johny x Zgłoś #101 Napisano 31 Sierpnia 2014 Zgrabne ręce i odpowiednie narzędzia to lekarstwo na podmiankę relingów bez zrzucania podsufitki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #102 Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak wygląda mocowanie relingu w B6 po zdjęciu osłony https://www.dropbox.com/sh/izom0unnaaxkw85/AABUE6AiDvLDKe_Xq48f586fa?dl=0 Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez michael230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #103 Napisano 31 Sierpnia 2014 Zgrabne ręce i odpowiednie narzędzia to lekarstwo na podmiankę relingów bez zrzucania podsufitki Proszę cię, powiedz , że żartujesz..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #104 Napisano 31 Sierpnia 2014 A czemu ma żartować? Poluzować trzeba - zdjąć wszystkie rączki i słupki - ale nic więcej. Temat do ogarnięcia w 2 godzinki http://forum.vw-passat.pl/threads/127096-M%C3%B3j-Silberpfeil-pakiet-chrom-skompletowany-)?p=2075273&viewfull=1#post2075273 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #105 Napisano 31 Sierpnia 2014 To pewnie dlatego JonyX jest takim wesołkiem, bo widziałem jak zmieniał bez zrzucania podsufitki Zgrabne ręce i odpowiednie narzędzia to lekarstwo na podmiankę relingów bez zrzucania podsufitki Proszę cię, powiedz , że żartujesz..... Markowi :kumple wymieniałem bez zrzucania , dzielnie mi kibicował/pomagał w tej podmiance . Kilka fotek : http://forum.vw-passat.pl/threads/127096-M%C3%B3j-Silberpfeil-pakiet-chrom-skompletowany-)?p=2075273&viewfull=1#post2075273 Temat do ogarnięcia w 2 godzinki z przerwą na kawę i ciacho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #106 Napisano 31 Sierpnia 2014 z przerwą na kawę i ciachoTak było. A ciacho mega wypas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #107 Napisano 31 Sierpnia 2014 Dziś się przyglądałem relingom i podsufitówce i faktycznie jak dobrze pokombinować można zrobić bez zdejmowania. Tył chyba najłatwiej odkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #108 Napisano 1 Września 2014 Dziś się przyglądałem relingom i podsufitówce i faktycznie jak dobrze pokombinować można zrobić bez zdejmowania. Tył chyba najłatwiej odkręcić. Jeśli jest brudna to nadarza się dobra okazja do wyjęcia i wyprania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #109 Napisano 1 Września 2014 Jeśli jest brudna to nadarza się dobra okazja do wyjęcia i wyprania. Tylko trzeba uważać przy zakładaniu bo można ją jeszcze bardziej ubrudzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misi@k Zgłoś #110 Napisano 1 Września 2014 Poluzować trzeba - zdjąć wszystkie rączki i słupki - ale nic więcej. Temat do ogarnięcia w 2 godzinki potwierdzam :ok sam ogarniałem u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #111 Napisano 5 Stycznia 2015 Panowie czy wymieniał ktoś relingi w B7 z 2012 roku? z czarnych na chromy? chodzi mi o to czy wymiana jest identyczna jak w B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #112 Napisano 5 Stycznia 2015 Panowie czy wymieniał ktoś relingi w B7 z 2012 roku? z czarnych na chromy? chodzi mi o to czy wymiana jest identyczna jak w B6? Tak, bo ten sam samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #113 Napisano 5 Stycznia 2015 .:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pio75 Zgłoś #114 Napisano 5 Stycznia 2015 A mieliście ślady korozji przy otworach do mocowania relingów? U mnie po zdjęciu czarnych relingów (oczywiście bez ściągania podsufitki) ujawniły się burchle przy otworach. Tylko jedna dziura była bez zastrzeżeń , więc doszedł mi dodatkowy koszt przy wymianie relingów - zaprawki u lakiernika. Mam nadzieję ,że to pomoże na jakiś czas bo nie uśmiecha mi się malowanie dachu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #115 Napisano 6 Stycznia 2015 A mieliście ślady korozji przy otworach do mocowania relingów? U mnie po zdjęciu czarnych relingów (oczywiście bez ściągania podsufitki) ujawniły się burchle przy otworach. Tylko jedna dziura była bez zastrzeżeń , więc doszedł mi dodatkowy koszt przy wymianie relingów - zaprawki u lakiernika. Mam nadzieję ,że to pomoże na jakiś czas bo nie uśmiecha mi się malowanie dachu. U mnie to samo purcha aż wychodzi po za reling i nie wygląda to za fajnie, ale drugi raz nie będę zdejmował relingów niech ktoś inny z tym walczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #116 Napisano 22 Kwietnia 2015 Odświeżę temat. Proszę o potwierdzenie że relingi dachowe z B6 pasują w 100% do passata B7. Czy ktoś robił taką podmiankę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #117 Napisano 22 Kwietnia 2015 Odświeżę temat. Proszę o potwierdzenie że relingi dachowe z B6 pasują w 100% do passata B7. Czy ktoś robił taką podmiankę? Był na allegro wystawiony taki przeszczep, więc pasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirenio Zgłoś #118 Napisano 26 Maja 2015 Witam Mam pytanie w sprawie relingów, kupiłem chromowane oraz nowe uszczelki i chcę teraz zamontować. Czy muszę użyć odpowiedniej siły aby przykręcić jej czy tylko na oko, oraz czy dodać jeszcze jakiś klej oprócz uszczelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #119 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) WitamMam pytanie w sprawie relingów, kupiłem chromowane oraz nowe uszczelki i chcę teraz zamontować. Czy muszę użyć odpowiedniej siły aby przykręcić jej czy tylko na oko, oraz czy dodać jeszcze jakiś klej oprócz uszczelek. dokręca się dosyć lekko 23Nm, żadnych klejów itp. Relingi bywają krzywe, uważaj żeby po dokręceniu reling nie dotykały blachy. Edytowane 26 Maja 2015 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #120 Napisano 27 Maja 2015 WitamMam pytanie w sprawie relingów, kupiłem chromowane oraz nowe uszczelki i chcę teraz zamontować. Czy muszę użyć odpowiedniej siły aby przykręcić jej czy tylko na oko, oraz czy dodać jeszcze jakiś klej oprócz uszczelek. Na " oko" nie bo może być za mocno lub za lekko. Jeśli dociśniesz aż do blachy to z czasem zacznie rdzewieć jak przepiłuje lakier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach