Gość Adamus Zgłoś #1 Napisano 15 Lipca 2009 (edytowane) Założenie klimatyzacji w Passacie b4 - dużo jest roboty? Edytowane 22 Maja 2017 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 15 Lipca 2009 Tyle co w B3 a duzzzo mniej niz w B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adamus Zgłoś #3 Napisano 15 Lipca 2009 (edytowane) Passat B4 90koni rok 1994 rok. Mam okazje kupić panel sterowania (klimatronik) . Wiem że trzeba chłodnice kupić. Żeby zamontować trzeba dużo przeróbek? Edytowane 15 Lipca 2009 przez Adamus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #4 Napisano 15 Lipca 2009 Passat B4 90koni rok 1994 rok. Mam okazje kupić panel sterowania (klimatronik) . Wiem że trzeba chłodnice kupić. Żeby zamontować trzeba dużo przeróbek? panel od climatronica i chłodnica to tylko czubek góry Jest na forum temat, gdzie jest opisane dokładnie co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacek Zgłoś #5 Napisano 15 Lipca 2009 Zupełnie nie opłacalny biznes, masakryczne dużo przeróbek i masa pieniążków. Dużo, Dużo lepszym rozwiązaniem jest porostu sprzedaż tego auta i kupno takiego z fabryczna klimą. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #6 Napisano 15 Lipca 2009 Żeby założyć klimke w b-4 to musisz conajmniej zainwestować 4,5tyś.same chłodnice to koszt około 1,500 kompresor około 800 łapa do silnika 500 nagrzewnica około 600 stówek (tronic)instalacja cała pod klime około 400,a gdzie przewody do kompresora i cała robota.Za robocizne nie taniej niż 600 pln.za drobi gips do tego auta,a pozatym dostać dobre części to już historia.Pozdrawiam Darek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #7 Napisano 15 Lipca 2009 Kompletne klimatyzacje chodza na allegro w granicach 1000zl.Wymienic osuszacz, bo trzeba, reszte mozna zalozyc uzywana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posio Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2009 kolego darek, te ceny ktore podales to ceny za nowe orginalne czesci..? Bo chlodnica z klimy do b3 to koszt okolo 400zl, ale nie orginal oczywiscie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #9 Napisano 15 Lipca 2009 to co mają na allegro to ja bym tego nie chciał za darmo do b-4 to już są stare roczniki wiem co mówię bo siedzę w klimie,a na pewno nie bawił bym się w używki. http://www.auto-klimatyzacja.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #10 Napisano 16 Lipca 2009 Wsadziłem kilka używek i śmigają, tania chłodnica z allegro jezdzi w moim pasku juz 4 sezon więc pozostawie to co napisałeś bez komentaża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2009 (edytowane) Mając trochę samozaparcia, wiedzy, narzędzi no i złotówek zamontujesz klimę bez większego problemu Najważniejsze to żeby kupić komplet i koniecznie z wiązkami i przekaźnikami, żeby potem nie drutować. Potrzebujesz kompresor, wspornik kompresora, napinacz paska (jeśli nie masz), oczywiście pasek, rurki, skraplacz, osuszacz (nowy najlepiej), parownik i całą obudowę z klapami, cięgłami i wentylatorem, panel sterujący, wiązki elektryczne, przekaźnik, ~1,7 kg czynnika z tego co pamiętam to w B3 trzeba było dorobić uchwyty na skraplacz z jakiś płaskowników, wywiercić dziurki w ścianie grodziowej a reszta już bez rzeźby. Jak euro stało trochę niżej, to opłacało się kupić komplecik na ebayu niemieckim, chodziły w przeliczeniu po 300-400 zł. search > "klimaanlage 35i" Edytowane 16 Lipca 2009 przez ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2009 I koło pasowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posio Zgłoś #13 Napisano 16 Lipca 2009 No wlasnie to co kolega pisze to zostawic bez komentarza... Starsze passaty sa lepsze od tych nowych... Ja tez sie zastanawiam, czy nie zalozyc klimy do mojej b4, ale narazie nie mam zbytnio czasu na zrobienie tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adamus Zgłoś #14 Napisano 16 Lipca 2009 Dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #15 Napisano 16 Lipca 2009 Najlepiej jak kupisz komplet od takiego silnika do jakiego będzie montowane (choć i tu mogą kryć się 'niespodzianki') Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2009 Niespodzianki h... by je ...... koło pasowe nie podchodzi z 16v bo tam pasek o 5 mm szerszy, diaksem dziure sie kiepsko wycina i po h... jest circt x + jak idzie + z 15 i 30 do climatronica. Wystarczy zmienić olej z minerała na syntetyc i już śmiga na nowym czynniku klima mimo starego zaworu rozprężnego no i oringi powkładać zielone a i szpilki na termostacie są inne i najlepiej zmienić pompe wody bo 60 zł to nie wydatek a w trasie taka przyjemnośc i tysiaka szarpnie KOXI potwierdzi. Osuszacz bangla jak sie dziure na niego wytnie i bez względu na wersję czekają na niego kołki plastikowe tylko o sygnały zawadza Elektryka to pikuś i h.... wielki wypinasz kostke zieloną z bezpieczników wpinasz nową podpinasz + do aku i łączysz sie z instalacją auta koło akumlatora coś jeszcze ktoś chce wiedzieć dwa piwa po 15 godzinach pracy i mojawiedza mnie przeraża i wkurwiają mnie ffachowcy nigdy nie zaprowadziłem auta do warsztatu i nie zaprowadze bo nikt nie bedzie sie na nim uczył aaa co do diesli to rozbierałem pompe boscha na uszczelnienia i lucasa na łożyska i poskładałemi auta jezdzą a wszystko robie w stodole żeby jasne było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2009 dwa piwa po 15 godzinach pracy i mojawiedza mnie przeraża Chyba tych piw było nieco więcej, bo kolega coś nieskładnie i dosyć chaotycznie się wypowiada (aczkolwiek jak się to zrozumie to ma to sens ) Duużo zależy od jakiego silnika się kupuje i do jakiego "wklada" - to nie tylko koła pasowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rZuczek Zgłoś #18 Napisano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam serdecznie! Za namową brata kupiłem Passata w bardzo dobrym stanie Jedyną "wadą" był brak klimy. Po upalnym czerwcu i zaliczeniu kilku koreczków na E40 szala goryczy się przelała Brat znalazł na allegro "zestaw klimy manualnej do B4" za 1000zł. Specjalista, który go sprzedawał za włożenie policzył 500zł, do tego 300zł za nową chłodnicę (tą mniejszą) i 100zł za "nabicie". Wyszła spora sumka... z drugiej strony, teraz moje autko jest idealne Auto oddałem rano (9), po południu (16) dostałem wiadomość, że trzeba było czekać na dostarczenie nowej chłodnicy, instalacja jest szczelna (nabicie w serwisie klimatyzacji się udało), ale coś jest nie tak z elektroniką. Okazało się, że jakiś czujnik był uszkodzony. Na drugi dzień w południe auto było gotowe do odbioru. Instalacja miała trwać jeden dzień, trwała troszkę dłużej. Podobno nie była to pierwsza klima zakładana przez tego człowieka. Zrobiłem już ze 2000km i na razie wszystko działa jak w zegarku. Podsumowując: Warto! Mimo solennych zapewnień allegrowiczów, że używany "zestaw" jest na 100% sprawny i kompletny, zawsze się może zdarzyć, że coś nie zabangla. Auto wymaga sporej demolki - cała deska rozdzielcza plus układ chłodzenia. Wymontowanie starych części i włożenie nowych przez człowieka z doświadczeniem trwało "dniówkę" Pozdrawiam! Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez rZuczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #19 Napisano 24 Sierpnia 2009 policzył 500zł włożenie nowych przez człowieka z doświadczeniem trwało "dniówkę" Miałeś fart, trafiłeś na fachowca...naprawdę jest przy tym masa roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #20 Napisano 25 Sierpnia 2009 Specjalista, który go sprzedawał za włożenie policzył 500zł, do tego 300zł za nową chłodnicę (tą mniejszą) i 100zł za "nabicie". Wyszła spora sumka... z drugiej strony, teraz moje autko jest idealne a możesz dać namiary bo komuś mogą się przydać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach