Skocz do zawartości
gm2008ail

Bilstein B4 plus springi (od -3 do -4) Pomocy !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie co myślicie o tych amorkach i do tego jakie springi polecacie zależy mi na komforcie i ładnym wyglądzie felgi 18". Proszę o pomoc bo jutro chciałbym zakupić nowe amortyzatory i sprężyny . Przepraszam jeżeli coś zrobiłem nie tak bo to dopiero mój pierwszy topic. :P

Edytowane przez gm2008ail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do sprężyn -40mm to tylko i wyłączenie Bilstein B8 Sprint ... amorki B6 i B4 są na standardowe sprężyny. Wyobraż sobie że amortyzator przystosowany do standardowej wyskości sprężyny to właśnie B6 i B4 jak wrzucisz do nich sprężnyny -40mm to będą one opracowały jakby auto było caly czas przeładowane i a więć w zakresie do którego nie zostały oryginalnie przystosowane. Producent amorków przecież wie lepiej niż pseudo tunerzy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co byście mi polecili , jakiś kompromis między komfortem jazdy jak i wyglądem autka , nie zależy mi na właściwościach jezdnych no wiadomo nie wchodzi też w grę żeby się pogorszyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawisz miekkie, niedostosowane do sprężyn amortyzatory to napewno właściwości jezdnę pogorszą się ... auto będzie pływać i przy jeździe po nierównościach nie raz zaryjesz podwoziem. Kompromisem moim zdaniem jest zestaw Eibach Pro System. Przy obniżeniu auta o 30-40mm musi być ono twardsze niż seria inaczej szybko coś rozwalisz jeżdżąc po polskich drogach.

 

Eibach jest królem komfortu jeżeli chodzi o zawieszenia obniżające auto. Jeździłem na różnych setupach w różnych autach i ten zestaw Eibach wypada najlepiej. Auto obniżyło się o 40mm i jest zachowany komfort jazdy. Jeżdżąc spokojnie płynnie wybiera nierówności a przy szybkiej i agresywnej jeździe daje dużo frajdy i zapewnia bezpieczeństwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżdżąc spokojnie płynnie wybiera nierówności a przy szybkiej i agresywnej jeździe daje dużo frajdy i zapewnia bezpieczeństwo.

Mam dokładnie identyczne doświadczenia z kompletem Eibacha. Niesamowicie strojona progresja, niespotykana chyba w żadnych innych zestawach konkurencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko eibach swoje kosztuje :), z tego co się orientuję Pro Kita można stosować nawet przy seryjnym amortyzatorze, także taki zestaw nawet z tą b6 powinien dawać radę i zachować proporcje między komfortem, a prowadzeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klika osób jeździ na B6 z Eibachem pro kit. Zastanawiam się czy na serio amorki nie dostają za mocno po tyłku (skoro ludzie tak piszą to coś musi być na rzeczy - z drugiej strony czytałem że B6 z obniżeniem nieprzekraczającym -30mm też się u innych spisuje), narazie przejechałem na takim zawiasie 20kkm i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem fk kit,tez fajnie wybiera i jest naprawde komfortowy/miekki...:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności