theOne Zgłoś #61 Napisano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Okej chodzi o post "z forum Leona" Czy ty żartujesz w tym momencie? Czy zaszkodziłem Ci w jakiś sposób, albo przypisałem sobie posta? Zaznaczyłem cytatem, że problem nie jest obcy w innych autach VAG-a, żeby było jasne, że nie tylko w VW jest problem. A komentarz tyczył się, że w temacie była mowa o zmianie softa i że to ma pomóc... Co do problemu ja mam najnowszy soft i nic to nie zmieniło. Zresztą zobaczyłem twój post z 22.06 i pisałeś, że problem rozwiązany dzięki nowemu oprogramowaniu. Znów powrót? Mi każą zrobić kilka k. km, potem ew. przyjechać, ale stanęło na tym, że to normalna praca tego silnika.... Ogólnie, to doszło mi też coś takiego co to może być - czasem przy puszczaniu pedału gazu, słyszę takie dziwne hm... skamlenie? (na ileś razy puszczenia gazu, czasem wystąpi np. 3 puszczenia pod rząd z tym dźwiękiem a czasem 1) Raczej przy niższych prędkościach i obrotach, i jak wolniej puszczam pedał gazu, to dźwięk potrafi się przeciągnąć, nie jest to za głośne. Występuje to rzadko, ale codziennie... Oczywiście w serwisie nie było słychać. Nie jest to dźwięki jak w golfach z 1.4 tsi 160hp [ame] [/ame] Przy przyspieszaniu nic nie słychać. W serwisie kazali pojeździć, to też zrobię Edytowane 30 Czerwca 2010 przez theOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #62 Napisano 30 Sierpnia 2012 minęły dwa lata....Panowie jak z waszym szarpaniem?U mnie jest dalej ale wszystko gra. Wczoraj zmieniałem świece i pomyliłem się w ustawieniu przerwy...i co się okazało ze problem szarpania spotęgował się 5 krotnie!.Ale tylko na biegu jałowym. Po ustawieniu katalogowej przerwy tj1mm-1,1mm problem szarpania powrócił do stanu wyjściowego tj od czasu do czasu, delikatnie. Jak jest u Was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #63 Napisano 26 Marca 2014 Witam. Odświeżę troszkę. U mnie to samo. Passat B6 2009r. 1.8TSI BZB, w tej chwili przekroczył 140kkm. Bardzo delikatne szarpnięcia na biegu jałowym. Bardziej wyczuwalne na zimnym silniku. Przy 90' już praktycznie nie do zauważenia, ale są - przypuszczam gdyby siadł ktoś inny to by nie zauważył. Wymieniłem świece, ale to nic nie zmieniło. Poza tym silnik bardzo ładnie chodzi. Pozdrowionka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #64 Napisano 10 Marca 2015 W sumie o nie znalazlem jasnej odpowiedzi wiec troche odgrzewam temat Czytalem na forum skody ze objawy o ktorych piszecie ustapily po 1) czyszczeniu kolektora dolotowego z nadgaru - recznie 2) wymiany wtryskiwaczy 3) czyszczeniu IC (przy okazji) 4) czyszczeniu turbiny Czy ktos stosowal juz takie rozwiazanie w 1.8 TSI tu na forum ? Link do forum skody http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?p=139482#p139482 pozdrawiam M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #65 Napisano 11 Marca 2015 zmień paliwo na 98 oktanów i zastosuj środek do czyszczenia wtrysków i komory spalania tak ze 3 puchy po sobie (jedna na 3/4 - 1 zbiornk) i po 5-6 tankowaniach powinno przejść w zależności jak długo jeździłeś na 95.. ja osobiście co jakiś czas stosuje: http://ex.tunap.com/pl/obszary-dzielalnoci/auto/produkty/p137.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #66 Napisano 11 Marca 2015 zmień paliwo na 98 oktanów i zastosuj środek do czyszczenia wtrysków i komory spalania tak ze 3 puchy po sobie (jedna na 3/4 - 1 zbiornk) i po 5-6 tankowaniach powinno przejść w zależności jak długo jeździłeś na 95..ja osobiście co jakiś czas stosuje: http://ex.tunap.com/pl/obszary-dzielalnoci/auto/produkty/p137.html Niestety w tych silnikach tylko wtryski bo już zaworów i dolotu nie wyczyścisz dodatkiem do benzyny. Ja zrobiłem czyszczenie za pomocą Jet Clean Tronic Liquimoly. Nic nie zmieniło się jeśli chodzi o szarpanie. Delikatne jest nadal. Nie próbowałem dłuższy czas jeździć na 98, może warto przetestować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #67 Napisano 11 Marca 2015 (edytowane) u mnie w CDAA i jeszcze kilku osobą na formu idącym za moją radą pomogło .. podszarpywanie na "luzie" niweluje tylko dobre 98 i kilka płukanek środkiem do wtrysków. http://forum.vw-passat.pl/threads/12917-Wibracje-na-wolnych-obrotach-silnik-benzynowy-turbo/page2 tu masz podobny wątek dotyczący tego samego tylko pod inną nazwą, a w nim link do jeszcze jednego dotyczący tego samego do tego stosuje płukankę przy wymianie oleju i jeżdze na Amsoilu 5w40 co by nie było szlamu na zaworach Edytowane 11 Marca 2015 przez bastek-83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #68 Napisano 11 Marca 2015 Ok też następnym razem zrobię płukanie. Ja używam Motul x-cess 5w40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #69 Napisano 12 Marca 2015 w golfie IV FSI też uzywam motula ale specyfic 5w40 i też jestem bardzo zadowolony, wciąganie oleju zniknęło.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #70 Napisano 13 Marca 2015 No to rozpocząłem testy na verva98 i jakiś ichnim specyfiku do wtryskow za 16PLN. Zdam relacje. M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrykkk Zgłoś #71 Napisano 31 Sierpnia 2015 A co do 2.0 TDI ? Szarpie co raz mocniej - zmieniłem filtr paliwa - mega zasyfiony - skrzepy oleju, ogólnie syf kiła i mogiła- tankuje tylko Verve ON na orlenie - na chwile po wymianie filtra ustało a teraz znowu wróciło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach