dartroom Zgłoś #10061 Napisano 23 Maja 2019 1 minutę temu, bodino napisał: W tamtym roku robiłem remont silnika, i przy okazji zmieniłem pompowtyski na AL. Nie był jeszcze hamowany ale myślę że okolice 190Hp & 420Nm powinno być. Sprzęgło obite kevlarem i wzmocniony docisk 40%,dwums zmieniony na LUKa i śmiga bez problemu. Co do szumów to rzeczywiście Pirelli są głośne, ale ogólnie to Passat b5 jest słabo wyciszony. Bardziej mi chodzilo o logi na starych wtryskach z avb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10062 Napisano 23 Maja 2019 4 godziny temu, bodino napisał: Śmiem twierdzić że pompowtryski w słabym stanie, u mnie na ori wtryskach AVB ... 7 godzin temu, dartroom napisał: Faktycznie, troszkę słabo jak na turbo awx. Nie bój sie, śmiało mozesz więcej, sam mam avb z turbina awx. No tak jak mówiłem, tuner mówił, że nic nie idzie poważnego z pompek wyciągnąć, a auto na dzieńdobry nie trzymało serii. Miałem więcej niż te 135 / 315 ale jak wyżej dwumas wibrował przy energicznym przyśpieszaniu i zeszliśmy do tej wartości. Dziś jeszcze musiałem coś tam pogrzebać w przewodach z racji kompletnego wyłączenia N18 i ostatecznie tak sobie uprościłem układ podciśnień: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #10063 Napisano 23 Maja 2019 osobiście zleciłem usługę wymiany fisa i dołożenia tempomatu, które zostały wykonane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pers58 Zgłoś #10064 Napisano 24 Maja 2019 Wymiana oleju i filtra w haldexie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10065 Napisano 24 Maja 2019 (edytowane) Prysnałem osłonę gumą w spreju. Gdyby ją najpierw oczyścić, spolerować i przygotować pod taki zabieg to nawet dobrze by to wyszło Moja osłona przez "malowaniem" była chropowata po jakiejś starej farbie. Wyłaziły jakieś warstwy poprzedniego kombinowania. Widać to na zdjęciu, a dodatkowo dałem tylko jedną cienką warstwę bo miałem mało w puszcze. Polatam na tym trochę i jak będzie się trzymało to wtedy przygotuję osłonę i inne plastiki lux pod taki zabieg i kupię jakiegoś plastidipa. Tak mi chodzi po głowie spryskać kilka rzeczy pod maską jak grubsze rury i inne elementy, które można prysnąć i mają wpływ na wygląd. Edytowane 24 Maja 2019 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robuś Zgłoś #10066 Napisano 30 Maja 2019 A ja dziś właśnie swojego Passka oddałem na złom... Wiernie służył 12 lat, przejechał ze mną 210000km. 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #10067 Napisano 30 Maja 2019 nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie nie nie!!!! nie można tak robić! Mi by chyba serce pękło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10068 Napisano 31 Maja 2019 No szkoda ale rozumiem że dalsza eksploatacja była już niemożliwa? Pochwal się chociaż co w zamian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10069 Napisano 1 Czerwca 2019 21 godzin temu, The_Saint napisał: Pochwal się chociaż co w zamian Zapewniam Cię, że nie chcesz wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robuś Zgłoś #10070 Napisano 1 Czerwca 2019 3 godziny temu, mkpol napisał: Zapewniam Cię, że nie chcesz wiedzieć Oj tam, oj tam... ...W zamian użytkuję teraz 7-mio osobowy autobus pewnej francuskiej marki? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10071 Napisano 1 Czerwca 2019 Wielu moich kolegów użytkuje francuzy i nie klękają na robocie Jakieś Picasso? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robuś Zgłoś #10072 Napisano 1 Czerwca 2019 4 godziny temu, The_Saint napisał: Jakieś Picasso? Nie, Renault Grand Espace, 2.0T i póki co nie narzekam...? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10073 Napisano 1 Czerwca 2019 (edytowane) @Robuś No to miliona A ja dziś pierwszy raz ściągałem pokrywę z silnika tak z ciekawości jak to w środku wygląda. Porobiłem foty wnętrza bo rozpocząłem etapowe płukanie silnika. Będę robił porównania stanu przed i po. 5 tys km temu zalałem olej z dodatkiem Archoil 9100 w celu podniesienia TBN żeby naruszyć syf w silniku. Teraz dodałem AR2300 na kolejne 5tys kilometrów. To płukanka długodystansowa. Po osiągnięciu tego dystansu zleję to wszystko, kupię jakieś tani olej i doleję Archoil 2820 - płukanka szybka taka na 20 minut i zlewam. Po tym zabiegu zalewam jakiś dobry olej znowu z dodatkiem AR9100 podnoszącym TBN i tak już zostanie co 10tys km. Taki sobie obmyśliłem plan delikatnego i stopniowego czyszczenia paska. Może się nie rozleci EDIT: 430 000km przebiegu, nigdy nie płukany. Za mojej kadencji olej zmieniany 5 razy co 10 tkm Pod pokrywą czysto prawie jak z fabryki Edytowane 2 Czerwca 2019 przez StreamHD 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #10074 Napisano 2 Czerwca 2019 Wczoraj wymieniłem samemu pompę paliwa w zbiorniku - nie pompowała A dzisiaj rozrząd wymieniony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10075 Napisano 13 Czerwca 2019 Dziś założyłem nowe wycieraczki na szybę przednią i wymieniłem płyn chodzący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10076 Napisano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Czemu dopiero teraz przyszło mi do głowy, żeby ozonator wstawić wprost do wlotu powietrza Teraz ozonator czerpie czyste powietrze z zewnątrz i leci prosto przez wszystkie nawiewy do kabiny zamiast kisić się w środku i byle jak opływać po nawiewach. Zostaje dorobić odpowiedni adapter aby elegancko się wpasowywał w ten otwór i ozonowanie będzie miało 100% skuteczności. EDIT: Odrestaurowałem go bo wyglądał ohydnie po zimie i kopaniu go po garażu. Edytowane 16 Czerwca 2019 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #10077 Napisano 15 Czerwca 2019 10 godzin temu, StreamHD napisał: Teraz ozonator czerpie czyste powietrze z zewnątrz Ale ozon ma małe stężenie bo na bieżąco usuwasz go z kabiny. Chyba lepiej zamknąć obieg powietrza i "kisić" jak najwięcej ozonu w kabinie aby parownik był dobrze dezynfekowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10078 Napisano 15 Czerwca 2019 (edytowane) Przedwczoraj ozonowałem wnętrze, 15 minut wewnątrz na pracującej klimie i obiegu zamkniętym. Chyba z dwa lata temu foto zrobiłem ale co roku tak samo fachura robi. Edytowane 15 Czerwca 2019 przez The_Saint Foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10079 Napisano 15 Czerwca 2019 4 godziny temu, nTomek napisał: Ale ozon ma małe stężenie bo na bieżąco usuwasz go z kabiny. Chyba lepiej zamknąć obieg powietrza i "kisić" jak najwięcej ozonu w kabinie aby parownik był dobrze dezynfekowany. Ozonowałem sobie poprostu środek, a nie celowo układ klimatyzacji i w takim przypadku możliwe, że lepiej jest po mojemu bo aby ozon się tworzył to musi mieć dostęp do świeżego chłodnego powietrza. Wydaje mi się, że lepiej jest czerpać z zewnątrz i wpychać przez kanały wentylacyjne do środka bo w środku czysty tlen zaraz się skończy i wydajność spada. Możliwe, że nie mam racji ale tak mi się wydaje, że jest najlepiej bo ogólnie najbardziej zalecane jest aby ozonator był poza autem i przez rurkę dostarczał powietrze do środka. A ostatecznie to każda metoda się sprawdza ponieważ pompowałem na wszystkie sposoby i ważne aby w środku capiło ozonem na maxa po zabiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10080 Napisano 17 Czerwca 2019 (edytowane) Wymiana czujnika ABS tylnego prawego koła oraz piasty. Wywalało błąd sporadyczny ale ponownie wracający jako usterka układu ABS i kontroli trakcji. Taki komunikat na desce oraz sam stan czujnika świadczył o tym, że coś dostało się do piasty albo miała lekki luz. Edytowane 18 Czerwca 2019 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach