Skocz do zawartości
Gość adamkrak1

Czy istnieją szczegółowe info nt 1.4 tsi 122KM ?

Rekomendowane odpowiedzi

W salonie do 1.8 tsi powiedzieli, że na ogół 95 wystarczy, ale na polskie warunki to radzą 98... Taaa. Ja tankuję 98 ultimate lub na shellu tą lepszą 95.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem uaktualnić wątek. w tej chwili jest fajna promocja na passaty 1,4tsi - samochody z z grudnia 2011 są dostępne za 87 tyś.

Jak Wasze obecne doświadczenia z tym silnikiem? Czy są jakieś problemy z tą turbiną?

Za podobne pieniądze mam do wyboru Avensis 1,8 147 KM bez turbo.

Skłaniam się na razie ku Pasku. Nie zależy mi na jakimś szarżowaniu, bardziej się liczy dla mnie bezawaryjność.

Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak się sprawuje ten silnik w skrzyni DSG ? widziałem takie zestawienie na allegro i bardzo ciekaw jestem czy ktoś miał przyjemność takim jeździć 1.4 tsi 122KM DSG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Golfa VI 1.4 TSI 122 PS z DSG 7 i chodzi elegancko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów , za niedługo będę posiadaczem nowego passat b7 z silnikiem 1.4 122km. Więc pytanie co do silnika czy ten silnik jest jednostką poprawioną konstrukcyjnie min. chodzi o rozrząd.Czy może już się zacząć martwić nie mając jeszcze samochodu.

Czytałem że nowe konstrukcje to silnika to E211, czy jest to jeszcze CAXA?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez bonzo000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd się biorą Nm? ile ich ma silnik 60 km a ile silnik 120 km? a ile ich będzie miał silnik o mocy 2km?. Pomyśl od czego są zależne Nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam Golfa VI 1.4 TSI 122 PS z DSG 7 i chodzi elegancko...

 

Łańcuch się nie rozciąga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu fanatyk "koni"

Prosty wręcz szkolny przykład : ursus c330, 30KM i 100Nm momentu a to z dwóch litrów pojemności.

Jechałem kiedyś Pontiakiem z roku 80, cztery litry pod maską, zgadnij jaką miał moc.............170 KM, ale za to ponad 300 Nm momentu, można nim było drzewa wyrywać.

Ale "to se ne wrati" duże niewysilone silniki, z dużym zapasem momentu obrotowego niekoniecznie dużą mocą. Niestety ekonomia je zabiła. Życzę każdemu doświadczenia z taką bestią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności