przemo81 Zgłoś #1 Napisano 16 Lipca 2009 Witam, jaki proponujecie kupić: - nowy, zamiennik oczywiście za ok. 80 zł, z gwarancją 12 m-cy, czy - używany oryginalny Bosch też za ok. 80 - 100 zł z gwarancją rozruchową. Czy ktoś kupował może zamiennik i może wypowiedzieć się na temat jakości tego elementu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #2 Napisano 16 Lipca 2009 Według mnie nie ma co kupować używanego . Bo szwagier wymieniał u siebie na używany i pochodził mu pół roku . No ale podobno nowy Boscha kosztuje trochę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #3 Napisano 16 Lipca 2009 Kupiłem podróbkę z Allegro i już dwa latka chodzi OK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #4 Napisano 16 Lipca 2009 zgadzam się ,będzie podróbka pracowała długi czas ale ma zupełnie inną charakterystyke tej pracy niż orginał.niestety:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #5 Napisano 16 Lipca 2009 ale ma zupełnie inną charakterystyke tej pracy niż orginał.niest co masz na myśli? będzie inne zachowanie silnika? Jeśli tak, to w jakich okolicznościach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2009 A co tam może być za charakterystyka? - toż to jest tylko silniczek, a sterowany jest przez ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #7 Napisano 17 Lipca 2009 chodzi mi o to że nie orginalne silniczki krokowe inaczej się zachowują niz firmówki. nie przeszkadza to w eksploatacji auta,wszusto jest oki tylko np po dodaniu gazu na biegu jałowym wolniej wracają do obrotów na które są ustawione:p kumacie o co mi chodzi??no,to git.ide spać:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #8 Napisano 17 Lipca 2009 (edytowane) chodzi mi o to że nie orginalne silniczki krokowe inaczej się zachowują niz firmówki. nie przeszkadza to w eksploatacji auta,wszusto jest oki tylko np po dodaniu gazu na biegu jałowym wolniej wracają do obrotów na które są ustawione:p kumacie o co mi chodzi??no,to git.ide spać:635: Miałem do czynienia z trzema silnikami krokowymi od różnych producentów. Najgorszy to był SKV (zdaje się), miał duze opory pracy, aż wkoncu wytopiło sie w nim takie sprzęgiełko, silnik brzęczał, przekładnia slimakowa nie chodziła. Używane oryginały Boscha są tak zużyte, że założenie takiego to Toto-Lotek, a nowy kosztuje sporo. Ja kupiłem Getza na Allegro, jest bardzo szybki i nie mam póki co żadnych problemów: http://www.allegro.pl/item667489400_silnik_krokowy_vw_golf_iii_polo_audi_80_0132008601.html Widziałem jeszcze taki: http://www.pompapaliwa.pl/?129,silnik-krokowy-citroen-berlingo-saxo-silniczek-0132008601 Zawsze należy zwrócić uwagę na nr vag. Powodzenia. Edytowane 17 Lipca 2009 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #9 Napisano 17 Lipca 2009 Witam.Ja swojego czasu kupiłem zamiennik na Alegro i padł dosłownie po paru miesiacach ,moze trafił mi się jakiś felerny ,cena była atrakcyjna bo 90 zeta ,wlaśnie zastanawiam się nad kupnem tego GETZA ,bo to co miałem to była totalna porażka .PozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach