Skocz do zawartości
Gość konchio

stuki w zawieszeniu ??

Rekomendowane odpowiedzi

jurand2000 jak ja miałem lekko walniety wahacz, lewy gorny przedni i miałem zdejmowana kiere jeszcze nie wiedzac o tym ze on juz jest walniety to przestawiłem kiere o zombek w lewo i stała prosto :) Po wymianie mam o zombek w prawo :/ I jakoś tak śmiesznie sie czuje jak bym miał koła też nie za bardzo prosto w pionie...ale nie wiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

ok wymienilem:)

 

po lewej stronie zostal tylko jeden ale jest cisza trzyma sie ladnie a po prawej tlucze mi sie chyba srodkowy.

 

ile kosztuje wlasnie ten srodkowy? bo na trw gosc mi powiedzial ze to jest ten najdrozszy :| kosztuje 600pln:|:|:| macie jakies propozycje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy po wymianie wahacza(y) ustawia się zbieżność????

 

Jak najbardziej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka bardzo ogólna uwaga odnośnie zawieszenia w B5.

Pamiętajcie żeby bardzo cyklicznie (nalepiej co 20 tys. km.) wymieniać amortyzatory z przodu i z tyłu. Jeśli tak będziecie robić wahacze nie zużyją się tak szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taka bardzo ogólna uwaga odnośnie zawieszenia w B5.

Pamiętajcie żeby bardzo cyklicznie (nalepiej co 20 tys. km.) wymieniać amortyzatory z przodu i z tyłu. Jeśli tak będziecie robić wahacze nie zużyją się tak szybko.

 

Amortyzatory?! To przecież masakra jeśli chodzi o koszty :D Ja tam nie wymieniam amortyzatorów z przodu póki są dobre i na padające zawieszenie nie narzekam. Jak dotąd wymieniłem jeden wahacz i końcówkę drążka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nolu jeden :D

A kiedy wiesz że amory z przodu są do wymiany ?

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jade na diagnostyczną i sprawdzam sprawność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc apropos stacji diagnostycznych i jakości ich sprawdzania wartości amortyzatorów.

Otóż pojechałem kiedyś na taką, wjechałem na maszynę, która potrzepała i pokazała sprawność amortyzatora na poziomie 70%, kiedy wjechałem na podnośnik i popatrzyłem na amortyzatory to okazało się, że jednego nie ma wogóle (rozleciał się) a drugi wylał i zaraz się rozleci.

Nie mam żadnego zaufania do tego typu sprawdzania !

Niestety.

Uważam, że taniej jest wymienić amortyzatory niż sypiące się wahacze (a kilka ich jest).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rogas

ja mam paska z 98 i na wybojach przy malych predkosciach tez pukalo i byly to dolne wachacze wiec je wymienilem i problem z glowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Gość na serwisie mi tez mówił że jak amory są sprawne w pełni to wachacze dłużej wytrzymują.

Co do wymiany parami to troche mija sie z celem po co wymieniać wszystko jak pada tylko jedno?

To nie amory żeby wymieniac parami.

Tak mi się wydaje, nie trzeba wymieniac wszystkich jak padł np. jeden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eliott231

Zanim wymienicie całe zawieszenie lepiej pojechać do dobrego diagnosty aby stwirdził co tak na prawde jest przyczyną.W moim przypadku stukało na nierównosciach.Myślałem,że wahacze do wymiany.Okazało się,że to tylko łączniki stabilizatorów były wyrobione.koszt jednej szt.36zl.Razem z wymianą 2 szt. 140zł!!! :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona
Okazało się,że to tylko łączniki stabilizatorów były wyrobione

miałem dokładnie to samo - tyle, że diagnosta wskazał na górne wahacze a mój mechanik od razu wiedział, że "poszły" łączniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzeniu

Witam ten sam problem pukanie na nierównosciach więc poszły zamienniki lączników po wymianie okazało się że przy skrecie stuka oczywiscie do wymiany poszedł wahacz

po wymianie jest ok i swietnie się prowadzi pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzielam opinie przedmówców, łacznik to przyczyna nr 1, potem lecą wachacze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pyra

:hyhy: właśnie mam do wymiany wahacz długi-prosty lewy górny .

Pięknie tłucze przy prostej jeżdzie po bruku (200m do mojej hacjendy) a na asfalcie jeszcze cisza.Nasze drogi dobre dla transportera opancerzonego nie dla wielowahaczowego zawieszenia autostradowego :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sopel

Ja mialem fajna jazde ze stukaniem zawieszenia nikt niewiedzial co to jest!Sam doszedlem do tego :D To byll taki motyw: Z przody przy zaciskach od zewnetrznej strony sa takie druty ktore to tzrymaja w kupie ( jak bny troche dociskaj wiec tzreba u siebie dobrze popatzrec i wygjac je prawidlowo np kombinerkami!Po tym mi juz nic niestuka i niepuka w zawieszenia a to naprawde bardzo wkurzalo wrr :/ Kazda nieruwnosc i cos dzwonilo :/ ale jesty juz git :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79

A u mnie zaczęło coś trzeszczeć po myciu silnika.Jak ruszam i hamuję,oraz na wybojach.Co tam trzeba posmarować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sopel

jabol79, O kurka dziwny objaw :/ A okrywales moze alternator przed myciem?Moze tam cos wyplukalo albo przy przeglubach albo przy skrzyni moze byla jakas oslona peknieta i sie dostalo i wyplukalo smar i cos sie przyciera!No niewiem niewiem ronie mozna gdybac niewidzac! A moze sprubuj bardziej zlokalizowac skad to dochodzi dokladniej!Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79

Wydaje mi się że to jakieś gumy.Nawet jak wysiadam z auta to coś tam trzeszczy.Ale bujając nim cisza.Wcześniej miałem Octavie i tam trzeszczały w podobny sposób gumy na łączniakach stabilizatorów,lecz tylko zimą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności