kmalinek Zgłoś #1 Napisano 12 Lipca 2009 Witam koledzy! Mój problem dotyczy tylnego lewego zamka. Mianowicie gdy kupiłem passka centralny się nie uzbrajał (nie migała dioda) więc postanowiłem wymienić ten zamek... Po wymianie na początku było wszystko ok jednak po pewnym czasie zamek nie zamykał drzwi po naciśnięciu guzika wewnątrz samochodu (grzybek chował się do środka jednak nie do końca i szło drzwi otworzyć z zewnątrz) i znowu centalny się nei uzbrajał i po zamknięciu z pilota szło otworzyc tylne lewe drzwi z zewnątrz więc oddałem ten nowy zamek na reklamację... Gdy dostałem nowy zamek założyłem go i na początku okazało się że drzwi idzie też otworzyć z zewnątrz pomimo tego że były zamknięte Jednak po którymś zamykaniu i męczeniu zamka drzwu udało się zamknąć środkowym guzikiem... Jednak cały czas grzybek nie chce się wsuwać do końca po naciśnięciu przycisku wewnątrz grzybek można jeszcze wcisnąć o ok 3mm. Nie wiem dlaczego ale raz podczas tego znęcania się nad tym zamkiem on wsunął się do końca... Ma ktoś jakieś propozycje co zrobić/sprawdzić aby było ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #2 Napisano 13 Lipca 2009 Na początek stan przewodów wewnątrz gumy słupek- dzwii ,mogą być przetarte bądz izolacja sie skruszyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #3 Napisano 14 Lipca 2009 Sprawdzony ostatnio - faktycznie jeden był przetarty ale po zaizolowaniu wszystko jest tak jak było wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alilee Zgłoś #4 Napisano 14 Lipca 2009 witam przyłącze sie do tematu u mnie nie działa zamykanie i otwieranie tylnich drzwi po przekreceniu kluczyka.... domykanie okien działa..... nie swieci sie przycisk otwierania tego okna wiec pewnie żaróweczka albo zasilania brak..... ale jak mówiełem domykanie okien z kluczyka działa, jak i również zamykanie i otwieranie z konsoli kierowcy kabelki w słupku juz sprawdziłem, jeden był urwany, inny przetarty... niestety nadal nie działaja te drzwi....jakieś sugestie???? czy już zdzierać dywanik z modułu komfortu?? może ktos ma jaka fotkę ?? czego tam szukac dokładnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dmk Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2009 witam to ja też się dołączę u mnie jest taki problem, że jak zamykam drzwi to prawe tylnie się otwierają a jak otwieram to się zamykają troche denerwujące bo muszę za każdym razem po zamknięciu centralnym wciskać jeszcze grzybek w tylnich drzwiach może ktoś miał już taki problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alilee Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2009 może ktoś sie orientuje na ilu kabelkach wychodzących ze słupka do tych dzwi powinno być jakies napięcie?? brakuje tez podświetlenia przycisku otwierania okna no i okna nie mozna otworzyc/zamknąć z tej pozycji tylko z pulpitu kierowcy. czekam na porady i sugestie... szukanie zimnego lutu to nie odpowiedź - chyba że dodacie w którym miejscu może wystąpić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2009 Zimny lut może wystąpić w zamku... W drzwiach które nie działają tak jak powinny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario535 Zgłoś #8 Napisano 5 Sierpnia 2009 Miałem podobny problem, zamek potrafił prawidłowo działać przez tydzień a potem jak się zaciął to pół dnia nie dało się go otworzyć. Patrzyłem, sprawdzałem przewody, lutowałem połączenia w zamku i nic problem jak był tak był. Dopiero jak wymieniłem całą instalację i zamek w tych drzwiach to problem znikł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #9 Napisano 30 Kwietnia 2015 Witam wszystkich. Żeby nie zakładać nowego tematu to napiszę tutaj. Mój zamek jest już w stanie agonalnym, podczas jazdy po autoryglowaniu potrafi sam się otwierać i zamykać, musiałem też przeciąć kable od mikrostyku, bo moduł komfortu widział drzwi ciągle jako otwarte. Ale ja tutaj nie po to, chcę wymienić zamek i szukam podpowiedzi, który z nich wybrac? http://allegro.pl/zamek-drzwi-tyl-lewy-vw-passat-b5-fl-golf-iv-4-i5046712385.html http://allegro.pl/zamek-drzwi-tyl-lewy-vw-bora-golf-4-passat-b5-ccj-i5309853089.html http://allegro.pl/zamek-drzwi-vw-golf-iv-bora-passat-b5-tyl-lewy-i5223690846.html Różnią się one jakoś jakością czy to ta sama chińska produkca i lepiej kupić jakiś używany oryginał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2015 Kupiłem taki zamek jak z pierwszej aukcji i po paru użyciach rozleciał się mikrostyk, zamek oddany. Lepiej naprawić ORI niż inwestować w ten szrot. Szkoda czasu na montaż i demontaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #11 Napisano 30 Kwietnia 2015 U Ciebie też zamek był przymocowany do blachy nitem? Są problemy z otworzeniem zamka czy raczej większych kłopotów nie sprawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek.500 Zgłoś #12 Napisano 30 Kwietnia 2015 Może też się podepnę pod ten temat z moim ciekawym problemem. Dodam, że długo szukałem rozwiązania jednak nie znalazłem tego samego problemu. Podczas zamykania auta pilotem, bądź kluczykiem wszystkie drzwi się ryglują, czyli jest okej. Jednak gdy chcę zaryglować drzwi od wewnątrz to wszystkie drzwi poza prawymi z tyłu się ryglują. Rygiel w tych drzwiach się chowa, a następnie wyskakuje z powrotem. Od czasu do czasu drzwi poprawnie się zaryglują, jednak 90% prób zamknięcia auta od środka kończy się wyskoczeniem tego rygielka w pozycję otwarcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #13 Napisano 30 Kwietnia 2015 U mnie jest dokładnie ta sama historia, winę ponoszą mikrostyki w zamku, dlatego przymierzam się do naprawy/wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #14 Napisano 30 Kwietnia 2015 Ja wymieniałem akurat z przodu tam jest na śrubach. Jak rygielek odskakuje po zamknięciu od środka to mikrostyk padł. Wymiana nie jest trudna i jest dużo tańsza niż wymiana całego zamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanio88 Zgłoś #15 Napisano 1 Maja 2015 Mam problem z tylnym lewym zamkiem Muszę wymienić. Czy jest jakaś konkretna różnica pomiędzy 3b4839015a a 3b4839015al? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #16 Napisano 1 Maja 2015 3b4839015a i 3b4839015al są zamienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanio88 Zgłoś #17 Napisano 1 Maja 2015 Czyli to to samo. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polciu1 Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2017 Napiszę tutaj bo też mam ciekawy problem z lewymi tylnymi drzwiami Wymieniłem w nich zamek, wszystko działa, ale rygiel (guzik) nie chowa się cały po zamknięciu drzwi, wystaje ok. 0,5 cm a jak się otworzy drzwi pilotem to wyskakuje jeszcze bardziej i jest sporo wyższy od pozostałych. Dodam, że pół roku temu wymieniałem zamek na taki sam, tej samej firmy w drzwiach prawych i tam wszystko działa poprawnie. Co mogłem zepsuć lub źle złożyć bo już nie mam pomysłu na to... Z góry wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2017 Zamek kupowałeś oryginalny? Sprawdź czy na krzyżu co łączy oba cięgna dobrze je włożyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polciu1 Zgłoś #20 Napisano 25 Lutego 2017 Nieoryginalny. Jakiś niemiecki GT Bergmann jakoś tak. W drzwiach prawych wymieniałem na taki sam i tan jest wszystko OK. Krzyżak wyglada Ok, cięgna też... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach