Shewush Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2006 Za każdym razem gdy odleję olej do normalnej ilości po kilku dniach oleju przybywa. Test robię oczywiście po odstaniu oleju a nie od razu po zgaszeniu silnika. Wody prawdopodobnie nie przybywa bo korek nie jest biały od niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2006 a w pojemniku od plynu chlodzacego nie masz tlustych plywajacych plam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2006 Za każdym razem gdy odleję olej do normalnej ilości po kilku dniach oleju przybywa. Test robię oczywiście po odstaniu oleju a nie od razu po zgaszeniu silnika. Wody prawdopodobnie nie przybywa bo korek nie jest biały od niej. u mojego ojca w Volkswagenie LT, taka sytuacja miała miejsce kiedy uszczelka pod głowicą była do wymiany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kilex Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2006 prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2006 a w pojemniku od plynu chlodzacego nie masz tlustych plywajacych plam? nie, płyn mam czysty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2006 prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju a co mozę być przyczyną przedostawania się paliwa do oleju bo tak naprawdę to tylko to biorę pod uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawek Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2006 Paliwo do oleju dostaje się z "lejących" wtryskiwaczy ,a do tego pierścienie muszą być w nienajleprzym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) witam koledzy mam taki objaw że przybywa mi oleju na bagnecie i czy może to być zpowodowane tym że w paliwie jest jakaś ilość ropy bo wlałem właśnie takiego mixa _scalone Edytowane 25 Maja 2010 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2010 witam koledzy mam taki objaw że przybywa mi oleju na bagnecie i czy może to być zpowodowane tym że w paliwie jest jakaś ilość ropy bo wlałem właśnie takiego mixa nie wiem co ty cudujesz ale pewnie masz walnieta uszczelke popatrz czy masz olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodnicy lub czy ci go nie ubywa ! oleju ci nie przybywa tylko cos do niego sie dostaje wiec olej to teraz juz nie olej masz pewnie pod korkiem oleju biala maz nie jezdzij tym autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2010 nic takiego niemam a z wydechu czuć rope Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniu Zgłoś #11 Napisano 26 Maja 2010 Jak ci kopci na bialo to bym najpierw sprawdzil uszczelniacze na pompowtryskiwaczch moga byc przetarte.wystarczy na jednym jedna gumka i juz ropa idzie do oleju,to jest godzinka roboty apotem martw sie wtryskami a na koncu pirscieniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2010 Jak ci kopci na bialo to bym najpierw sprawdzil uszczelniacze na pompowtryskiwaczch moga byc przetarte.wystarczy na jednym jedna gumka i juz ropa idzie do oleju,Fajnie, masz rację, spójrz jaki kolega ma silnik. Widziałeś w silniku benzynowym 1.6 pompowtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2010 Jak ci kopci na bialo to bym najpierw sprawdzil uszczelniacze na pompowtryskiwaczch moga byc przetarte W benzynowcu? w paliwie jest jakaś ilość ropy bo wlałem właśnie takiego mixa Wylej to i zalej go samą benzyną tak jak nakazuje rozsądek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #14 Napisano 26 Maja 2010 (edytowane) a z wydechu czuć ropeA dziwisz się skoro wlałeś miks z ropą? Jaki stosunek był tej ropy do benzyny? Nie wiem czy wiesz jakie są różnice między silnikiem o zapłonie samoczynnym a iskrowym?Może ci troszkę rozjaśnię, spalanie w silniku iskrowym odbywa się od iskry podawanej za pomocą świecy zapłonowej. Zapłon w silniku diesla następuje w wyniku sprężania paliwa (ropy). Spróbuj odpalić benzynę zapałką w jednym naczyniu w drugim odpal ropę. Teraz wyobraź sobie te dwa paliwa zmieszane w silniku benzynowym. To najprostsze wytłumaczenie rosnącego stanu oleju w silniku. Jeśli po wyciągnięciu bagnetu śmierdzi ropą to masz przyczynę. Poza tym sam zapach ropy z wydechu mówi ci że ropa nie jest spalana w silniku iskrowym. W/g mnie musisz wylać to coś co masz w zbiorniku wlać czystej benzyny oraz wymienić olej gdyż ropa nie ma właściwości smarnych a to grozi zatarciem silnika. Edytowane 26 Maja 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2010 witam koledzy mam taki objaw że przybywa mi oleju na bagnecie i czy może to być zpowodowane tym że w paliwie jest jakaś ilość ropy bo wlałem właśnie takiego mixa A tak już poza konkursem, to co Cię powiedz skłoniło do zalania benzyny pomieszanej z ropą? Bo nijak tego nie ogarniam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #16 Napisano 26 Maja 2010 to długa chistoria i niewiedziałem żę to jest taki mixs poprostu załamka zlałem wczoraj wszystko wlałem świerzej wymieniłem filtr paliwa oleju i oczywiście olej no i jeżdziłem dzisiaj niby wszystko w pożądku niekopci niedusi się oleju narazie nieprzybyło ale zrobie ze 100 km i sprawdze mam nadzieje że będzie dobrze ale dalej nierozumiem jak to się dostało do oleju powinno się to spalać w wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #17 Napisano 26 Maja 2010 dalej nierozumiem jak to się dostało do oleju powinno się to spalać w wydechu Ropa nie dopalała się do końca i przedostawała się przez pierścienie tłokowe do skrzyni korbowej i dalej do miski. Bardzo dobry sposób żeby zarżnąć silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 26 Maja 2010 to długa chistoria i niewiedziałem żę to jest taki mixs poprostu załamka zlałem wczoraj wszystko wlałem świerzej wymieniłem filtr paliwa oleju i oczywiście olej no i jeżdziłem dzisiaj niby wszystko w pożądku niekopci niedusi się oleju narazie nieprzybyło ale zrobie ze 100 km i sprawdze mam nadzieje że będzie dobrze ale dalej nierozumiem jak to się dostało do oleju powinno się to spalać w wydechu poprostu nie spala sie nie jest dobra mieszanka i cisnie przez pierscienie do oleju tylko paliwo i powietrze tworza mieszanke dobra i spalla sie do konca a twoj mix musi gdzies sie pewnie wydostac i idzie do oleju uwazaj z takimi experymentami ba z tego bliska droga do remontu silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #19 Napisano 26 Maja 2010 (edytowane) Do tego wszystkiego jeszcze dodam że silnik wysokoprężny by przerobił taki mix, ponieważ diesel od wysokiego ciśnienia zapala się a od niego spalała by się benzyna czyli tzw. podwójne spalanie. Ale z dużą ilością benzyny nie polecam, podobnie jak do silnika z pompowtryskami także nie polecam. A resztę koledzy ci wytłumaczyli. Diesel czyli ropa niestety ma trudności z zapaleniem się od benzyny (brak ciśnienia) i jej nadmiar jest wysyłany w wydech lub po zamknięciu zaworów między pierścieniami dostaje się do silnika powodując tzw. dwa stany oleju czyli warstwę cięższego oleju i warstwę lżejszej ropy. Jak napisał Przemek Bardzo dobry sposób żeby zarżnąć silnik. Edytowane 26 Maja 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kOOgel Zgłoś #20 Napisano 26 Maja 2010 Zapłon w silniku diesla następuje w wyniku sprężania paliwa (ropy). Gwoli ścisłości, sprężane jest powietrze a wtryskiwane paliwo (ropa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach