Skocz do zawartości
Gość jarek82gdansk

uciekający płyn do wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jarek82gdansk

witam serdecznie,

zacznę od tego że jakiś tydzień temu zaczeło mi strasznie trzeszczeć przy ruszaniu kierwnicą,kiedy sprawdziłem poziom płynu okazało sie ze go praktycznie nie ma.. kupiłem na stacji jakiś tam uniwersalny płyn do wspomagania z uszczelniaczem i praktycznie po dolaniu trzaski ustąpiły- skręca się elegancko.. z tym,że kiedy dzisiaj sprawdziłem dzisiaj poziom płynu (sprawdzałem przy odpalonym aucie) był na minimum a jeszcze tydzien temu kiedy dolałem te 200ml było max, zauważyłem również że osłona jest lekko mokra.. Dodam,że niedawno miałem regenerowaną turbinę i napinacz wymieniany, przed chwilą do nich dzwoniłem mówili że te rzeczy nie mają nic wspólnego z tym układem wspomagania (myślałem że może jakąś opaske nie docisneli). Ostatnio kolega mi się żalił ze też własnie miał taki problem w swojej skodzie i okazało się że przekładnie trzeba było regenerować co go kosztowało bagatela 1200zł-mam nadzieje,że mnie to nie czeka.. jak myślicie co może dolegać mojemu paskowi, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsza rzecza jaka mogles zrobic to dolac uszczelniacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego są takie opcje:

albo cieknie gdzieś przy pompie albo cieknie maglownica co jest bardziej prawdopodobne.

sprawdź sobie czy nie masz wycieków w okolicach drążków kierowniczych przy tych gumowych osłonach magla...

jeśli ubytki są tak znaczne to ja bym stawiał na magiel

koszt regeneracji od 600 do 900 zeta

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisał kasfalt. Samochód na kanał albo do góry i dokładnie sprawdź cały układ kierowniczy. Skoro jest ubytek oleju to wyciek musi być. Tym uszczelniaczem tylko pogorszyłeś. W rezultacie układ będziesz miał rozszczelniony- zalałeś olej mineralny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie można bez kanału

skręcić kołami max w lewą bądź prawą stronę tak, aby drązek był możliwie najbliżej błotnika i zerknąć pod gumową osłonę końcówki magla czy nie sączy się tam olej.u mnie nie było widać zbytnio wycieku ale jak zdjąłem opaskę to trysnęła fontanna oleju więc już było wiadomo o co chodzi.

możesz jeszcze sprawdzić szczelność pompy.

aaa i pamiętaj ze jak będzie chodziła na sucho to szlag ją trafi.będzie hałasowała więc pilnuj na bieżąco stanu oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najgorsza rzecza jaka mogles zrobic to dolac uszczelniacza.
~

a to niby dlaczego?

jeśli mu ubywało to chyba musiała być nieszczelność!

 

Temat już jest w tym dziale!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najgorsza rzecza jaka mogles zrobic to dolac uszczelniacza.

 

chetnie dowiemy sie dlaczego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jak wymienialem pasek klinowy to po zdjeciu starego paska i zalozeniu nowego tak mi buczalo przy skrecaniu i fachowiec mowi ze pompa walnieta, ok wymienilem pompe i zauwazylem ze te kolko na ktorym jest pasek jest krzywe i to rozwala pompe no i ta nowa pompa tez juz jest walnieta lecz jak narazie chodzi i nie mam zamiaru zdejmowa paska bo znowu bede musial wymienic pompe i odrazu te kolko. ale plyn mi nie ucieka moze tam trszke no ale zawsze mam stan a ty kolego mozesz miec to samo tylko ze mozesz miec w gorszym stanie te kolko krzywe i ci ucieka szybko. wiec popatrz na to czy jest dobre bo jak dobre to bedziesz musial sie kolegow podpowiedziami sugerowac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W rezultacie układ będziesz miał rozszczelniony- zalałeś olej mineralny.

 

No a jaki miał zalać ? Przeciez leje się tylko mineralny ! ( napis na zbiorniczku: "nur mineral hydraulicoel")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego @jarek82gdansk ... mialem ten sam problem, schodzil mi tygodniowo "jeden" , zbiorniczek oleju !!!! ... mysle sobie maglownica do wymiany ... ale znajomy ze sklepu powiedzial, sproboj uszczelniacza! Koszt 22 zl!!! po 3 miesiacach!!!! mam zerowy ubytek a wspomaganie dziala bez zarzutu!!! Polecam!!!

 

PS

chcialbym nadmienic ze od czsu uzycia uszczelniacza zrobilem okolo 20000 tys kilometrow! i wspomaganie dziala jak ta lala :)

Edytowane przez Gooderjan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki to uszczelniacz był?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pestrone ... albo jakos tak .. w kazdym razie polecam, wspomaganie dziala a ubytkow zero!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba o Prestone chodzilo ;]

ale to i tak za slabe na wieksze nieszczelnosci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak maglownica jest cała tzn nie ma luzów nie jest skorodowana to kup same uszczelniacze maglownicy i wymień do tego nowy głyn g004.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zobaczcie na daty postów ! Odkopaliście temat sprzed 2,5 roku :).

 

Chyba nikt tak długo nie czekałby na pomoc forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolanie uszczelniacza Prestone nie mialo nic do rozszczelnienia maglownicy.Przekladnie w naszych Paskach maja slabe jakosciowo uszczelniacze teflonowe i to jest przyczyna wyciekow.Poza tym przerobiony plyn wspomagania jest zasyfiony i wszystkie nieszczelnosci wlasnie wychodza po plukaniu i wymianie , ewentualnie samej wymianie lub dolewce np. oryginalnego G 00400 (chyba taki symbol jak dobrze pamietam) lub FEBI.Sa to plyny mineralne bardzo rzadkie ale o odpowiedniej lepkosci.I stad nasze problemy.

 

P.S. Kolega ponizej tez dobrze podpowiada.Zdarza sie ze pada przewod cisnieniowy pompa-maglownica.Traci szczelnosc.

Edytowane przez firol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie miałem to samo , okazało się że mam nieszczelny przewód , który idzie od pompy wspomagania .......... gdzieś tam głęboko do ,,silnika" Sam nie wiem gdzie ! Wiem tylko , że ten przewód jest długi i oryginalny drogo kosztuje !

Ja znalazłem osobę , która załatwiła i zamontowała mi zamiennik !

Połowę tańszy i tak samo działający .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość emischodziez

Witam!

Mam pytanie czy orientujesz się może gdzie można kupić takie uszczelniacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności