callisto Zgłoś #661 Napisano 29 Grudnia 2015 zacznij od wygłuszenia i radia, pozniej: http://audiophile.pl/caraudiotest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #662 Napisano 4 Stycznia 2016 Mam pytanie dotyczące wyciszania drzwi, czym się różni ta mata http://www.bitmat.pl/pl/p/Mata-bitumiczna-wygluszajaca-miekka-flex-25x50/134 od tej http://www.bitmat.pl/pl/p/AB-25-Mata-wygluszajaca-butylowa-BITMAT-2%2C5-mm-25x50-cm-/293 ? Po zakupie subwoofera nadchodzi czas wyciszenia drzwi bo drgania dają się we znaki. Miałem już kupować tą pierwszą bo w sumie stówka to tragedii nie ma, tylko zauważyłem tą drugą, a jest dwa razy droższa i zastanawia mnie czy jest lepsza. A drugie pytanie to ile tych mat potrzeba do wyciszenia drzwi? Bo co poradnik to wyczytuję inną liczbę i już sam nie wiem. Dodam tylko, że wyciszę tylko pod tapicerką, bo tej blachy do której jest przymocowany mechanizm opuszczania okna nie zamierzam demontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #663 Napisano 4 Stycznia 2016 Ta pierwsza jest na bitumiczna czyli coś na bazie asfaltu i średnio sie nadaje na drzwi. Druga to butyl czyli materiał o wiele lepiej tłumiacy i taką powinieneś zastosować. O wiele lepiej spełnia swoje zadanie ale tez jak widzisz cena wyższa. A co do ilości to przemierz mniej-wiecej powierzcznię drzwi i kup z ok 10%-zapasem. Nalegałbym aby wygłuszyć rónież drzwi od wewnatrz;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
failure Zgłoś #664 Napisano 4 Stycznia 2016 Dodam tylko, że wyciszę tylko pod tapicerką, bo tej blachy do której jest przymocowany mechanizm opuszczania okna nie zamierzam demontować. To prześlij mi tą stówke na konto - zmarnuje ją w lepszy sposób Poszycie w passacie ściąga się w 5 minut. Odkręcasz z boku 3 śruby od zamka, wyciągasz wkład, odczepiasz linkę od klamki no i 10 śrub nasadowych "10tka". Samo wygłuszenie "pod tapicerke" NIC NIE DA. Pamiętaj żeby dobrze odtłuścić powierzchnię i mocno dociskać. Klej się trzyma pod wpływem nadanej siły docisku. Poza tym troszkę zła kolejność. Po prawidłowym wygłuszeniu drzwi może się okazać, że nie potrzebujesz już subwoofera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #665 Napisano 4 Stycznia 2016 Ta pierwsza jest na bitumiczna czyli coś na bazie asfaltu i średnio sie nadaje na drzwi. Największa wada bitumicznych to chyba masa. To jest poprostu ciężkie w wiekszej ilości i oddziaływuje niekorzystnie na drzwi, zawiasy, mocowania. Ja u siebie będę dążył do możliwie najlżejszych rozwiązań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #666 Napisano 5 Stycznia 2016 Największa wada bitumicznych to chyba masa. To jest poprostu ciężkie w wiekszej ilości i oddziaływuje niekorzystnie na drzwi, zawiasy, mocowania. Ja u siebie będę dążył do możliwie najlżejszych rozwiązań. Otóż to! Celne i cenne spostrzeżenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #667 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) No dobra... Może jednak zdejmę tą blachę. :ok No i raczej postawię na matę butylową, dzięki za pomoc A i jeszcze jedno, więc tą blachę od mechanizmu opuszczania okna oklejam z dwóch stron, ale po zdjęciu blachy same drzwi też okleić, tak? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Aleosuza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
failure Zgłoś #668 Napisano 5 Stycznia 2016 Oklejasz drzwi wewnatrz oraz poszycie (blacha na ktorej masz mechanizm) od strony tapicerki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #669 Napisano 5 Stycznia 2016 Jestem oporny na tłumaczenie, przepraszam, ale poszycie czyli tą blachę wystarczy z jednej strony okleić? Od strony tapicerki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matlis Zgłoś #670 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Jestem oporny na tłumaczenie, przepraszam, ale poszycie czyli tą blachę wystarczy z jednej strony okleić? Od strony tapicerki? tak jest. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez matlis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #671 Napisano 5 Stycznia 2016 Dziękuję za obrazową pomoc, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matlis Zgłoś #672 Napisano 5 Stycznia 2016 Dziękuję za obrazową pomoc, pozdrawiam Prosze ja już mam głuszenie za sobą ,a raczej poprawianie po pierwszej nie dokladnej robocie na szybkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #673 Napisano 5 Stycznia 2016 To daj jakieś rady aby nie musieć poprawiać. Co zrobiłeś źle? Ile i jakich płatów zużyłeś na parę drzwi? Ja na dniach zamawiam komplet i będę głuszył. Jestem na etapie wybierania. Kopie neta co jest optymalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
failure Zgłoś #674 Napisano 5 Stycznia 2016 Dam Ci rade, bo też wygłuszałem 2 razy (kasa wpakowana w błoto). Drzwi przed przyklejeniem czegokolwiek muszą LŚNIĆ. Musisz je wyczyścić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną lub dyktą. Absolutnie nie rozpuszczalnikiem. W obecnej porze roku niezbędna jest praca z opalarką. Mata musi całą powierzchnią przylegać do drzwi - nie może być miejsc, gdzie wisi w powietrzu bo jest jakieś zagięcie. Mata nie trzyma się pod wpływem temp. z opalarki, a pod wpływem nacisku. Podczas przyklejania musisz mocno dociskać każdy kawałeczek maty. Ew jak nie czujesz się na siłach to zakład CA u mnie w mieście robi to za 200zł + koszt materiału. 4h i gotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #675 Napisano 5 Stycznia 2016 Konieczna jest opalarka? Czy da radę suszarką? Bo nie wiem czy koniecznie muszę pożyczyć opalarkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matlis Zgłoś #676 Napisano 6 Stycznia 2016 Konieczna jest opalarka? Czy da radę suszarką? Bo nie wiem czy koniecznie muszę pożyczyć opalarkę. da radę szuszarką , trzeba podgrzać lekko matę i jak kolega napisał wyżej musi dolegać w każdym miejscu do blachy. Nie używaj żadnych rolek które są do tego niby stworzone tylko kawałka drewa z płaskim koncem i dobrze ją "ugnieć" w blachę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #677 Napisano 7 Stycznia 2016 Opalarka przydaje się przy matach bitumicznych. Tych opartych na asfalcie, bez aluminium, co pękają i kruszą się po ponad roku. W przypadku butylu nie ma aż takich problemów. Dobrze żeby drzwi lśniły, chodź u mnie były tylko przetarte ręcznikiem papierowym, a po poprawkach które robiłem półtorej roku temu ma drzwi jak z betonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinie Zgłoś #678 Napisano 12 Stycznia 2016 Witam serdecznie.. mam pytanie odnośnie mojego pierwszego zestawu.. mianowicie: wyrwałem w tanich pieniądzach skrzynie Powerbass WB-112.. i teraz chcę skompletować reszte gratów pod tą skrzynie.. I teraz.. jaki wybrać wzmacniacz pod tą skrzynie? 4 kanały? 2 kanały? Mam już straszny mętlik w głowie.. Chodzi mi tylko o podłączenie samej skrzyni.. Do tego oczywiście zestaw kabli.. myślałem nad Powerbass AWK-4 i do tego kondensator Powerbass ASC-2.4 F kombinuje w dobrą stronę? prosiłbym o nakierowanie Radio szału nie robi: Pioneer DEH-2220 UB Głośniki w drzwiach: Signat h16 każde rady są mile widziane.. chcę żeby to w miare grało, nie jestem audiofilem ale badziewia tez nie chce montować pozdraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #679 Napisano 12 Stycznia 2016 Do tego oczywiście zestaw kabli.. myślałem nad Powerbass AWK-4 i do tego kondensator Powerbass ASC-2.4 F Odpuść sobie takie kable, bo to najprawdopodobniej CCA i kondensator również jest zbyteczny. Gotowe zestawy generalnie nie wychodzą tanio. Tu masz zetaw już na przewodach OFC 20mm2: http://www.caraudiosklepy.pl/hollywood-pro-24-zestaw-kabli-ofc-p502.html Najłatwiej kupić nowy przewód spawalniczy, lub szukac używanych przewodów zasilających. Sygnałowe zdecydowanie nowe, lub z pewnych rąk. Tylko firmowe. Wzmacniacz najlepiej 4 kanały i przód wypadałoby podłączyć. Przydałoby się dołożyć do zestawu przedniego zwrotnice C2 i tweetery T5. Radio niestety ma tylko jedną parę wzjść RCA... A to ogranicza możliwości podłączenia całości pod wzmacniacz 4 kanałowy. Polecam zacząć od skompletowania przedniego zestawu i dobrego zasilenia, na końcówce radia nie pokazuje nawet 50% tego co potrafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jolek Zgłoś #680 Napisano 18 Stycznia 2016 Witam, Potrzebuję porady bo mój blisko 10 letni sprzęt zaczął szwankować, posiadam taki subwoofer w systemie BandPass: http://www.carparts.ch/Multimedia/Gehaeuse-Subwoofer/Caliber-Rally-Neon-BandPass-Enclosure-2x10-800W-BC-210-NB::4108.html Niby 2x100RMS więc szukam coś delikatnie mocniejszego, aby nie było wyżyłowane, nie chciałbym też czegoś Top bo nie posiadam takiego budżetu. Napędzałem go wzmaczniaczem Pyle 1000W - który raczej padł. Rozglądam się za nowym wzmacniaczem, i takie są moje typy: http://allegro.pl/sony-xm-n1004-wzmacniacz-4-kanaly-max-1000w-nowosc-i5920313988.html http://allegro.pl/crunch-gpx1000-4-wzmacniacz-4-kanaly-total-1000-w-i4959905674.html Będę wdzięczny też za poradę, bo może jednak wybrać wzmak 2- kanałowy? Do tej porty mój zestaw grał najlepiej jak zmostkowałem kable z głosnika + z + i - z - i wpięte do wzmiacniacza na mostek czyli suma + do + i suma - do -. Będę wdzięczny za wszystkie porady! Pozdrawiam, Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach