Skocz do zawartości
m3iaz

[Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam pytanie wyminilem sterownik EPB na 3C8 907 801 E ale mam taki problem 

 

Cytuj

Wednesday,08,May,2019,01:59:56:00007
VCDS Version: Release 18.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 53: Parking Brake       Labels: 5N0-907-801.clb
Control Module Part Number: 3C8 907 801 E    HW: 3C8 907 801 E
  Component and/or Version: J540 EPB3  VW-15417 0007
           Software Coding: 0000057
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 2C57B2B18F0B302A59-8078
4 Faults Found:

00474 - Control Module for Immobilizer 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 90037 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.14.26
                    Time: 01:51:57

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.50 V
                    Count: 36
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x1271
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 90037 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.14.26
                    Time: 01:51:57

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.50 V
                    Count: 73
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x1271
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

01316 - ABS Control Module 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 90037 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.14.26
                    Time: 01:51:57

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.50 V
                    Count: 74
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x1271
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

01315 - Transmission Control Module 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 90037 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.14.26
                    Time: 01:51:57

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.50 V
                    Count: 75
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x1271
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.10.2018 o 17:43, Matiz4 napisał:

prawa wygląda tak wymieniłem sterownik ABS z 109D na 109 AF i

Ale wymieniłeś sam sterownik, czy całą pompę przekładałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Albercik napisał:

Ale wymieniłeś sam sterownik, czy całą pompę przekładałeś?

Sam sterownik wystarczy :) Miałem na samym początku 109C potem sterownik wymieniłem na 109D żeby mieć tpms, który mi leży bo zmieniłem na 109AF by mieć autohold na zegarach i oczywiście tpms :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł hydrauliki chyba we wszystkich 3C0 jest ten sam (TRW440), dopiero 3AA ma inny (TRW450).

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł elektroniki zawiera zawory. Pytanie czy odkręcając go od pompy nie rozszczelnię układu hamulcowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo blok elektroniki zawiera tylko elektromagnesy. Trzeba tylko lekko odsunąć pompę. Tak są zbudowane chyba wszystkie obecne pompy ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Albercik napisał:

Moduł elektroniki zawiera zawory

Tu jest foto takiej pompy po otwarciu:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widziałem właśnie i teraz obawiam się, że będę musiał odpowietrzać układ, a nigdy tego jeszcze nie robiłem w takim aucie...

6 minut temu, radekrp90 napisał:

Trzeba tylko lekko odsunąć pompę.

Co przez to rozumiesz? Odkręcić śruby trzymające całą pompę i przesunąć, ale bez rozpinania przewodów?

 

7 minut temu, radekrp90 napisał:

Nie, bo blok elektroniki zawiera tylko elektromagnesy

Achaaaa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Albercik napisał:

No widziałem właśnie i teraz obawiam się, że będę musiał odpowietrzać układ, a nigdy tego jeszcze nie robiłem w takim aucie...

Co przez to rozumiesz? Odkręcić śruby trzymające całą pompę i przesunąć, ale bez rozpinania przewodów?

Ja sam tego nie robiłem ale z tego co pisano tutaj na forum, i z tego co sam przeglądałem w aucie należy odpiąć pompę z tych gumowych uchwytów (chyba) i lekko odsunąć od ścinaki (z przykręconymi przewodami hamulcowymi).

Póki co nie planuję zakładać TPMS, więc więcej nie jestem w stanie o tym powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, radekrp90 napisał:

Póki co nie planuję zakładać TPMS, więc więcej nie jestem w stanie o tym powiedzieć.

A to akurat moja pompa ogarnęła bez grzebania, jedynie kodowanko ;)

 

Korci mnie w ogóle pompa AR, ale to niemal biały kruk jest, a w dodatku ceny są z kosmosu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem pod ACC? To chyba już taniej kupić kolejną pompę z HW25 i próbować modyfikować samemu. Nawet kupując rozlutownicę, programator i VCP wyjdzie taniej niż taka pompa z Allegro :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część, przymierzam się do założenia autohold. Ma ktoś może zdjęcia z pierwszego postu?

Dnia 11.08.2009 o 14:42, m3iaz napisał:

pin 5 naszego włącznika musimy wlutować do istniejącego przewodu (pin 11) na naszym wtyku sterownika

Nie za bardzo to rozumiem? Bo jak się to ma do schematu?

 

auto_hold2.jpg.c464badc18d33f281747e45c613445ca.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piny 7, 4 lub 9, 11 to są piny w sterowniku hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra już kumam. W sterowniku pin 11jest zajęty, dlatego trzeba się do niego podpiąć. Reszta idzie normalnie po pinach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś ogarniał AH w pasku b6 z przyciskami z b7 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, a co chcesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Wolfe napisał:

Tak, a co chcesz?

rozpiske pinów do przycisku i jaki zestaw skompletować...dzisiaj sprawdze jaka mam pompe abs...aha i czy po wymianie modulu recznego przycisk recznego bedzie dzialal w obydwie strony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pompie ABS i EPB z B7 będzie działać w obie strony.

B6 przycisk AutoHold ---------> B7 Panel

Pin1 ----------------------> Pin12

Pin2 ----------------------> Pin11

Pin4 ----------------------> Pin14 

Pin5 ----------------------> Pin13

Jeżeli szukasz kompletnej rozpiski na zmianę tunelu na ten z B7

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Wolfe napisał:

Na pompie ABS i EPB z B7 będzie działać w obie strony.

B6 przycisk AutoHold ---------> B7 Panel

Pin1 ----------------------> Pin12

Pin2 ----------------------> Pin11

Pin4 ----------------------> Pin14 

Pin5 ----------------------> Pin13

Jeżeli szukasz kompletnej rozpiski na zmianę tunelu na ten z B7

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html

podziękował :D panel od b7 już mam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jeszcze schemat podłączenia pinów do modułu i guzika? Wszystkie obrazy wygasły 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności