Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

20140208_110049[1].jpgWreszcie założony tłumik końcowy - wersja ori z nierdzewną nakładką (sam się zdziwiłem) oraz zamontowane nowe przewody hamulcowe i cylinderki . Zero wycieków - bębny szczęki wymyte - hamulce BRZYTWA , zamontowany nowy zamek drzwi , nowa rączka wewnętrzna - przyznam że jeszcze nigdy dotąd drzwi kierowcy nie otwierały się z taką lekkością:mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kris - taki sam tłumik montowałem w moim B3 pół roku temu - też 1.8 ABS :jasne

 

U mnie dziś - nowe żarówki świateł mijania i pozycyjnych w B5. Wystarczy już jazdy z jednym okiem z przodu :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawiony prąd w lewych tylnych drzwiach:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkurzony i zalany pod korek+STP na czyszczenie wtryskow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umyty z drogowego syfu. W końcu jakoś wygląda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony gwint Supersport w bdb pieniądzach :D

myślę że niedługo montaż :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkurzony czarnuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony rozrząd wraz z pompą, zakupiona Wlepa, zakupiony Carbon czarny na plastiki, silniczek spryskiwaczy(jak ktoś chce to mam "stary" do sedana do oddania za free, źle mi sprzedali z jednym króćcem używany 2-3 miesiace) oraz zakupiony nowy panel klimatronik w starym (zaczęły wypadać przyciski wszystkie i wiatraczek zaczął strasznie głośno chodzić), za dwa tygodnie wymiana w/w rzeczy :) pozdro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawiony mikrostyk w tylnej klapie ;) wreszcie powróciła jasność do bagażnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjechał kurier z gwintem :D

Czekam tylko na ładną pogodę i będzie montaż na autko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniony nieszczęsny elektromagnes rozrusznika, jego zwarcie prawie doprowadziło do spłonięcia mojego passata :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatankowany :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwint siedzi już na aucie:D , ale poszujuje klucza do gwintu supersport :D Posiada ktoś na handel??

Od Mts-a będzie pasował taki klucz?? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umyty i wypolerowany...na zabawę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umyty po ok 3 miesiącach niestety wcześniej nie było czasu i zima.

odkurzony.

wymienione całe oświetlenie wnętrza, bagażnik, progi drzwi i postojówki na zimne ledy.

wymienione pióra wycieraczek.

zmienione boczne kierunkowskazy na black clear.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś pól dnia bawiłem się z Oli catch tank,zrobiłem i mam nadzieje ze dolot będzie czysty ;D Po niedzieli zabieram się za ściąganie dechy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobote założona skrzynia DQS 6 biegów dziś wyjazd do pracy 1100 km zobaczymy efekty w spalaniu, a i umyty przy okazji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wspawany nowy elastyczny łącznik układu wydechowego, wspawane na nowo 3 uchwyty od tłumików, zamiast katalizatora zamiennika wspawany kawałek rury

I z zakupów to:

-prawe duże lusterko-anglik do malowania

-lampka wnętrza

-kiera 3-ramienna z poduchą :) Co prawda zwykły plastik ale w lepszym stanie od mojej :) Teraz problem jak ze starej wyciągnąc poduchę, żeby kierownicę zmienić bo jak na razie mi się to nie udało :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

 

- Wymiana pełnego rozrządu (drugi za mojej kadencji),

- Wymiana obu przegubów zewnętrznych,

- Wymiana obu piasty tylnych (jedna strona hałasowała, druga wymieniona profilaktycznie),

- Wymiana oleju silnika, płynu wspomagania, płynu chłodniczego,

- Wymiana pompy wspomagania (stara już nie dawała rady..),

- Wymiana wszystkich filtrów,

- Zastąpienie katalizatora nową wstawką,

 

A pół roku temu pełna regeneracja pompy wtryskowej (zapomniałem napisać :( )

 

.. i więcej grzechów nie pamiętam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności