Skocz do zawartości
Gość laszlo

hamulec pulsuje

Rekomendowane odpowiedzi

Gość laszlo

Tak jabym cały czas naciskał i puszczał pedał chamulca tylko dzieje sie to dosyć szybko - raz na sekundę. Na pedale hamulca nic nie wyczuwam. Co to może być ???

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy spokojnym hamowaniu czy jak hamujesz gwałtownie na granicy przyczyepności i działania ABS-u?

 

Jak to pierwsze - to BARDZO krzywe tarcze... jeśli nie, to pompa wspomagania hamulców (strzelam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość laszlo
Przy spokojnym hamowaniu czy jak hamujesz gwałtownie na granicy przyczyepności i działania ABS-u?

 

Jak to pierwsze - to BARDZO krzywe tarcze... jeśli nie, to pompa wspomagania hamulców (strzelam).

 

 

hamuje bardzo delikatnie jadąc np 100 km/h i wyhamowywyje przez 500 metrów i strasznie pulsacyjnie działa hamulec: puszcza/łapie, puszcza/łapie itd aż do wychamowania. Czym mocniej naciskam tym mocniej pulsuje.

 

Tarcze były przetoczone ponieważ były krzywe, klocki tez zostały "zebrane" na równo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jabym cały czas naciskał i puszczał pedał chamulca tylko dzieje sie to dosyć szybko - raz na sekundę. Na pedale chamulca nic nie wyczuwam. Co to może być ???

 

Pozdrawiam

Myslę, ze gdyby były krzywe tarzce hamulcowe to podczas jazdy przy okreslonej prędkości czułbyś silne wibracje na kierownicy. A podczas hamowania "telepało" by wózkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam też problem z pulsowaniem pedału hamulca i nie wiem co może byćtarcze sprawdziłem na czujniku i maja bicie 0.05 a klocki zmieniłem i nie wiem co teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf

Wymień płyn hamulcowy i dobrze odpowietrz agregat ABS-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak odpowietrzyć agregat abs przy włączonym silniku czy na zgaszonym a przekręconym zapłonie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JEDŹ NA ŚCIEŻKĘ DIAGNOSTYCZNĄ I ZOBACZ JAKA JEST OWALIZACJA TARCZ - JA W TWOIM PRZYPADKU RACZEJ BYM OBSTAWIAŁ TARCZE - KRZYWE

 

POZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak mialem w lanosie wymienilem klocki i po klopocie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tak mialem w lanosie wymienilem klocki i po klopocie ;-)

Piotr900 napisał

witam mam też problem z pulsowaniem pedału hamulca i nie wiem co może byćtarcze sprawdziłem na czujniku i maja bicie 0.05 a klocki zmieniłem i nie wiem co teraz.

dlatego przyczyna nie tkwi w klockach a raczej w tarczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslę, ze gdyby były krzywe tarzce hamulcowe to podczas jazdy przy okreslonej prędkości czułbyś silne wibracje na kierownicy. A podczas hamowania "telepało" by wózkiem.

 

krzywe tarcze nie wpływają na "telepanie" podczas jazdy - tylko i to tylko podczas hamowania wyrywa kierownice z rak - szczegolnie z wiekszych predkosci

w tarczach deformuje sie powierzchnia cierna - a nie płaszczyzna mocowania do piasty - czyż nie tak?!:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hamuje bardzo delikatnie jadąc np 100 km/h i wyhamowywyje przez 500 metrów i strasznie pulsacyjnie działa hamulec: puszcza/łapie, puszcza/łapie itd aż do wychamowania. Czym mocniej naciskam tym mocniej pulsuje.

 

Tarcze były przetoczone ponieważ były krzywe, klocki tez zostały "zebrane" na równo

 

to jeszce ktos przetacza tarcze, rowna klocki????-w pegerach ta tak robili

ludzie na milosc boska - nawet nie piszcie takich rzeczy - przeciez to uklad hamulcowy

bezpieczniej wymienic na nowe niz cos tam przetaczac czy rownac

ja bym zrobil sciezke-sprawdzil owalizacje tarcz - ale w/g mnie problem tkwi w tarczach - przetaczanych

normalnie rozwalil mnie ten tekst o rownaniu klockow i toczeniu tarcz:eek:

gratuluje kowalskiej roboty - jestes odwazny - nie rob tak w przyszlosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetaczac tarcze to strata czasu i kasy. jezeli juz raz sie skrzywily to zrobia to ponownie jak tylko dostana temperatury. ja stawiam, ze tarcze sa walniete.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przetaczac tarcze to strata czasu i kasy. jezeli juz raz sie skrzywily to zrobia to ponownie jak tylko dostana temperatury. ja stawiam, ze tarcze sa walniete.

 

Mam to samo, przy hamowaniu z niewielkiej nawet predkosci pulsuje, tak puszcza i hamuje i czuc to ale nie jest to wielkie odksztalcenie. I tu sa schody, mechanik powiedzial ze jak sprawdzal to tarcze sa ok a mi sie wydaje ze sa krzywe, i co?? wymieniac mam czy nie? a moze to jakies lozysko? pisata? A co do tarcze jak zmienic przod to moze od razu wszystie tarcze i klocki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam to samo, podczas nawet delikatnego hamowania trzęsie budą tak jakby łapały i puszczały hamulce, najprawdopodobniej są tego powodem krzywe tarcze, załącze foto jednej z nich jak sie ktoś zna to niech oceni ich stan

b41c7ac2eff0.jpg

073efb4a1271.jpg

040420092263.jpg

040420092264.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam to samo, podczas nawet delikatnego hamowania trzęsie budą tak jakby łapały i puszczały hamulce, najprawdopodobniej są tego powodem krzywe tarcze, załącze foto jednej z nich jak sie ktoś zna to niech oceni ich stan

b41c7ac2eff0.jpg

073efb4a1271.jpg

 

Tu nie chodzi o to czy ktos sie zna czy nie - tak z fotek nie mozna tego ocenic. Jedz do warsztatu to ktos Ci to sprawdzi i pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam to samo, podczas nawet delikatnego hamowania trzęsie budą tak jakby łapały i puszczały hamulce, najprawdopodobniej są tego powodem krzywe tarcze, załącze foto jednej z nich jak sie ktoś zna to niech oceni ich stan

b41c7ac2eff0.jpg

073efb4a1271.jpg

grube jeszcze sa ranty na krawedzach sa ale czy krzywe nikt ci po zdjeciach nie powie !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzęsie budą tak jakby łapały i puszczały hamulce

Na 100% tarcze do wymiany, przerabiałem ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od czego one się tak mogą zwichrować?? Przez ostre hamowania?? Po około roku od kiedy kupiłem paska tak mi się stało i pytam z ciekawości co mógł wyczyniać poprzedni właściciel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności