Skocz do zawartości
Gość lukaszwaniek

przy wysokich obrotach dymi na biało i pracuje bardzo nirówno.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukaszwaniek

witam

jest to mój pierszy post wiec witam wszystkich.

Ojciec ma paska 1,9 tdi 1Z i dzieje mu sie cos takiego ze gdy przekroczy okolo 4000 obr/min silnik traci moc, zaczyna dymic na biało i pracuja jak by na dwa cylindry. Po wylaczeniu auta i zapaleniu chwile podymi na biało i pracuje normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biały dym - wybór papieża, lub woda w wydechu - uszczelka pod głowicą? :D

Edytowane przez Amanda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość baca.22

Tez tak mysle ze pierwsze co to powinienes sprawdzic uszczelke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam silnik 1Z,i wydaje mi się że przeciąganie go powyżej 4000 obr/min to już zarzynka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszwaniek

ale gdyby to była uszczelka to by cały czas było a po wyłaczeniu silnika popracował troszeczke jeszcze nierówno i teraz jest już normalnie. Czy może być to szwankujący zawór N108 i po wyłaczeniu silnika zaczyna dobrzepracować? Dodam że taka usterka pojawiła sie narazie 2 razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mechanik (specjalizuje się w dieslach) powiedział mi, że jak dymi na biało to wina może leżeć po stronie lejących wtrysków. Też mi poddymiał na biało na wyższych obrotach. Zastosowałem preparat STP do szyszczenia wtrysków (taki dodatek do paliwa) i biały dymek zniknął. Być może też masz jakiś syf we wtryskiwaczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodze sie z przedmówcą to moze być wina wtrysków.Ja miałem podobną sytuacje w Audi B4,mechanik powiedział mi że to wina elektornicznego ssania.I to wymieniłem .Po dwóch dniach było to samo i jak wracałem do domu to mi pierścienie pękły.Trzeba uważac.Przeczyścc sobie to tymi środkami dostępnymi do tych wtrysków i zobacz jak sie zachowuje.To nie musi być usczelka,i raczej nie będzie z tego co mówisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszwaniek

jak sprawdze to napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odgrzewam temat poniewaz mam dokladnie to samo. Przy przegazowaniu na luzie silnik zaczyna tracic obroty, pracuje nierowno a po wylaczeniu dwa kolejne razy bardzo slabo kreci i wogole nie podlapuje obrotow - jakby padalo aku lub rozrusznik mial zaraz wyzionac ducha - zas z rury leci jasny dym. Po odczekaniu kilku minut kreci jak glupi, zapala na dotyk i rowniutko pracuje. Generalnie gdy jade lagodnie, delikatnie przyspieszajac, albo nawet gwaltownie- ale krotko, kilka sekund- to pasek smiga extra; jesli zas chce pogazowac, pojezdzic dynamicznie, z wciskaniem w fotel to po chwili silnik zaczyna sie krztusic.

Zmienilem filtr powietrza, paliwa, nawet przelozylem przeplywowke na identyczny model z innego auta - ciagle to samo. Moze juz ktos to rozgryzl?

pzdrv

bodem

Edytowane przez bodem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak na zimnym silniku tzn gdy odpale przygazuje do"dechy" to silnik zaczyna nie rowno pracowac a nawet potrafi zgasnac, z tego co wiem dzieje sie cos z zaworami , po chwili zaczyna pracowac normlanie, a jak zgasnie to odpali dopiero po chwili

 

Kolega walczyl z tym w golfie 4 wymienil pol silnika i dalej to wystepowalo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest tak na zimnym silniku tzn gdy odpale przygazuje do"dechy"

No rób tak dalej

A panowie wcześniej, objawy typowe dla niedrożnego lub zapowietrzającego się układu paliwowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest tak na zimnym silniku tzn gdy odpale przygazuje do"dechy" to silnik zaczyna nie rowno pracowac a nawet potrafi zgasnac

 

Rób tak dalej, a niedługo w ogóle go nie odpalisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIgdzie nie napisalem ze tak robie, zdazylo sie tak zrobic ze 2 razy i stad wiem ze tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój ma podobnie tylko że wali na biało od zapalenia cały czas ja dam 1500 obrotów to jest biało aż nie szczypie ropą po oczach tak jak by dostawał za dużo paliwa mocy też niema w dodatku miga kontrolka od świec żarowych ja też uwazam że to coś z ukaładem paliwowym zapowietrzony albo nie drożny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wysiadł wtrysk sterujący g 80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności