłem tylko fragment kiedy olej osiągnął 100 stopni i wtedy przyspieszałem do okolic 150km/h i jechałem daleko jak mogłem ale pas był krótki, potem wyłączałem logowanie i bez zatrzymywania do domu 10km trasą + 2km miastem. Cały czas spoglądałem na laptopa i opowiem obserwacje. Wykresy: EUROL https://log.malonetuning.com/chart/265492#H8KLCAB3SWldAgN1wo9BCsKDMBBFw6%2FCksO1BBpNw5vDg8KIwovCtBk0wqBGJhPDkcKewr7CicKBw5JSw53CvsO3w78fwqZpBMOhw6gXwpTDlsKwCcOIAi5QwrXDsMKPK8Kowo%2FCscOKw7jDqcOHwofCm1B2w6TDoxzDkkjCgcKDJ8O3w4LCvCk6wpzCkAzCoyhmWsKQWMKywpfCqzTCq8OLwo0yZMKswpXDmwcJcl3Dj3slXcO7Ek3CikMNGsKucMKDewtCw60hE8OZwod5cMO7G0pnw5Q7w7vDs8KcBsKmwohHwqY%2BNcOVwqlRw4XCtG8rPMKDw4NIAQAA ORLEN https://log.malonetuning.com/chart/265656#H8KLCADDgklpXQIDdcKPw4sKwoMwEEXDvyXDqwk0wr7DujHDoiJtwoYYUCPDoyjDmsKvwq9JwqDCtMOUbMOPwrnDtw7Dk8K2woJww7QbSsKjWS%2FDiAJuUHTDsMKPCyjCr8KxCsO4w6nDh8KHwptQWsOyw6vCvMKcIwkOwp7DnAvDg8KmwrA4IWlGwpHDjMK0IcKxZC93wql3FxppSBsjwo8PEsOkbMOPwrFyXsO7EsOtGcKHEirCqMKhwoF7B0LDhcKQXsOZL8Ozw6DDohvCqgrCqHfDpsOnwrkawphWwrwyTcOWVFlTZk3CkTUqwpnDrg3Dih%2FCu8KKfAEAAA%3D%3D RAVENOLhttps://log.malonetuning.com/chart/265657#H8KLCADDuUlpXQIDdcKPw4sKwoMwEEXDvyXDqwk0wr7DujHDoiJtwoYYUCPDoyjDmsKvwq9JwqDCtMOUbMOPwrnDtw7Dk8K2woJww7QbSsKjWS%2FDiAJuUHTDsMKPCyjCr8KxCsO4w6nDh8KHwptQWsOyw6vCvMKcIwkOwp7DnAvDg8KmwrA4IWlGwpHDjMK0IcKxZC93wql3FxppSBsjwo8PEsOkbMOPwrFyXsO7EsOtGcKHEirCqMKhwoF7B0LDhcKQXsOZL8Ozw6DDohvCqgrCqHfDpsO3OWBaw7HDisKowqwpwrPCpsOKwpo6a8KaZMK6N8KAG8O2THwBAAA%3D Obserwacje: Każdy z olejów po osiągnięciu 100 stopni, podczas butowania dociągał szybko do 105-107 stopni, najbardziej nagrzał się Ravenol bo 107 stopni. Potem jak wracałem trasą do domu to każdy z olejów trzymał temp 101- 104 stopnie przy prędkościach 90 - 120 przez 10km. Najdłużej stygł Ravenol. Potem kiedy jechałem przez miasto i wjechałem do garażu to każdy miał 98 stopni. Na wykresach są temp otoczenia i płynu, więc można brać poprawki. To tyle. Moje wnioski są takie, że faktycznie jak zlałem Eurola i odrazu wlałem Orlen, przejechałem na nim te 30km to wyleciał dosyć czarny. Potem jak przepłukałem silnik tym Orlenem z użyciem AR to wlany w jego miejsce Ravenol po nawet trochę dłuższej trasie jest w wielokrotnie lepszym stanie. Siłą rzeczy Ravenol miał łatwiej ale mimo wszystko widać, że w silniku siedział czarny syf, który błyskawicznie skaził Orlen, a po AR, Ravenol zachował czystość i wygląd świeżego oleju. Co do temp to Ravenol osiągnął najwyższą ale różnice są marginalne bo to ledwie 2 stopnie czyli margines błędu. Temp pracy oleju była taka sama na zużytym Eurolu z dodatkami AR, świeżym Orlenie i świeżym Ravenolu. To tyle. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez StreamHD 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach