Skocz do zawartości
margorz

Turbina - czyszczenie kierownic

Czyścić czy regenerowac tą turbine?  

903 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czyścić czy regenerowac tą turbine?



Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jadąc na czwórce przy około 2700 obrotów samochód blokuje i dostaje muła już na każdym biegu. Po przedmuchaniu auta na autostradzie, dalej to samo...

Jako ciekawostke dodam, że jak przyśpieszam gaz w podłoge na pare sekund, znowu noga z gazu i znowu aż do 4tys obr na 4 biegu to auto nie łapało już muła przez nastepne kilometry. Nawet po zgaszeniu, lecz nastepnego dnia znowu to samo...

 

Jak myślicie? Co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun

Turbo do czyszczenia

Mozna tez sprawdzic zawor n75 i przewody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja je widze :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o regeneracje to polecam warszat w Starym Kisielinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego zdjec nie widac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co jest ze zdjeciami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam inne pytanie, mam turbo dziurę do 3000 tyś, Byłem w kreatorze mocy, chłopaki z tego co pamiętam podnieśli mi moc do 150 KM ze 105. Powyżej 3 tyś naprawdę zaj....ciągnie a do 3 lipa. Nie mam żadnych błędów, Co to może być. czytałem że mogą to być zapieczone kierownice ale wszyscy piszą że wywala błędy a u mnie nic. Silnik 1.9 tdi 105 KM

 

PS: Również nie widzę zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci ciągnie powyżej 3tyś to nie będzie wina kierownic ( dla przypomnienia przy zapieczonych kierownicach komputer wchodzi w tryb awaryjny z błędem 19765 a po zgaszeniu i odpaleniu silnika czasami auto jeździ normalnie), zapewne błędna mapa wgrana, nie dobrana pod Twoje auto, nie działa w prawidłowym zakresie obrotów.Przy zapieczonej kierownicy auto wchodzi w tryb awaryjny i jedziesz max 120km/h.

 

PS co do zdjęć to chyba wina serwera imageshack gdzie stare zdjęcia znikają po jakimś czasie

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie wychodzi błąd i zazwyczaj jest tak że po przekroczeniu 120km/h dopiero wchodzi w tryb awaryjny.

 

U mnie jest tak że nie wchodzi w tryb awaryjny ale dziura jest od 2tys do 2.5tys obrotów. Wcześniej też była przy 3.2 tys obrotów.

 

Jedno pytanie, kto robi wirusa jak jest problem z serią? Z tego co wiem to najpierw powinno się doprowadzić do serii, a później dopiero chip.

 

 

U mnie dziura zniknęła gdy wyjechałem na obwodnicę i przez ok 5km przeciągłem auto na prędkości ok 170.

 

Żeby sprawdzić czy wchodzi w tryb awaryjny to najlepiej pod górkę, wbić czwórkę i pedał do dechy. Przy niesprawności turbiny prawdopodobnie w takim przypadku auto wpadnie w tryb awaryjny i wyłączy się turbina (czytaj, auto straci moc).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo przypadków gdy turbina wchodzi w przeładowanie winny jest PSJ a u kolegi Bundy-era sądząc po opisie zapewne zła mapa.Zresztą zapewne polegająca na wymianie softu bez wcześniejszej hamowni i szczegółowych diagnoz odnośnie kondycji silnika.

 

Memciu napisał

Nie koniecznie wychodzi błąd i zazwyczaj jest tak że po przekroczeniu 120km/h dopiero wchodzi w tryb awaryjny.

 

pokaz mi Memciu gdzie ja to napisałem? Napisałem że w trybie awaryjnym max 120 tyle polecisz.

 

Memciu napisał

U mnie dziura zniknęła gdy wyjechałem na obwodnicę i przez ok 5km przeciągłem auto na prędkości ok 170.

 

To co pisałem wyżej-PSJ:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że PSJ.

Poprzedni właściciel nie wiem czy wogole przekraczał 3 tyś obrotów kiedykolwiek.

 

U mnie nie ma już tego problemu.

 

Napisałem odnośnie do tego:

 

( dla przypomnienia przy zapieczonych kierownicach komputer wchodzi w tryb awaryjny z błędem 19765 a po zgaszeniu i odpaleniu silnika czasami auto jeździ normalnie)

 

Ale mniejsza o to.

 

 

Możliwe że przez wirus turbina przeładowuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zmienna geometria byla juz tak zapieczona ze nawet milimetr nie pracowala. Pozadne czyszczenie, nowe uszczelki i auto odzylo. Cala operacja zajęła na spokojnie 3,5 godzinki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakąś osobe lub warsztat który podejmie się czyszczenia kirowniczek?jestem z okolic będzin/sosnowiec/dabrowa górnicza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem dlaczego u mnie nie wyświetla zdjęć :( a jestem zainteresowany temat- zaczynam mieć podobny problem :niekumam

czy jeszcze gdzieś można znaleźć te zdjęcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Niestety byłem na hamowni podczas chipa bo zawsze tak robią i przed chipem było to samo ale mniej odczuwalna bo słabszy był. Jak znajde wykres z hamowni przed i po to wrzucę. A ten elektrozawór podciśnieniowy powinien cykać? czasami jak podniosę machę a silnik chodzi ewidentnie coś tam cyka ale nie zawsze. Mam już drugi to zobaczę jak bedzie po podmianie. Z tego co ostatnio miałem robione logi turbo dmucha dobrze. Jeden wtrysk podobno mi kuleje ale czy to może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wam, mam pytanie do grzebków znających silnik AFN 110KM. Chodzi mi o wymianę wężyka ciśnieniowego idącego do gruszki od turbosprężarki. Gdzie idzie jego drugi koniec i czy możliwa jest jego wymiana bez kanału? Ułamał się na wejściu gruszki i słaba jest już możliwość jego naciągnięcia.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z gruchy wężyk idzie do do zaworu n75,który powinien być (w b4 tak jest umiejscowiony) w grodzi i tam szukaj.Tak nawiasem spróbuj to połączyć jakaś plastikową,metalową rurką.Może i druciarstwo ale do puki nie będziesz posiadał przewodu na podmianę to powinno się sprawdzić a jak życie pisze scenariusze prowizorki są najlepsze.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie jakiś patent na zacieranie się kierownic ?

Czyściłem turbawke dwa razy i pomogło na ok 2 miesiące za pierwszym razem i teraz tez ok 2 miesięcy i problem powraca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności