zaba141 Zgłoś #101 Napisano 8 Maja 2019 panowie mam pytanie wyminilem sterownik EPB na 3C8 907 801 E ale mam taki problem Cytuj Wednesday,08,May,2019,01:59:56:00007 VCDS Version: Release 18.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.clb Control Module Part Number: 3C8 907 801 E HW: 3C8 907 801 E Component and/or Version: J540 EPB3 VW-15417 0007 Software Coding: 0000057 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 2C57B2B18F0B302A59-8078 4 Faults Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 28 Mileage: 90037 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.26 Time: 01:51:57 Freeze Frame: Voltage: 11.50 V Count: 36 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x1271 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 28 Mileage: 90037 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.26 Time: 01:51:57 Freeze Frame: Voltage: 11.50 V Count: 73 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x1271 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 28 Mileage: 90037 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.26 Time: 01:51:57 Freeze Frame: Voltage: 11.50 V Count: 74 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x1271 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 01315 - Transmission Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 28 Mileage: 90037 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.26 Time: 01:51:57 Freeze Frame: Voltage: 11.50 V Count: 75 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x1271 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #102 Napisano 16 Maja 2019 Dnia 5.10.2018 o 17:43, Matiz4 napisał: prawa wygląda tak wymieniłem sterownik ABS z 109D na 109 AF i Ale wymieniłeś sam sterownik, czy całą pompę przekładałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #103 Napisano 16 Maja 2019 20 minut temu, Albercik napisał: Ale wymieniłeś sam sterownik, czy całą pompę przekładałeś? Sam sterownik wystarczy Miałem na samym początku 109C potem sterownik wymieniłem na 109D żeby mieć tpms, który mi leży bo zmieniłem na 109AF by mieć autohold na zegarach i oczywiście tpms Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #104 Napisano 16 Maja 2019 Moduł hydrauliki chyba we wszystkich 3C0 jest ten sam (TRW440), dopiero 3AA ma inny (TRW450). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #105 Napisano 16 Maja 2019 Moduł elektroniki zawiera zawory. Pytanie czy odkręcając go od pompy nie rozszczelnię układu hamulcowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #106 Napisano 16 Maja 2019 Nie, bo blok elektroniki zawiera tylko elektromagnesy. Trzeba tylko lekko odsunąć pompę. Tak są zbudowane chyba wszystkie obecne pompy ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #107 Napisano 16 Maja 2019 5 minut temu, Albercik napisał: Moduł elektroniki zawiera zawory Tu jest foto takiej pompy po otwarciu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #108 Napisano 16 Maja 2019 No widziałem właśnie i teraz obawiam się, że będę musiał odpowietrzać układ, a nigdy tego jeszcze nie robiłem w takim aucie... 6 minut temu, radekrp90 napisał: Trzeba tylko lekko odsunąć pompę. Co przez to rozumiesz? Odkręcić śruby trzymające całą pompę i przesunąć, ale bez rozpinania przewodów? 7 minut temu, radekrp90 napisał: Nie, bo blok elektroniki zawiera tylko elektromagnesy Achaaaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #109 Napisano 16 Maja 2019 3 minuty temu, Albercik napisał: No widziałem właśnie i teraz obawiam się, że będę musiał odpowietrzać układ, a nigdy tego jeszcze nie robiłem w takim aucie... Co przez to rozumiesz? Odkręcić śruby trzymające całą pompę i przesunąć, ale bez rozpinania przewodów? Ja sam tego nie robiłem ale z tego co pisano tutaj na forum, i z tego co sam przeglądałem w aucie należy odpiąć pompę z tych gumowych uchwytów (chyba) i lekko odsunąć od ścinaki (z przykręconymi przewodami hamulcowymi). Póki co nie planuję zakładać TPMS, więc więcej nie jestem w stanie o tym powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #110 Napisano 16 Maja 2019 Teraz, radekrp90 napisał: Póki co nie planuję zakładać TPMS, więc więcej nie jestem w stanie o tym powiedzieć. A to akurat moja pompa ogarnęła bez grzebania, jedynie kodowanko Korci mnie w ogóle pompa AR, ale to niemal biały kruk jest, a w dodatku ceny są z kosmosu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #111 Napisano 16 Maja 2019 Jak rozumiem pod ACC? To chyba już taniej kupić kolejną pompę z HW25 i próbować modyfikować samemu. Nawet kupując rozlutownicę, programator i VCP wyjdzie taniej niż taka pompa z Allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #112 Napisano 24 Sierpnia 2019 Część, przymierzam się do założenia autohold. Ma ktoś może zdjęcia z pierwszego postu? Dnia 11.08.2009 o 14:42, m3iaz napisał: pin 5 naszego włącznika musimy wlutować do istniejącego przewodu (pin 11) na naszym wtyku sterownika Nie za bardzo to rozumiem? Bo jak się to ma do schematu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #113 Napisano 24 Sierpnia 2019 Piny 7, 4 lub 9, 11 to są piny w sterowniku hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #114 Napisano 24 Sierpnia 2019 Dobra już kumam. W sterowniku pin 11jest zajęty, dlatego trzeba się do niego podpiąć. Reszta idzie normalnie po pinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWL0S Zgłoś #115 Napisano 5 Października 2019 ktoś ogarniał AH w pasku b6 z przyciskami z b7 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #116 Napisano 5 Października 2019 Tak, a co chcesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWL0S Zgłoś #117 Napisano 5 Października 2019 58 minut temu, Wolfe napisał: Tak, a co chcesz? rozpiske pinów do przycisku i jaki zestaw skompletować...dzisiaj sprawdze jaka mam pompe abs...aha i czy po wymianie modulu recznego przycisk recznego bedzie dzialal w obydwie strony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #118 Napisano 5 Października 2019 Na pompie ABS i EPB z B7 będzie działać w obie strony. B6 przycisk AutoHold ---------> B7 Panel Pin1 ----------------------> Pin12 Pin2 ----------------------> Pin11 Pin4 ----------------------> Pin14 Pin5 ----------------------> Pin13 Jeżeli szukasz kompletnej rozpiski na zmianę tunelu na ten z B7 https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWL0S Zgłoś #119 Napisano 5 Października 2019 12 minut temu, Wolfe napisał: Na pompie ABS i EPB z B7 będzie działać w obie strony. B6 przycisk AutoHold ---------> B7 Panel Pin1 ----------------------> Pin12 Pin2 ----------------------> Pin11 Pin4 ----------------------> Pin14 Pin5 ----------------------> Pin13 Jeżeli szukasz kompletnej rozpiski na zmianę tunelu na ten z B7 https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html podziękował panel od b7 już mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #120 Napisano 5 Stycznia 2020 Ma ktoś jeszcze schemat podłączenia pinów do modułu i guzika? Wszystkie obrazy wygasły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach