sonne1984 Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2009 Witam! Sprawa wygląda następująco: Pasek b3 składak-buda 2,0 benzyna+silnik 1Y (1,9D). Są złe wskazania ilości paliwa-wskaźnik i wstępna pompa paliwa są najprawdopodobniej od beznyny. Czy ktoś może przesłać zdjęcie swojego wskaźnika/pompy od silnika 1Y, która znajduje się w baku? Z góry dziękuję [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #2 Napisano 17 Sierpnia 2009 Baki były chyba takie same. Co oznacza złe wskazanie? Jak źle Ci pokazuje stan paliwa to wyjmij pompę z baku i skalibruj sobie wskaźnik w/g uznania - na boku masz śrubę regulacyjną do tego i dwa znaki w takim kształcie: >< . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonne1984 Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2009 Wskaźnik dokładnie wyczyściłem, myślałem że to przez to, a co do kalibracji to nie wiedziałem o tym. W książce WKŁ są pokazane trzy różne typy wskaźników-stąd wątpliwości i pytanie. Złe wskazanie-jak zaleje do pełna to dopiero po przejechaniu 400km wskazówka zaczyna opadać poniżej 70 litrów, przy wskazaniu 35 litrów w baku znajduje się tylko 20-22 litry. Jak osuszę zbiornik to pokazuje troche powyżej rezerwy. Spróbuję z tą kalibracją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonne1984 Zgłoś #4 Napisano 21 Sierpnia 2009 Co do tej kalibracji to wykręciłem wskaźnik ze zbiornika i nie znalazłem żadnej śruby regulacyjnej. Wskaźnik jest najprostszym z możliwych-smok do zbierania paliwa i pływak do którego przyczepiona jest blaszka jeżdżąca po stykach-tyle, żadnych śrub regulacyjnych-nic więcej. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Bo wskaźnik dalej przekłamuje, dodam że zegary to Motometer 920. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 21 Sierpnia 2009 regulację można wykonać przez odpowiednie nagięcie druta, metodą prób i błędów Na samym wskaźniku po wyjęciu od spodu jest jakaś śrubka, ale nie wiem czy służy do kalibracji czy do czegoś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonne1984 Zgłoś #6 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam! Pojawił siękolejny objaw-po zatankowaniu do pełna wskazówka podnosi się ponad 70 litrów, tzn stoi pionowo-tak jak godzina 12 w zegarku. Wymiękam jużz tym wskażnikiem. Dodam, że po przejechaniu ok. 250 km wskazuje połowę zbiornika, utrzymuje się przez dłuższy czas a potem "sru" do zera. Zimne luty nie wchodzą w grę-wszystko polutowane i wymieniony stabilizator napięcia. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #7 Napisano 24 Grudnia 2009 Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? na forum czytałem, niestety nie mogę tego znaleźć teraz ( wcześniej trafiłem przypadkiem). Było zdjęcie rozebranego licznika i zaznaczona śrubka w liczniku a nie w zbiorniku i też służy do regulacji tyle że samej wskazówki. Podobno można na niej ustawiać jak się chce. Wiec proponuję rozkręcenie licznika i sprawdzenie czy takowa u Ciebie jest i ewentualnie montaż rozkręconego licznika ( bez przedniego panela), wycieczka na stację zalanie do pełna i śrubokrętem ustawienie na 70 litrów. Może jej wtedy przejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 24 Grudnia 2009 Ta regulacja o której mówisz jest w nowszych licznikach z B4 i T4 ("gładkie" czcionki), w B3 niestety nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #9 Napisano 25 Grudnia 2009 Witam mam problem. wskaznik paliwa i temperatury w passku b3 1.8 cl raz dziala raz nie zalezy jak mu sie podoba:) wymienialem juz stabilizator ale to nic nie pomoglo mozecie pomoc prosze o info! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #10 Napisano 25 Grudnia 2009 Owa śrubka znajduję sie również w starszych licznikach, posiadam ori licznik z 1989 i tam mam obie śrubki od wskazówki temp. i paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #11 Napisano 25 Grudnia 2009 Witam mam problem.wskaznik paliwa i temperatury w passku b3 1.8 cl raz dziala raz nie zalezy jak mu sie podoba wymienialem juz stabilizator ale to nic nie pomoglo mozecie pomoc prosze o info! no tutaj kolego w takim razie zaczynałbym od zimnych lutów. Poszukaj na forum lub odwiedź elektryka jeżeli nie wiesz o czym mowa, chyba będzie bezpieczniej, ale do odważnych świat należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #12 Napisano 26 Grudnia 2009 no tutaj kolego w takim razie zaczynałbym od zimnych lutów. Poszukaj na forum lub odwiedź elektryka jeżeli nie wiesz o czym mowa, chyba będzie bezpieczniej, ale do odważnych świat należy dzieki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #13 Napisano 26 Grudnia 2009 u mnie też paliwo dzisiaj "leżało" puknąłem w szybkę i wskaźnik skoczył do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #14 Napisano 29 Grudnia 2009 no tutaj kolego w takim razie zaczynałbym od zimnych lutów. Poszukaj na forum lub odwiedź elektryka jeżeli nie wiesz o czym mowa, chyba będzie bezpieczniej, ale do odważnych świat należy sprawdzilem z lutami wszystko dobrze.. co jeszcze proponujecie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #15 Napisano 29 Grudnia 2009 A przed wstawieniem tego nowego stabilizatora przemierzyłeś go czy aby na pewno podaje prawidłowe napięcie tj:10V ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #16 Napisano 5 Stycznia 2010 A przed wstawieniem tego nowego stabilizatora przemierzyłeś go czy aby na pewno podaje prawidłowe napięcie tj:10V ?Tak stabilizator jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #17 Napisano 16 Stycznia 2010 pomoze ktos????? bardzo prosze bo nie moge sam dojsc do tego co jest z tym wskaznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mayday00 Zgłoś #18 Napisano 26 Stycznia 2010 Dziś pojawił sie dziwny problem w B4 1.8, mianowicie wskaźnik poziomu paliwa po załączeniu zapłonu przekręca sie ponad skale az do oporu, wydając przy tym z siebie taki dość mocny "szum". Po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada, w tym czasie również można słyszeć ten dźwięk. Co proponujecie sprawdzić, a może inaczej, jak proponujecie tymczasowo odłączyć ten wskaźnik, gdzie jest wtyczka na baku. Jako że pogoda nie sprzyja za bardzo naprawie pod chmurką, musze go narazie tylko wyłączyć żeby nie uszkodzić czegoś więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryszardtrzeci3 Zgłoś #19 Napisano 27 Stycznia 2010 Stabilizator 10v zasila wskaźnik poziomu paliwa i temperatury,czy on też dobrze wskazuje.Nie kręć tymi śrubkami przy wskaźnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NeverBackDown Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2010 wie ktos z kad sa zasilane zegary paliwa i tem. w b3???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach