lukas63 Zgłoś #1 Napisano 5 Września 2006 Nie mam nawiów na szyby. Tak się przedstawia ten problem. Pokrętło nie może wejść na pozycje nr 1 (gdzie ma być normalny nawiew) Jeżeli pokrętło jest na 2 to mam nawiew normalny (powinno być normalny i na nogi) Jeżeli pokrętło jest na 3 to mam nawiew normalny i na nogi (powinno być tylko na nogi) Jeżeli pokrętło jest na 4 to mam nawiew tylko na nogi (powienien być na szyby) Rozkręciłem wszystko I tak to wygląda od środka Jeżeli mam nawiew normalny to wygląda tak: Jeżeli mam nawiew normalny i na nogi to wygląda tak: Jeżeli nawiew tylko na nogi to wygląda tak Na nawiew na szyby nie chce juz wejść Poradźcie coś, bo ja juz nie mam sił. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2006 No na mój prostacki rozum, to głębiej jest problem, a nie przy samych pokrętłach. Od kiedy masz brykę? Od niedawna? Czy raczej juz troche jeździsz i dopiero się to schrzaniło? Coś jest z cięgłami regulacyjnymi klapek - sprawdzałeś? A wcześniej ktoś tam grzebał? Może być tak, ze cały ten panel musisz drugi kupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2006 Dopiero kupiony i dopiero teraz to zauważyłem - czyli był schrzaniony przed zakupem- może gazownicy jak zakładali gaz to coś tu przeskrobali - dzisiaj jeszcze pobawie się z tym, bo wczoraj tylko zajrzałem jak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2006 u mnie było to samo musisz rozebrać cięgna i wyjąć kółko zębate jest roszke kombinacii ale napewno dojdziesz. dolne cięgno ma swój tor tak jak i górne i u mnie było tak ze wyskoczyło z toru i nie pozwalało na przekręcenie dalej pokrętła na nawiew na szyby jeśli nie bedziesz wiedział jak to pisz to podpowiem jak to rozebrać do nagości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SeventhSon Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2006 Mam ten sam problem. Wszystko działa oprócz nawiwu na szybę. Uważam jednak, że to mój błąd, bo ostatnio wymienialem panel sterwania nawiewem i pewnie spadło mi cięgno do nawiewu szyby, albo jest zbyt mało przysunięte do ciągnącego je ramienia. Niestety, jutro dobiorę się do wnętrza i postaram się coś zrobić. Moja rada na teraz: pociągnij za cięgna do sterowania rozdzielaniem nadmuchu, może od razu zdiagnozujesz chorobę, a wtedy daj znać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2006 u mnie było to samo musisz rozebrać cięgna i wyjąć kółko zębate jest roszke kombinacii ale napewno dojdziesz. dolne cięgno ma swój tor tak jak i górne i u mnie było tak ze wyskoczyło z toru i nie pozwalało na przekręcenie dalej pokrętła na nawiew na szybyjeśli nie bedziesz wiedział jak to pisz to podpowiem jak to rozebrać do nagości Mam pytanie jak to zrobić w jakiej kolejności??? Ogólnie musz przękręcić te kółko zębate zaznaczone strzałką Czy muszę zdjąć najpierw linke (strzałka 1) a potem te cięgno (strzałka 2) Nie wiem jak za to się zabrać - może ktoś pomoże?? Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2006 -najpierw zdejmujesz białą osłonke-następnie wszystkie linki odpinasz -potem wyjmujesz cały zestaw pokręteł z samochodu -powoli zdejmij "pajączka"i musisz wyjąć powolutku pokrętło KOLOR SZARY rozpołowić -wówczas już masz wszystko jak na dłoni -zdejmij górne cięgno (oznaczyłeś je jako 2 i wyjmij kółko zębate jak złożyć już chyba nie będę puisał tylko obyś trafił dolnym cięgnem w kanałek gdzie ma sie poruszać. przy okazii posmaruj jakimś tawotem te rowki dla poślizgu miłego rozbierania ps.mi to zajęło jakąś 1h na spokojnie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2006 Troche jestem zakręcony i nie mogę zrozumieć instrukcji Zdjąłem osłone białą i pajączka Na pozycji 1 są te linki - jak czytam musze je zdjąć tylko jak??? czy przadkiem nie odgina się tych blaszek na pozycji 2, żeby zdjęcć te linki?? Bardzo prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie, bo jestem laikiem musisz wyjąć powolutku pokrętło KOLOR SZARY rozpołowić Coś nie widzą tego pokrętła - mógłbyć mi to zaznaczyć na obrazku ?? Z góry raz jeszcze dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Cieslo Zgłoś #9 Napisano 6 Września 2006 Z tego co widzę na zdjęciu, to wydaje mi się, że linka przy zaczepie oznaczonym jako 2 jest źle założona. Wydaje mi się, że pancerz linki powinien kończyć się zaraz za zaczepem a nie tak jak na zdjęciu przy samym ramieniu (no chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2006 Z tego co widzę na zdjęciu, to wydaje mi się, że linka przy zaczepie oznaczonym jako 2 jest źle założona. Wydaje mi się, że pancerz linki powinien kończyć się zaraz za zaczepem a nie tak jak na zdjęciu przy samym ramieniu (no chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi ) dokładnie tak jak piszesz Zdejmij tą blaszke (troszkę do góry i zejdzie) i potem przesuń pancerz tak aby wystawał jakieś 0,5 cm nawet troszkę mniej poza zaczep(ten który zdejmowałeś i ponownie zablokój blaszką.. powinno być wszystko ok tak jak strzałka z X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #11 Napisano 6 Września 2006 JUtro z rana to zrobie i się okaże czy jest dobrze - jak na razie dzięki za wszystkie rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #12 Napisano 7 Września 2006 U mnie była taka sama historia - tylko że linki miałem dobrze powpinane.Zużyły się te kółka ząbate i jedno przeskoczyło względem drugiego o kilka ząbków.Da to się przestawić z powrotem ale i tak kiedyś znowu przeskoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #13 Napisano 7 Września 2006 A więc wszystko już działa. Było to spowodowane tym, że ktoś źle zamontował tą linke górną i przez to cięgło nie chciało dobrze pracować i nie naciągało do końca linki - ktoś maniakalnie chciał przekręcić pokrętłem na siłe i urwał (przerwał) gwint na kole zębatym Skleiłem tam gdzie przerwało i wszystko gra - nawiew na szyby aż furczy Dzięki wszystkim, którzy przyczynili się do tej naprawy Pozdrawiam raz jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #14 Napisano 7 Grudnia 2006 A ja mam inny problem mianowicie wentylator od dmuchawy chodzi mi tylko na 2 i 3 biegu. 1 i 4 nie ma prubowałem juz wszystkiego i nic nawet kupiłem na allegro jakis panel koles twierdził ze jest od passta 95 ale jakas tu kicha po podłaczeniu tego panela tez 2 i 3 bieg działają. Mam pytanie czy to wina tego panela tzn pokretła czy rzczej wentylator padł na tych 1 i 4 biegu. Podpowiedzcie cos bo mi juz rece opadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2006 Biegi 1,2,3,4 to chyba nie sprawy mechaniczne tylko elektryczne - tak gdzieś kiedyś czytałem -ale dokładnie Ci tego nie powiem, bo akurat się nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #16 Napisano 8 Grudnia 2006 A ja mam inny problem mianowicie wentylator od dmuchawy chodzi mi tylko na 2 i 3 biegu. 1 i 4 nie ma prubowałem juz wszystkiego i nic Obroty silnika dmuchawy są regulowane poprzez przepływ prądu przez zespół oporników (na allegro po ~50zł) Ustrojstwo to siedzi gdzieś w kanale wentylacyjnym a na zewnątrz wystaje kostka z 4 (albo 5?) kablami. Jak już to znajdziesz będziesz mógł to przebadać miernikiem i prześwietlić wiązkę przełącznik-oporniki. Stawiał bym na przerwę w tej wiązce albo na samej kostce, bo 4 bieg idzie bezpośrednio (prąd nie przechodzi przez opornik, poza tym chyba trudno go spalić) wymieniłeś włącznik, więc... raczej kable. Pocieszające jest to, że bieg 1 jest nieodczuwalny, a 4 łeb urywa, więc najbardziej potrzebne są 2 i 3 - to w czym problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 12 Grudnia 2006 arkady375, http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=537 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #18 Napisano 19 Grudnia 2006 dzieki koledzy bede sprawdzał jak cos dam znac co wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu Zgłoś #19 Napisano 11 Lutego 2008 witam Miałem podobny problem jak kolega. Zerwana była zembatka od nawiewu na szybe ostatnio sie wkurzyłem i trohe na sile pokreciłem gdy mi szyby zaparowały, efekt połamane pokretło. Na giełdzie kupiłem zały panel od toledo na karteczce pisało ze pasuje prawie do wszystkiego. Kłopot w tym ze inaczej jest rozwiązane pokretło załanczania dmuchawy W paskach pomiedzy pozycją 0 a1 mamy zamykanie dopływu powietrza z zewnącz toledo ma tylylko właczenie dumuchawy. Cała reszta pasuje elegancko. A i chciałem pogratulować VW za sposób zamontowania panelu. Zeby go wyjąć trzeba pół samochodu rozebrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #20 Napisano 13 Lutego 2008 A i chciałem pogratulować VW za sposób zamontowania panelu. Zeby go wyjąć trzeba pół samochodu rozebrać. Jak kilka razy będziesz go już zdejmował to dojdziesz do wprawy - mi to zajmuje teraz to 5 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach