Jump to content
Guest krzysiu

woda w bagażniku

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Dzisiaj uszczelniałem bagażnik, zauważyłem że blenda (chyba tak to się nazywa) tam gdzie są lampki od oświetlenia tablicy z jednej strony odstaje. dokręcałem śruby od wew ale nie pomogło. Klej do szyb pewnie pomoże.

     

    Pytanie, koledzy jak zdjąć tą blendę z klapy sedana ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    musisz rozbebebeszyc klape o tam od wewnayrz cos ja trzyma, jak sciagniesz tapicerke to bez problemu wyciagnoesz ca'y mecjanizm z klamka

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
    Rok prod: 2004

    Siema ,niestety i ja zauważyłem wode w lewej części mojego pasiaka ,na zdjęciu jest zaznaczone prawdopodobne miejsce przez które leje sie woda malutkimi kroplami (zauważyłem podczas gdy siedziałem w bagażniku a kumpel oblewał samochód) jest to chyba odpowietrznika powiedzcie mi jak pozbyć sie tego problemu i jak czy bez doszczętnego rozbierania samochodu mam pewność że ta woda nie przedostała sie gdzieś głębiej ? z góry dzięki za pomoc

     

    p1080001z.th.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Patrząc na zdjęcie to już rozebrałeś więc do dzieła silikon lub klej do szyb i kleić . Przeczytaj ten wątek będziesz więcej wiedział , na forum są chyba jeszcze dwa podobne też poczytaj,będzie łatwiej.

     

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=69259&highlight=woda+baga%BFniku

    Edited by Macek

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
    Rok prod: 2004

    Maciek no własnie do rozbierania sie nie wziąłem jest to zdjęcie od góry lewego schowka a to jest taka gumowa uszczelka prawdopodobnie do odpowietrzania ale nie jestem pewien czyli jak zakleje a gąbką zbiorę wode to moge być spokojny że nie przemieściła sie nigdzie więcej ? a link który podałeś nie działa jak byś mógł poprawić był bym wdzięczny

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Wywietrznik to jest ten prostokątny , ja go profilaktycznie też uszczelniłem na około, podobnie kołki które są powyżej . Moja rada zdejmij boczki w bagażniku będziesz miał dobre dojście. Wysusz i uszczelniaj wszystko gdzie tylko pojawiła się woda.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
    Rok prod: 2004

    a od czego jest właśnie ta okrągła gumowa uszczelka ? bo z pod niej cieknie i tylko spod niej , bo zastanawiam sie czy jakieś kanaliki od tylnej części samochodu nie są zatkane ,bo jeśli tutaj dobrze uszczelnię to boje sie że ta woda spłynie mi znów w inne miejsce ,możesz rozwiać moje wątpliwości bo w sobote chce sie za to porządnie zabrać tak by raz a dobrze i mieć z tym święty spokój w miejsce schowka będzie zabudowa z głośnikiem basowym i nie chciał bym mieć w przyszłości problemów z elektryką w samochodzie ,z góry dzięki za pomoc

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Nie wiem dokładnie co jest pod tą gumą, delikatnie wyjmij i się okaże co tam jest , podejrzewam że śmiało możesz uszczelnić. Jeśli chcesz pakować tak "elektrykę" to ja na Twoim miejscu profilaktycznie uszczelnił bym też wywietrzniki a także inne możliwe miejsca (czyt. początek wątku) po co masz się zdziwić i rozbierać jeszcze raz.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2005

    Czesc.Walcze rowniez z woda w bocznych komorach bagaznika w moim sedanie. W moim przypadku woda najprawdopodobiej leje sie do auta poprzez otwory w miejscu mocowania zawiasów tylnej klapy baganzika ( dwie sroby na strone).Czy ktos mial moze podobny problem? Az nie chce mi sie wiezyc zeby bylo to mozliwe, ale ewidentnie kropelki wody kapia wlasnie ze zgrzewu blach wewnatz bagaznika wlasnie w okolicach tego miejsca.

    Edited by grzelus2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Czyli woda dostaje Ci się do wew klapy ?

     

    Jeśli tak sprawdź mocowanie blendy(nad tablicą rej). Od środka przykręcona jest na 4 nakrętki.

    (jakbyś foto wrzucił byłoby łatwiej)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2005

    nie nie.... nie do wewnątrz klapy.... walczylem dzis z moją powodzią od 9 do 16, ale sie udalo - mam nadzieje , próby "węża" poszly pomyślnie :)

    Znow zanosi sie na deszcz, więc bedzie prawdziwy test...

    wrzuce później pare fotek. i opis mojego przypadku.

    Bez zrzucenia zderzaka się nie obeszlo.. pzdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2005

    Wiec u mnie woda dostawala się przez mikrosczeline w miejscu zgrzewu blach karoseri w górnej częsci wnęki bagaznika z jego lewej strony - miejsce zaznaczone na czerwon. Początkowo moje podejrzenia były skierowane na śrube która przytwierdza zawias klapy.

    file.html[/url]Fotka

    Natomiast jeżeli chodzi o wodę w prawej komorze, wyglądało to następująco.

    Dwa kołki od zderzaka, które są niewidoczne wewnątrz bagaznika, dlatego nie obyło się bez jego zrzucania. Fotka

     

    Troche gumy samochdowej i wszystko elegancko uszczelnione. Później konserwacja bitexem i na drugi dzień można bylo skladac tapicerke w bagazniku.

    Teraz niegroźne są nawet najwieksze ulewy :) ulga jak cholera

    Edited by grzelus2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2002

    Mam pytanie, zbiera mi się woda w tylnym kloszu (kombi). Dociągałem nakrętki, ale nie pomogło :/ Żeby zdemontować klosz i posmarować silikonem tylko je odkręcam czy musze demontować coś jeszcze?

     

    Zrobione - łatwizna, dzieki falla_x :)

    Edited by Poochini

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Witam,

     

    U mnie problem jest innego rodzaju, cieknie mi z dachu do bagaznika. Krople wody spadaja z pod lampki w bagazniku. Czy jest to moze zurzyta uszczelka?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    kolego może tak ale ja bym na Twoim miejscu najpierw sprawdził czy nie czasem przez antenę leci woda.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Dokładnie tak! Mała szparka miedzy anteną a dachem. Czarny silikon załatwił sprawe ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    przeczytalem wszystkie posty odnosnie przeciekow ale u mnie powodem byly przecieki w tych miejscach,mam nadzieje ze to pomoze i wam2.jpg

    1.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    No to powracam z tematem wody w aucie, tym razem zauważyłem wodę w miejscu koła zapasowego u ojca. Passat jest w sedanie i posiada szyberdach (jeśli to ma jakieś znaczenie). Ma ktoś jakieś pomysły na co szczególnie zwrócić uwagę? Przewertowałem cały wątek ale nikt nie pisał o wodzie w miejscu koła zapasowego tylko w tych małych schowkach po bokach ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
    Rok prod: 2002

    Koledzy jak najlepiej uszczelnic ten wywietrznik w bagarzniku ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2003

    Odgrzeję trochę temat.

    Woda dostaje mi się do podświetlenia tablicy rejestracyjnej i jak wiadomo rdza niszczy wszystko co skutkuje brakiem podświetlenia. Ma ktoś może pomysł jak dostaje się tam woda?

    Dodam że jest to sedan.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy