Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

A dzisiaj wreszcie uporałem się z kamerą cofania w emblemacie, co za radość :D :064:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś uszkodziłem sobie światło pozycyjne przednie. Ułamałem ten długi plastik od gniazda żarówki. Żarówka siedzi gdzie siedziała a oderwany plastik leży w lampie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj montaż nowych tarcz i klocków hamulcowych Brembo z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu nie zaglądałem, dlatego napiszę co wymieliłem w zeszłym i tym roku.

Odma,

Hamulce komplet : tarcze, klocki, zaciski, przewody elastyczne, płyn.

Sprężyny tył, jedna była pęknięta,

Tylny dyfer bo złapał luzy

Wąż silnik - nagrzewnica

Opony letnie

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem opony na letnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzec by można full service :hyhy::

- kpl. rozrząd

- kpl. filtrów

- olej

- termostat

- płyn chłodniczy

- ozonowanie klimy

i na deser kpl. nowych "sandałów". :super:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę wstawiał turbo z AWX, więc dziś czyściłem sobie kolektor z AWX.

Tak wygląda po czyszczeniu Ludwikiem do szyb kominkowych.  Benzyna ekstrakcyjna, rozpuszczalnik, Nitro ani trochę nie zdjęło sadzy, która tam się odkładała przez stulecia, więc nie marnujcie tych środków na sadzę.

Nagar wypaliłem naftą, delikatnie obstukałem, szczotką wysmyrałem co się dało. Potem poszedł płyn do czyszczenia szyb kominkowych i kolektor jak nowy. Brakuje do ideału bo mi się szczota rozdupcyła w drobny mak ale i tak jest świetnie.

 

2a4f6331582da5d9med.jpg

72712e91c6d5de59med.jpg

f58de931d740cf07med.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też planuję taki zabieg.

Tymczasem wymieniłem pompę vacum, w końcu jest hamulec za każdym razem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym razem wyczyściłem  EGR z AWX od którego będę sobie przekładał część gratów.  Ktoś kto go używał miał silnik w złym stanie. EGR był tak mocno zaklejony mazią, że tamował przepływ powietrza chyba o 50%. Reszta układu pewnie nie lepiej wyglądała. Olej musiał walić z odmy i turbiny wyjątkowo bogato, żeby zrobić takie bagno w przewodach. Poraz kolejny Ludwik do szyb kominkowych za 6pln ogarnął sprawę jak złoto

 

3969f9d5b4f7cd26med.jpg

daee48568b613321med.jpg

 

1534504683f9f15fmed.jpg

Edytowane przez StreamHD
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabrałem się za niedziałające czujniki parkowania z tyłu. Przyczyną były zgnite piny wiązki głównej. Przy okazji zabezpieczyłem wiazkę nową izolacją.

 

 

20190503_132731.jpg

20190503_134627.jpg

Edytowane przez 77Marek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wreszcie założyłem sobie Turbo od AWX. Do tego kolektor, egr, przewody powietrza z czujnikiem ciśnienia z AWX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, StreamHD napisał:

przewody powietrza z czujnikiem ciśnienia z AWX.

Zmianiłeś czujnik bez zmiany mapy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jihad Tak, aktualnie mapa jest nieruszana. Niedługo odwiedzę tunera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@StreamHD nie jestem pewien, ale jeśli wymieniłeś 1,5 barowy na 2 barowy, to prawdopodobnie masz przekłamane ciśnienie, zaniżony odczyt. :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jihad  Jeszcze przed zmianą bebechów przełożyłem sobie sam czujniczek i z nim jeździłem, żeby zobaczyć czy wszytko jeździ jak należy. Zmian nie odczułem ani na plus ani na minus. W sumie to mogę sprawdzić odczyty na tym i na tym to będziemy wiedzieć jak jest faktycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Lekki program przy okazji adaptacji gratów z AWX. Ogólnie auto nie trzymało serii. Wtryski są zmęczone chociaż korekcje mają bardzo dobre. Może wałek już też wymęczony.  Programik miałbyć taki aby nic nie dymiło i było bezpiecznie dla silnika i osprzętu.  95% czasu za kółkiem i tak nie mam jak poszaleć w trasach, które jeżdżę. 

Lipa z dwumasem bo już się odzywał przy mocniejszym programie i przyśpieszaniu i trzeba było lżej to wszystko zrobić i zostało na 135 /  315.  Mimo wszystko w okolicach 2200+ RPM auto się fajnie zrywa i jest tak jak chciałem. Szybkie zwinne wyprzedzanie w trasie było mi potrzebne. Jak się depnie to czuć, że chce iść do przodu. żadnego muła, energiczny zryw.

Dla niektórych te liczby mogą wydawać się śmieszne ale ja chciałem tylko lekki, bezpieczny  wzrost osiągów przy okazji adaptacji nowej turbiny, MAP sensora i wyłączania N18.

 

a6861194bb555eadgen.jpg

 

 

2. Zamówiłem wreszcie uszczelki na ranty tylnych drzwi

https://pl.aliexpress.com/store/product/2Pcs-Auto-Car-Vehicle-Sound-Noise-Insulation-B-Pillar-Rubber-Seal-Strip/2028040_32815671869.html

 

3. Jutro pomyślę też wreszcie o wepchaniu wężyka w uszczelki przednich drzwi aby wzmocnić docisk. Chyba @Aleosuza to robił niedawno. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, StreamHD napisał:

1. Lekki program przy okazji adaptacji gratów z AWX. Ogólnie auto nie trzymało serii. Wtryski są zmęczone chociaż korekcje mają bardzo dobre. Może wałek już też wymęczony.  Programik miałbyć taki aby nic nie dymiło i było bezpiecznie dla silnika i osprzętu.  95% czasu za kółkiem i tak nie mam jak poszaleć w trasach, które jeżdżę. 

Lipa z dwumasem bo już się odzywał przy mocniejszym programie i przyśpieszaniu i trzeba było lżej to wszystko zrobić i zostało na 135 /  315.  Mimo wszystko w okolicach 2200+ RPM auto się fajnie zrywa i jest tak jak chciałem. Szybkie zwinne wyprzedzanie w trasie było mi potrzebne. Jak się depnie to czuć, że chce iść do przodu. żadnego muła, energiczny zryw.

Dla niektórych te liczby mogą wydawać się śmieszne ale ja chciałem tylko lekki, bezpieczny  wzrost osiągów przy okazji adaptacji nowej turbiny, MAP sensora i wyłączania N18.

 

a6861194bb555eadgen.jpg

 

 

2. Zamówiłem wreszcie uszczelki na ranty tylnych drzwi

https://pl.aliexpress.com/store/product/2Pcs-Auto-Car-Vehicle-Sound-Noise-Insulation-B-Pillar-Rubber-Seal-Strip/2028040_32815671869.html

 

3. Jutro pomyślę też wreszcie o wepchaniu wężyka w uszczelki przednich drzwi aby wzmocnić docisk. Chyba @Aleosuza to robił niedawno. 

Faktycznie, troszkę słabo jak na turbo awx. Nie bój sie, śmiało mozesz więcej, sam mam avb z turbina awx. 

Podeślij logi grup 11 i 4 dynamiczne od 1.5 tys do 4 tys rpm

Jak zalozysz wezyki do uszczelek to powiedz jak wrażenia, mam ochote troche wyciszyć tego grata. Fajne auto jest ale szum kół, warkot tdika i szum wiatru przy duzych prędkościach, na dzisiejsze czasy to skandal.

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuner na żywo korygował mapę po każdym przejeździe testowym. Wtryski nie chcą podawać więcej paliwa, a jak wycisnął z nich max to dwumas mi dzwonił przy przyśpieszaniu. Jedno blokuje drugie i zostało na 135 / 315 aby było bezpiecznie.  Auto nie trzymało nawet serii i to musi być coś z układem wtryskowym bo kiedyś mu się tak zrobiło, że do 2200 rpm jest słaby, a potem czuć jak łapie oddech i idzie zdrowo.  I zostało wymienione wszystko już łącznie z turbiną. Zostaje to co jest pod pokrywą silnika. A jak się zrobi to co jest pod pokrywą to wtedy dwumas zablokuje osiągi i tyle z tuningów :kwasny Na oko ma jakieś 30 tysięcy, a już dzwonił.  Na necie są tematy, że pompowtryski odpowiadają za taką akcję - typowy brak mocy do iluś tam obrotów a potem jeb i auto leci.

 

Logi zrobię niedługo. Czekam na przedłużki i nasadki Proxxona i będę dziś próbował bawić się śrubą od kasowania luzu na maglu bo po zmianie wahaczy mi kierownica ciężko chodzi. Może tam coś się zrobiło jak mechanik kombinował z wahaczami i drążkami kierowniczymi.

 

Co do wyciszenia to mam mega wrażenie, że B5 wybitnie wręcz przenosi szum kół do kabiny. W żadnym aucie tak nie słychać opon jak w nim. Pewnie uszczelki drzwi mało tu pomogą. Na weekend się tym zajmę jak nic się nie zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, bodino napisał:

Śmiem twierdzić że pompowtryski w słabym stanie, u mnie na ori wtryskach AVB ...

AVB stage 2.png

Masz loga jakiegos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, bodino napisał:

Niestety ale nie mogę się zalogować na vaglogi.pl ,nie pamiętam hasła do poczty. Jak będę w domu to zobaczę czy nie mam jakichś na kompie. 

Jaka grupa Cię interesuje? 

11 i 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności