wojta Zgłoś #41 Napisano 26 Kwietnia 2010 no to grubo sobie poszlem moze cos z wtryskiem a jezeli to dwu masza to napewno jest mozliwosc tego sprawdzenia ale kolega nie pisze nic o problemach przy hamowaniu silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #42 Napisano 27 Kwietnia 2010 odświeżam..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #43 Napisano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Co może być przyczyną poszarpywania w chwili, gdy samochód jedzie ze stałą prędkością w okolicach 2000obr/min. --------------------------------------------------------------------------------- podłączm się z identycznym objawem, to poszarpywanie tak jakby wyczuwalne jest na pedale gazu i tak jakby pod nogami pod podłogą, oczywiście to może być mylne i niesione, ale u mnie delikatnie rzuca pedałem tak jak abs na hamulcowym, zauważyłem jeszcze jeden objaw: zawsze z rana jak odpalę auto i jadę 300m do ulicy to nie mam wogóle kopa, gaz na podłodze a auto jedzie jak ślimak, dopiero po przejechaniu 600-1000m wszystko mija i jest już cały dzień OK. Autko pali ładnie od kopa czy zimne czy rozgrzane. Wyprzedza miodzio, cicho i równo pracuje - wymieniony rozrząd - wymienione paski klinowe - wymieniona pompa wodna - nówka aku centry (miesiąc w autku) - wymieniona oliwka Castrol Edge 5W30/507.00 (takim szkop zalewał) - wymieniony filtr oleju - wymienione filtry powietrza oraz kabinowy poza tym żadnych innych niepokojących objawów, autko sie wkręca i ciśnie tak jak jego pan sobie życzy :-) Ma ktos pomysła ? co to za diabelstwo z tym poszarpywaniem ?? Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez unperson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #44 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Sprawdzalem dziś co i jak z tym szarpaniem no i z włączoną klimatyzacją mogę powiedzieć, że odczuwanie mniej szarpie. Nie jest to raczej rozwiązanie zagadki, ale może naprowadzi na jakiś trop Edytowane 6 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #45 Napisano 8 Maja 2010 z włączoną klimatyzacjąmogę powiedzieć, że odczuwanie mniej szarpie. uwazam, że to w 100% Twoje złudzenie, to poszarpywanie nie ma najmniejszego związku z klimą (bo niby jakim cudem) ... jak będziesz po jakis testach na hamowni lub podobnych to daj znać. VAG błędów nie widzi, obawiam się że to jednak koło dwumasowe (kaska pęknie nie mała) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #46 Napisano 8 Maja 2010 Myślę że turbinka sie zawiesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #47 Napisano 8 Maja 2010 uwazam, że to w 100% Twoje złudzenie, to poszarpywanie nie ma najmniejszego związku z klimą (bo niby jakim cudem) ... jak będziesz po jakis testach na hamowni lub podobnych to daj znać. VAG błędów nie widzi, obawiam się że to jednak koło dwumasowe (kaska pęknie nie mała) Myślę, że nie do końca jest jak mówisz, że nie ma to żadnego związku. Klima daje obciążenie i to spore a więc przejmuje trochę z tych poszarpywań z silnika. Jeśli to koło dwumasowe to tym bardziej klima może tłumić drgania silnika które wtedy nie wzbudzają tak dwumasy. Jeśli to by była wina luzów w skrzyni to zgadzam się - wtedy klima raczej nie miałaby nic do rzeczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #48 Napisano 9 Maja 2010 Myślę że turbinka sie zawiesza turbinka odpada bo w moim przypadku jest sprawna w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #49 Napisano 9 Maja 2010 turbinka odpada bo w moim przypadku jest sprawna w 100% bo kto tak powiedział ?? widziałes wykresy mocy, obciążenia i pracy w całym zakresie ?? ... jeśli pan kowalski z warsztaciku to sorry za taką opinię ale technika łoma i młota już minęły ... ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:58 ---------- Myślę że turbinka sie zawiesza miało by to sens, ale to "poszarpywanie" pojawia się tylko przy ok. 1700-1900 obrotach, na "gazowaniu na styk dotyku", turbo wtedy nie powinno się włączać prawda ? u mnie to tak czuc jakby coś się nie synchronizowało, popuszcze gaz i wraca do normy, oczywiście jak dam w kite to zero objawów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #50 Napisano 9 Maja 2010 (edytowane) Ja stawiam też trochę na sprzęgiełko alternatora, bądź napinacz. Co do przycinających się kierownic to jest to prawdopodobne. Jak napisał ktoś na początku: po czyszczeniu owe objawy ustąpiły. U mnie turbo jest na 100% do czyszczenia więc może to będzie to... Edytowane 9 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #51 Napisano 10 Maja 2010 Ja stawiam też trochę na sprzęgiełko alternatora, bądź napinacz. Co do przycinających się kierownic to jest to prawdopodobne. Jak napisał ktoś na początku: po czyszczeniu owe objawy ustąpiły. U mnie turbo jest na 100% do czyszczenia więc może to będzie to... Po czym sądzisz, że turbo jest do czyszczenia? Mam taki sam objaw jak w tytule wątku i jego ciągu. Tez mam pewne podejrzenia co do turbiny (jak zaczyna chodzić turbosprężarka to słychac takie lekkie podzwanianie - to samo miałem w teściowym Passacie tyle że turbo się już wyłączało). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #52 Napisano 10 Maja 2010 Po czym sądzisz, że turbo jest do czyszczenia? Mam taki sam objaw jak w tytule wątku i jego ciągu. Tez mam pewne podejrzenia co do turbiny (jak zaczyna chodzić turbosprężarka to słychac takie lekkie podzwanianie - to samo miałem w teściowym Passacie tyle że turbo się już wyłączało). No to masz to samo co ja - przycinające się kierownice w turbinie powodują takie metaliczne szmery. Co do diagnozy to robiłem logi i widać przycięcia, zatem to potwierdzona sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #53 Napisano 10 Maja 2010 moja rada Barth to sprzedaj auto kup druge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #54 Napisano 11 Maja 2010 moja rada Barth to sprzedaj auto kup druge takie rady niech kolega zostawi sobie, a nie nabija punkty takim gderaniem. Żałosne ---------- Post added at 08:19 ---------- Previous post was at 08:12 ---------- Klima daje obciążenie i to spore @Barth klima połączona jest jedynie paskiem, jak alternator czy pompa wodna, obciążenie jest (wiadomo) ale nie takie aby wpływało na to poszarpywanie. Przecież, gdy klima nie pracuje to pasek ci się nie zdejmuje tylko kręci nadal wraz z obrotami silnika. Dlatego twierdzę, ze to złudzenie (każdy z nas w nadzieji czasami chce wierzyć, że wkońcu trafił na ustarkę ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #55 Napisano 11 Maja 2010 Koledzy może jakaś poduszka pod silnikiem??? Nie czujecie czegoś takiego przy 2000 obr jak wciśniecie lekko gaz ze silnik "wstaje" troche?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #56 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Unperson chyba nie musimy się przekonywać, bo i tak nam nie bardzo to rozwiązuje problem Z tym mniejszym poszarpywaniem z klimą to sprawdziłem jeszcze raz i jest trochę mniej, ale nadal jest, także praktycznie to nic nie wnosi Ja stawiam na dwumasę, mechanik też. (na razie się nie rozpadła więc jeżdżę póki nie padnie całkiem) Po drodze wyczyszczę turbo może, też to ma swój udział - zobaczymy. Edytowane 11 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #57 Napisano 11 Maja 2010 Koledzy a czy padnięta dwumasa może przyczynić się do zniszczenia np docisku sprzęgła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #58 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Padnięta dwumasa nie tłumi drgań silnika, a nawet może je wzmacniać co może spowodować uszkodzenie np łożyska w skrzyni biegów. Czy może rozwalić docisk - tego nie wiem, ale na pewno jak się rozsypie to może namieszać. Edytowane 11 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #59 Napisano 11 Maja 2010 hmmm ciekawe, kiedyś miałem citroena c5 i jakies 400 km od dmu strzelił docisk, właśnie "experci":lol2 w ASO powiedzieli ze uszkodziła go dwumasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #60 Napisano 11 Maja 2010 nie musimy się przekonywać, bo i tak nam nie bardzo to rozwiązuje problem dokładnie Barth, każdy z nas chce jakoś pozbyć sie tego buga, dziwi mnie tylko, że nie wystepuje to codziennie, i za każdym razem ... no prócz tego że poranne dojechanie 10 metrów jest tak jakby bez absolutnej mocy, pedal w ziemi auto zero reakcji tylko się turla, po ok 20m odzyskuje moc i resztę dnia jest ok ... tego nie kumam ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- Koledzy może jakaś poduszka pod silnikiem??? Nie czujecie czegoś takiego przy 2000 obr jak wciśniecie lekko gaz ze silnik "wstaje" troche?? poduchy są zdrowe i wporzo ... (niestety) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach