Skocz do zawartości
Gość donio1987

silnik nie schodzi z obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Nie siedziała w nim może automatyczna skrzynia wcześniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko przepływomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość donio1987

podjade jeszcze gdzieś na diagnostyke powiem co i jak i niech sprawdzaja bo ja za bardzo na tym sie nie znam i mógłbym tylko zaszkodzic. nie ma innego wyjscia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem jest taki, że od czasu do czasu obroty na biegach od 1 do 3 wskakują do 1100. Dopiero kiedy zgaszę auto i odpalę, to objaw zanika. Jednocześnie w sytuacji, kiedy obroty same się zwiększają, auto muli strasznie do ok 1500 obrotów. Przy zmianie biegu na wyższy aż hamuje auto.

 

Komputer stwierdził błąd przepływomierza. Nie wiem, czy na 100%, bo jeszcze go nie wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestes pewny? a to ze kopci to tez moze miec cos z tym wspolnego? pozdrawiam

 

Nikt nie może być pewny niczego na 100%, ale objawy wskazują sondę lambda.

Co zaś do kopcenia - kopci przy odpalaniu na zimnym silniku?

Czy kopci podczas pracy silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok rozumie. tak czy inaczej sonda lambda pojdzie na pierwszy ogien. wczoraj zauwarzylem ze jak przygazyje mu nie pedalem ale linka to silnik zachowuje sie inaczej i jak mocno puszcze linke to obroty chodza idealnie. kopcenie jest wtedy jak z 15 minut pochodzi to wtedy robi sie zadyma. tak samo mialem przy moim poprzednim pasku i wtedy wymienilem uszczelniacze zaworow i bylo juz git. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość donio1987

koledzy mam jeszcze pytanie. co tych problemów z odpaleniem na benzynie to czy moze to byc pompa paliwa. dodam, że wcześniej autem jeździł mój brat i często paliwo było na rezerwie-benzyna była używana do odpalania za każdym razem. pytanie drugie... czy jest jakis sposób żebym sam mógł sprawdzic że przepływomierz jest uszkodzony?? odnosnie tej pompy paliwa dzisiaj zrobiłem eksperyment, a mianowicie przed odpaleniem trzykrotnie przekręciłem kluczyk i cofnąłem go tak aby pompa podała paliwo ( dźwięk jest słyszalny) i dopiero po trzecim razie odpaliłem i zaskoczył za pierwszym razem bez tych prychów dławików i klekotów... czy to może byc objaw zacierającej się pompy paliwa

Edytowane przez donio1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jest jakis sposób żebym sam mógł sprawdzic że przepływomierz jest uszkodzony
Jeżeli masz przepływomierz Boscha to możesz zmierzyć mu rezystancję.Między końcówkami 3 i 4 : 500 do 1000 omów,między końcówkami 2 i 3 rezystancja zmienna w sposób ciągły tzn.powinna się zmieniać jak przesłona zmienia swoje położenie.Przesłona to taka jakby klapka w środku przepływomierza .Powinna się swobodnie poruszać i zamykać .Między końcówkami 1 i 4 możesz sprawdzić czujnik temperatury zasysanego powietrza . Przy 20 stopniach powinien mieć około 2500 omów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mając instalke gazu, nie możesz jeździć na rezerwie benzyny. Paliwa w zbiorniku musi być najmniej 25% objętości, bo zarżniesz pompkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość donio1987

a więc tak ... wczoraj podjechałem do elektromechanika , który wcześniej naprawiał mi kiedys inne auto z lpg. wiem że jest dobry bo w autoryzownej stacji montażu lpg nie mogli naprawic mojego kadeta a on po jednej wizycie stawił go na nogi. powiedziałem co i jak z moim paskiem i co do obrotów to posprawdza osprzęt a co do dziwnego palenia to w ciemno postawił na zacierajacą sie pompke paliwa. dokładnie bede wiedział w piątek to napewno dam znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thorunczyk to jednak byla sonda :) dzisiaj wymienilem i obroty ani drgna. jest super :) dzieki piekne bo zaden mechanik mi nie zaproponowal wymiany sondy. pozdrawiam (a czemu nie moge przyznac pomogl???)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów mam problem z obrotami:/ mam passata z 94 1.8 + lpg jednopunktowy wtrysk problem polega na tym ze w czasie jazdy jak powiedzmy dojezdzam do krzyzówki to wyzucam bieg a on wtedy mi gazuje obroty wchodza na 3\4 tys i powoli spadaja i sie zatrzymuja na 2\1.5 tys. myslałem ze to silnik ale to nie wina tego nie dawno miałem zalozony nowy siliczek krokowy i dalej to samo.Powiedziano mi ze moze byc to wina czujnika temperatury czy to prawda????

mozecie cos poradzic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standard :) U mnie nie pomogła ani podmiana krokowca ani podmiana TPSu, pomógł za to reset ECU i jazda na benzynie autem przez ponad 400km (na samej benzynie) Od roku nic się nie dzieje. silnik krokowy ma tutaj najmniej wspólnego bowiem on otrzymuje informacje od ecu co ma robić a ECU dostaje informacje od wielu czujników - temp. powietrza na zewnątrz, temp silnika, czujnika obrotu wału, czujnika położenia przepustnicy, z sondy lambda itp. Być może ECU się nauczył jakiś dziwnych nawyków i trzeba go nauczyć z powrotem jazdy na benzynie. Jak podpinałem VAGa to nic nie wykazywał, ale jak go przegoniłem na benzynie cały bak to problem ustał. Zauważyłem, że najczęściej kiedyś to się zdarzało jak zima się zbliżała. Na forum golfa twierdzą, że to TPS ale jak mówię podmieniłem go (samą płytkę) być może powinienem całą kompletną przepustnicę z TPSem podmienić i byłaby gitara. Ale jak mówię reset ECU i nauka jazdy na benzynie. Aha czujnik temperatury sprawdzałem u siebie i dział bez zarzutu (opory trzyma wg ksiażki serwisowej), więc to raczej nie to. Być może jak jedna z tych rzeczy "nawala" to tak się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam Paska B3 z 90 roku poj 1,6 benzyna + gaz, ostatnio miałem z nim problem a właściwie mam gdyż nagle podczas jazdy wszedł mi na wysokie obroty i tak trzyma tak na oko około 3 do 4 tysiaków. Silniczek krokowy mam nowy i jest dalej to samo.

Zaobserwowałem iż trzpień z silniczka krokowego wysuwa się na maksa i już tak zostaje po odkręceniu silniczka jest w "miarę normalnie".

Dzisiaj sprawdzałem błędy przez kody błyskowe i wyszło mi 2122 czyli brak sygnału obrotów co może za to odpowiadać ???? czy to będzie potencjometr przepustnicy i czy ktoś wie czy da się to naprawić czy w grę wchodzi tylko wymiana.

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj sprawdzałem błędy przez kody błyskowe i wyszło mi 2122 czyli brak sygnału obrotów co może za to odpowiadać ????

 

Diagnozę robiłeś zapewne na zgaszonym silniku i dlatego wyskoczył ten błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i ja się podepnę pod temat. Przez ostatni tydzień mój passat stał pod chmurką no i pojawił się problem- dzieje się tak zarówna na PB jak i LPG otóż, Dzisiaj go odpalam a on mi wskakuje na 2000 na gazie przełączam na benzynę obroty się normują, przełączam z powrotem na LPG a on na 3000 to znowu daję mu PB i też trzyma te 3000:confused: Przejechałem się, próbowałem go zdusić ale nic miał te 3000 po krótkiej jeździe unormowały się obroty i chodził jak zawsze. Zgasiłem go i odpalam i znowu 3000 znowu się przejechałem i nic nie spadły. Zgasiłem znowu, odpalam i jest ok... Wcześniej też stał kilka dni pod chmurką i zauważyłem w czasie jazdy, że czasami wchodził mi na 2000 trzymał je i spadał później, myślałem, że może linka od gazu się zacina ale to nie to. Czy to może być wina czujnika temperatury? Czy może zawór stabilizacji biegu jałowego w ch... wali? jestem 500km od domu i nie mam miernika żeby sprawdzić rezystancję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam taki problem z moim paskiem 1.8 PB+LPG od tygodnia ma wysokie obroty od 2000 do 3000 tys. ale po odpieciu kostki czyjnika temperatury obroty spadaja do normy(wymieniony czujnik temp. i dalej to samo)próbowałem resetować kompa ale to nic nie daje. prosze o szybką odpowiedz i z góry dziekuje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pasek czasami potrafi po dojechaniu do skrzyżowania trzymać 2000-2500 obr/min,zawsze gdy silnik jest rozgrzany,nie moge dojść dlaczego tak się dzieje i na benzynie i na gazie.wymieniłem filterki, przeczyściłem przepustnice, silniczek krokowy, powymieniałem wężyki podciśnienia i już mi nic do głowy nie przychodzi. Po podłączeniu pod vaga nie ma błędów. Troche głupio jak na skrzyżowaniu silnik wyje i się wszyscy patrzą, co robić???? Poza tym autko chodzi ok. Pomóżcie:dupablada

 

Passat B4

AEK 1,6 102 KM

 

 

 

_scalone

Edytowane przez kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności