zdun_VW Zgłoś #21 Napisano 19 Lipca 2009 Dla spodziewających się cudów od razu mówię: te heble także potrafią spuchnąć Już obiecywali nam cudy w Polsce, więc jestem przygotowany na takie rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #22 Napisano 19 Lipca 2009 Pewnie, że potrafią ale nie w takim tempie jak te pełne Pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #23 Napisano 30 Lipca 2009 to ja mam male pytanko. czy przednie pelne tarcze mozna pozniej zalozyc na tyl??? czy beda pasowaly. czy na tyle jest inny wymiar. pytam tylko profilaktycznie. czy po wymianie sprzedac odrazu te tarcze czy zostawic sobie na podmianke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 30 Lipca 2009 Nie wejdą żadnym sposobem na tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #25 Napisano 11 Sierpnia 2009 Super opis. Oczywiscie po przeczytaniu posta od razu zmieniłem pełne tarcze na wentylowane:) Bo pełne juz dwa razu przetaczałem i co chwilke sie krzywiły:) Tarcze równiez kupilem firmy MIKODA, ale najwiecej miałem problemów z kupnem jarzma w Gdańsku. Jak telefonicznie pytałem po szrotach to mówili ze cięzko dostać. Ale jak osobiście pojechałem i powiedzialem żeby mi pokazal zacisk od wentylowanych to okazalo sie że jarzma były poprzykręcane. Osobiście musiałem sobie odkręcić i zapłaciłem po 25zł sztuka. A reszta tak jak pisałeś plug&pray (włóż i módl się żeby działało). Oczywiscie wszystko działa i jestem mega zadowolony ze zmiany. Może dlatego że w końcu sie nie martwię że jak mocniej parę razy depnę to znowu skrzywie tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #26 Napisano 16 Sierpnia 2009 (edytowane) Ile płaciłeś za tarczę Mikoda Ja chcę kupić Brembo, ale jedna wentylowana kosztuje prawie tyle samo co kpl. zwykłych A jakie są wymiary tych tarcz wentylowanych Edytowane 16 Sierpnia 2009 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #27 Napisano 16 Sierpnia 2009 Mikoda kosztuje 59 złoty. Ja kupiłem dokładnie te http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=8704 Odnośnie Brembo, to gdzieś wyczytałem (nie wiem ile w tym prawdy) ze Mikoda robiła/robi tarcze dla Brembo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #28 Napisano 17 Sierpnia 2009 A ja za tarcze Mikoda + klocki jakies tam + przesyłka zapłacilem 180zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flame3 Zgłoś #29 Napisano 3 Października 2009 Witam! chciałbym zamontowac w 1.9 tdi 1Z 1994 rok tarcze wentylowane i klocki. Bazuję na katalogu intercars. Jakie tarcze wentylowane mam kupic? do vr6 czy do passat od roku 1995 wzwyż? tak samo klocki mam kupic 16 mm tak? a jak jest z tym jarzmem? ma byc od vr6 tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #30 Napisano 3 Października 2009 Tarcze musisz kupić od tdi, bo vr6 ma 5 śrub. Co do jarzma to musisz kupić do tarcz wentylowanych niekoniecznie od vr6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #31 Napisano 4 Października 2009 Nie kupuj nic od VR6, bo tak jak kolega pisze ma na 5 śrub, a po drugie chyba są większe, o ile się nie mylę. Szukaj normalnie jarzma na tarcze wentylowane, a tarcze i klocki w sklepie kupisz do swojego modelu, tylko powiesz, że wentylowane. Też mam 1Z i u mnie w standardzie są przednie tarcze wentylowane, a z tyłu też tylko pełne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flame3 Zgłoś #32 Napisano 6 Grudnia 2009 Ja na nieszczęście mam przód tarcze pełne a tył bębny :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2009 Czym lub jak zaatakować dolną śrubę jarzma Tak się zapiekła kur*a jedna, ze za cholerę nie chce ruszyć Górną odkręciłem w myśl zasady - "nic na siłę wszystko młotkiem" i napier****łem w klucz aż puściła. Przy dolnej ta metoda niestety zawodzi ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 20 Grudnia 2009 No cóż, u mnie z prawej strony śruby poszły gładko, z lewej górna jako tako a dolna jak u Ciebie. Przyda się zestaw do trepanacji czaszki - klucz, deska, młotek i wd40. Ja napie..m w klucz przez deseczkę żeby zrobił pół obrotu, potem trochę w tył i znów w przód. Bałem się o gwint ale zarówno na śrubie jak w zwrotnicy nie ma uszczerbków. Także napieprzanie i cierpliwość, noo albo pneumat ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ---------- Aha jeśli w ogóle nie możesz jej ruszyć, to musisz przywalić jej młotkiem w łeb, tylko tak żeby nie uszkodzić wieńca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #35 Napisano 20 Grudnia 2009 Zdun, tak jak Ormo pisze zalej obficie WD-kiem i zostaw na kilka godzin, poźniej klucz oczkowy, odpowiednio długa rurka i nie ma uja we wsi zeby nie odkręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Knapciu Zgłoś #36 Napisano 20 Grudnia 2009 jak chłopaki powyzej zalej wd (nie musisz czekac kilka H wystarczy z 3-4 min) poklep młotkiem po głowce śruby klucz nasadka dłuższa rura i jazda. TYLKO PAMIETAJ. nie szarp energicznie tylko się zaprzyj i ciągnij ale popuści, jak bedziesz szarpał mozesz zerwac srube Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #37 Napisano 20 Grudnia 2009 nie musisz czekac kilka H wystarczy z 3-4 min Ja wiem, że WD-ek jest środkiem silnie penetrującym ale w żeby w ciągu 5 minut pomogło, to bym się kłócił. Jak odkręcałem nakrętki od kolektora wydechowego to puściły dopiero po zalaniu WD-kiem na drugi dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #38 Napisano 26 Grudnia 2009 Wpadł mi do głowy taki głupi pomysł żeby opalarką tą śrubę nagrzać WD-40 lałem, ale może za mało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #39 Napisano 26 Grudnia 2009 a jak długą rurkę założyłeś na klucz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #40 Napisano 26 Grudnia 2009 a jak długą rurkę założyłeś na klucz? za pierwszym razem żadnej. bo nie wpadłem na ten pomysł. Drugiego razu nie było, bo nie chce mi się na razie, ale rurkę już znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach