Jamnik Zgłoś #1 Napisano 17 Sierpnia 2009 WItam, mam problem tak jak w tytule. Kiedy jadę samochodem (nie ważne na którym biegu) po puszczeniu pedału gazu, samochód jest cały czas na biegu, słychać tarcie, szum, ocieranie etc, samochód cały czas ma załączony bieg, jeśli dodam troszkę gazu tarcie ustaje ustaje. Prosze o pomoc może ktoś miał podobny przypadek z forumowiczów w swoim VW. CO może być przyczyną dodam że problem pojawił się koło tygodnia temu. POzdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #2 Napisano 17 Sierpnia 2009 Obejrzyj te blaszane ekrany przy tarczach z przodu.. ja już dwa razy u siebie je odginałem bo obcierały.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosabelfast Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2009 sprawdz te oslony a jak nie to napisz czy dzieje sie to jak nacisniesz sprzeglo czy jak jedziesz na luzie tez przy przyspieszaniu i zwalnianiu (hamowaniu) wiecej informacji bo tak to ciezko powiedziec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jamnik Zgłoś #4 Napisano 18 Sierpnia 2009 Osłony wydają się oki, tarcie jest słyszalne przy jeżdzie na biegu, przy dowolnej prędkości, tylko wtedy kiedy mam puszczony pedał gazu, po ponownym wciśnięciu pedału gazu tarcie ustaje słyszę pracę silnika. Może macie jeszcze jakieś pomysły, jak nie to jeszcze poczekam i zobaczę co będzie się działo. Mam nadzieję że to nic poważnego, chciaż dźwięk tarcia nie jest przyjemny dla ucha:). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosabelfast Zgłoś #5 Napisano 18 Sierpnia 2009 polosie kreca sie caly czas wiec tarcie slyszal bys non stop czy przyspieszasz czy hamujesz z gazem czy bez to moze byc sprawa poduszek pod silnikiem bo jesli hamujesz silnikiem to chcac nie chcac wychyla sie troszke moze ktoras ruchoma czesc jest z byt blisko i ociera napisz jeszcze czy to bardziej tarcie metal o metal ,plastic moze wydech moze to bardziej stukanie o duzej czestotliwosci a nie tarcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość she Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2011 Witam. Podłączam sie do tematu, mam ten sam problem co autor wątku. Tarcie przypomina ocieranie sie zużytych klocków o tarcze. Problem jednak występuje tylko przy hamowaniu silnikiem, na wszystkich biegach, po dodaniu gazu lub naciśnięciu sprzęgła tarcie ustaje. Poproszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 1 Lutego 2011 Witam.Podłączam sie do tematu, mam ten sam problem co autor wątku. Tarcie przypomina ocieranie sie zużytych klocków o tarcze. Problem jednak występuje tylko przy hamowaniu silnikiem, na wszystkich biegach, po dodaniu gazu lub naciśnięciu sprzęgła tarcie ustaje. Poproszę o pomoc. czyli coś nie tak ze skrzynią lub mechanizmem różnicowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Christopher Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2013 Witam, mam to samo czy ktoś juz to zlokalizował i naprawił, dajcie znać czy to skrzynia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) To i ja przyłącze się do problemu:) u mnie od 40km/h w górę coś szumi,szura:takie ciche(szu,szu,szu). Skrzynia odpada bo gdy rozpędziłem się do 90 i zgasiłem silnik a to nadal szumiało/obcierało.Jest to niezależne od sprzęgła(czy wciśnięte czy nie to nadal coś szumi/obciera. Łożysko w kole było wymieniane rok temu,przeguby raczej odpadają(gumy całe,smar nie wyszedł).Dodam że jest to szuranie/obcieranie a nie wycie itp. Jakieś sugestie? Edytowane 22 Marca 2013 przez 126tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #10 Napisano 23 Marca 2013 To i ja przyłącze się do problemu:) u mnie od 40km/h w górę coś szumi,szura:takie ciche(szu,szu,szu). Skrzynia odpada bo gdy rozpędziłem się do 90 i zgasiłem silnik a to nadal szumiało/obcierało.Jest to niezależne od sprzęgła(czy wciśnięte czy nie to nadal coś szumi/obciera. Łożysko w kole było wymieniane rok temu,przeguby raczej odpadają(gumy całe,smar nie wyszedł).Dodam że jest to szuranie/obcieranie a nie wycie itp. Jakieś sugestie? na poczatek bym zmienil kola i zobaczyl czy to nie wuna opon (pozyczyc od kogos na chwile jak nie masz) ja juz zmienilem na letnie (wiem za wczesnie ) zalozylem jakies chinczyki (kupione za grosze od kolegi bo jemu zostaly z poprzedniego auta) i jest szum jak zimniej tym wiekszy,narazie jestem ciekawy czy jak sie zrobi cieplo to bedzie szum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #11 Napisano 23 Marca 2013 Jest to jakiś trop;) Niestety muszę trochę poczekać bo śniegu u nas z 10cm jest;) Oby to były opony, choć moje są nowe(kupione na ten sezon) Dunlopy i odrazu po zmianie na zimowe tego nie było wiec wydaje mi się ze to nie opona, choć nie zaszkodzi sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2013 I co koledzy wyjaśniło się coś u Was?u mnie dalej bez zmian:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam kolegów;) u mnie było to jednak lozysko w przednim kole po stronie kierowcy. Kupiłem lożysko firmy FAG(idą na pierwszy montaż). Po wymianie jest błoga cisza:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach