gm2008ail Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2009 (edytowane) Tak jak w temacie co myślicie o tych amorkach i do tego jakie springi polecacie zależy mi na komforcie i ładnym wyglądzie felgi 18". Proszę o pomoc bo jutro chciałbym zakupić nowe amortyzatory i sprężyny . Przepraszam jeżeli coś zrobiłem nie tak bo to dopiero mój pierwszy topic. Edytowane 21 Lipca 2009 przez gm2008ail Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2009 Do sprężyn -40mm to tylko i wyłączenie Bilstein B8 Sprint ... amorki B6 i B4 są na standardowe sprężyny. Wyobraż sobie że amortyzator przystosowany do standardowej wyskości sprężyny to właśnie B6 i B4 jak wrzucisz do nich sprężnyny -40mm to będą one opracowały jakby auto było caly czas przeładowane i a więć w zakresie do którego nie zostały oryginalnie przystosowane. Producent amorków przecież wie lepiej niż pseudo tunerzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm2008ail Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2009 A co byście mi polecili , jakiś kompromis między komfortem jazdy jak i wyglądem autka , nie zależy mi na właściwościach jezdnych no wiadomo nie wchodzi też w grę żeby się pogorszyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2009 Wstawisz miekkie, niedostosowane do sprężyn amortyzatory to napewno właściwości jezdnę pogorszą się ... auto będzie pływać i przy jeździe po nierównościach nie raz zaryjesz podwoziem. Kompromisem moim zdaniem jest zestaw Eibach Pro System. Przy obniżeniu auta o 30-40mm musi być ono twardsze niż seria inaczej szybko coś rozwalisz jeżdżąc po polskich drogach. Eibach jest królem komfortu jeżeli chodzi o zawieszenia obniżające auto. Jeździłem na różnych setupach w różnych autach i ten zestaw Eibach wypada najlepiej. Auto obniżyło się o 40mm i jest zachowany komfort jazdy. Jeżdżąc spokojnie płynnie wybiera nierówności a przy szybkiej i agresywnej jeździe daje dużo frajdy i zapewnia bezpieczeństwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2009 Jeżdżąc spokojnie płynnie wybiera nierówności a przy szybkiej i agresywnej jeździe daje dużo frajdy i zapewnia bezpieczeństwo. Mam dokładnie identyczne doświadczenia z kompletem Eibacha. Niesamowicie strojona progresja, niespotykana chyba w żadnych innych zestawach konkurencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciu$ Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2009 Tylko eibach swoje kosztuje , z tego co się orientuję Pro Kita można stosować nawet przy seryjnym amortyzatorze, także taki zestaw nawet z tą b6 powinien dawać radę i zachować proporcje między komfortem, a prowadzeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2009 Klika osób jeździ na B6 z Eibachem pro kit. Zastanawiam się czy na serio amorki nie dostają za mocno po tyłku (skoro ludzie tak piszą to coś musi być na rzeczy - z drugiej strony czytałem że B6 z obniżeniem nieprzekraczającym -30mm też się u innych spisuje), narazie przejechałem na takim zawiasie 20kkm i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2009 Kiedys mialem fk kit,tez fajnie wybiera i jest naprawde komfortowy/miekki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach